اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیات رییسه و رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره دلایل کاهش تعداد داوران لیگ دسته اول فوتبال در فصل پیش‌رو توضیحاتی ارائه کرد.
ستاره فوتبال برزیل دلایل رفتنش به لیگ عربستان را فاش کرد.
نایب‌رئیس فدراسیون والیبال جدایی «پاول متئوس وویسکی» از تیم ملی به دلیل اختلافش با میلاد عبادی‌پور را رد کرد و گفت: صحبت‌هایی که در این مورد مطرح می‌شود کاملاً غلط است.
لروی سانه، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید دلیل علاقه بازیکنان توماس توخل به او را فهمیده است.
توماس توخل، سرمربی بایرن، بعد از پیروزی 1-0 مقابل کاواساکی گفت تیمش می‌توانست پیروزی بزرگ‌تری به دست بیاورد اما به دلیل خستگی در گلزنی ناکام بود.
هواداران دورتموند به دلیل کسب نتایج ضعیف توسط بایرن مونیخ و صدرنشینی تیمشان در بوندسلیگا به نوعی از توماس توخل تشکر کردند.
توماس توخل، سرمربی بایرن، بعد از باخت 3-1 مقابل ماینتس به انتقاد از بازیکنانش پرداخت و گفت عدم جنگندگی و خستگی مفرط دلایل باخت بایرن در این مسابقه بوده است.
طبق ادعای تاک اسپورت تاد بولی، توماس توخل را بلافاصله پس از اینکه از دسترسی به رختکن چلسی محروم شد، اخراج کرد.
هانس یواخیم واتسکه، مدیر باشگاه دورتموند دلیل جدایی توخل از این تیم را فاش کرده است.
بر اساس قوانین یورگن کلوپ در باشگاه لیورپول دست زدن 6 بازیکن این تیم به تابلوی مشهور "اینجا آنفیلد است" در تونل ورزشگاه خانگی این باشگاه ممنوع شده است.
رئیس اورژانس کرمان گفت: عصر جمعه ۲۳ دی ماه در تونل سیرچ واقع در محور کرمان-شهداد به دلیل کندی حرکت خودرو‌ها داخل تونل و استنشاق گاز حاصل از احتراق سوخت خودرو ها، ۹ نفر دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند.
سیمون جوردن، مالک سابق باشگاه کریستال پالاس، از تاد بولی خواست که دلیل واقعی اخراج توماس توخل را فاش کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، اعتراف کرد جدایی زودهنگام از دورتموند به دلیل حضور توماس توخل در این باشگاه بوده است.
کالوم هادسون‌ اودوی، ستاره سابق چلسی، می‌گوید به دلیل مشکلاتی که با توماس توخل داشت مجبور شده امسال تابستان باشگاه انگلیسی را به صورت قرضی ترک کند.
تاد بولی، یکی از مالکان باشگاه چلسی، درباره دلیل برکناری توماس توخل صحبت کرد.
روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی می‌گوید مهم‌ترین دلیل اخراج توماس توخل از چلسی مخالفت او با تلاشهای تاد بولی برای جذب کریستیانو رونالدو بوده است.
اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد توماس توخل، سرمربی چلسی، به دلیل اظهاراتش علیه آنتونی تیلور، داور انگلیسی، به پرداخت جریمه 20هزار پوندی محکوم شد.
رییس پلیس راه البرز اعلام کرد: ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم تهویه تونل کندوان و همچنین پاکسازی و لق‌گیری تراشه‌های باز ریزشی حدفاصل کف هزار چم و سیاه بیشه ایجاد شده است.
دادستان بندرعباس گفت: این افراد پس از اتمام عملیات حفاری و اتصال انشعاب، عملیات برداشت غیرمجاز و سرقت سوخت را آغاز می‌کردند، اما (در آخرین سرقت) به دلیل جمع شدن حجم زیاد گاز در تونل نتوانستند کار خود را به اتمام برسانند و دو نفر از عوامل قاچاقچیان در این حادثه جان خود را از دست دادند.
دادستان بندرعباس گفت: این افراد پس از اتمام عملیات حفاری و اتصال انشعاب، عملیات برداشت غیرمجاز و سرقت سوخت را آغاز می‌کردند، اما (در آخرین سرقت) به دلیل جمع شدن حجم زیاد گاز در تونل نتوانستند کار خود را به اتمام برسانند و دو نفر از عوامل قاچاقچیان در این حادثه جان خود را از دست دادند.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، می‌گوید احضار او به کمیته انضباطی به دلیل درگیری با توماس توخل درست نیست و «اختلاف نظر» بین این دو مربی باز هم تکرار خواهد شد.
اتحادیه فوتبال انگلیس، توماس توخل و آنتونیو کونته را به دلیل اتفاقات دیدار چلسی و تاتنهام به کمیته انضباطی این اتحادیه فراخواند.
اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد به دلیل اظهارات توماس توخل، سرمربی چلسی، درباره داوری دیدار تیمش مقابل تاتنهام علیه او پرونده‌ای باز کرده و درباره صحبت‌هایش تحقیق خواهد کرد.
«توماس توخل» سرمربی چلسی، «آنتونی تیلور» داور و کمک‌داور‌های ویدئویی را به دلیل تصمیماتشان در تساوی ۲-۲ یکشنبه مقابل تاتنهام هاتسپر در لیگ برتر به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت که تیمش مستحق برد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ