پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به شدت به عملکرد داور دیدار تیمش با لیورپول معترض است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارشاد در پایان در پاسخ به پرسشی درباره احکام صادره برای هنرمندان، توضیح داد: این احکام صادره برای دستگاه قضایی است و با تشخیص قاضی صورت می‌گیرد. نه من که رئیس قوه قضاییه هم نمی‌تواند به قاضی بگوید چه حکمی صادر کند؛ اما ما پیگیری می‌کنیم. برخی از احکامی هم که قبلا صادر شده بود و حاشیه‌هایی ایجاد کرده بود، دوستان پیگیری کردند.
تیرانداز رشته ۲۵ متر تپانچه زنان بعد از کسبب مدال برنز تیمی در بازیهای یونیورسیاد گفت: همه ورزشکاران عملکرد خوبی داشتند و تمام تلاش خود را کردند اما در هر رشته سطح مسابقات متفاوت است.
دانش دوست، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران می‌گویو همه بازیکنان و اعضای کادر فنی تلاش خود را کردند اما نشد که پیروز شویم.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: صهیونیست‌ها با کمک آمریکایی‌ها تلاش کردند که ایران را خطری برای منطقه نشان دهند، اما این پروژه شکست خورد و آنان بازنده بهبود روابط ایران و عربستان هستند.
در یکسال گذشته تلاش مسئولان قضایی بر برنامه محوری بوده است. امروز قوه قضاییه با چند سال پیش متفاوت است و همیشه اعلام کردیم که قوه قضاییه با برنامه حرکت می‌کند. قوه قضاییه با برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت حرکت می‌کند. در ابتدای سال گذشته برنامه‌های عملیاتی دستگاه قضا را به تفکیک دادگستری‌های سراسر کشور اعلام کردیم و این برنامه‌ها عملیاتی شده و در سال جاری نیز این کار اجرا شد و با تجربه‌ای که پیدا کردیم قطعا برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۲ پخته‌تر است.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: تلاش داریم تحولات و اصلاحات اقتصادی عمیقی در کشور آغاز شود اما مشکل فشارهای اجتماعی را داریم که باید گفت برای این تحولات، صبر و حوصله می خواهیم. با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی فضاسازی گسترده ای شد و مقداری کار را متوقف کردند که به نظر من باید این تحولات را سریع ادامه دهیم.
در لحظه های مختلفی از این ویدئو نیز می بینیم که دیگر اعضای دسته گرگ ها تلاش می کنند تا دوستان شان را از چنگ خرس ها نجات دهند. اما در نهایت موفق به نجات گرگ بی نوا نمی شوند.
سابقه چند دهه اخیر نشان می‌دهد که تلاش مسئولان دولت‌های مختلف به بهانه‌های متفاوت در نهایت محدود کردن ارتباطات بین مردم و ارتباط آن‌ها با دنیای بیرون بوده و هرچند کمیت و کیفیت این ارتباط در گذر زمان به‌روزتر شده، اما از ممنوعیت دستگاه پخش ویدئو و ماهواره گرفته تا اعمال محدودیت در اعطای اینترنت پرسرعت خانگی و بعد هم چند موج فیلترینگ، اثبات می‌کند که حد مطلوب ارتباط مجازی و جهانی برای مسئولان کشور، چیزی تقلیل‌یافته‌تر از آن میزانی است که مردم مطالبه می‌کنند و به آن نیاز دارند.
افراد زیادی وجود دارند که در تلاش هستند تا هوش مصنوعی را احمق نشان دهند، اما [هوش مصنوعی]خوب است و هیچ تهدیدی در مورد آن وجود ندارد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: نمایندگان استیضاح‌های متعددی را امضا کردند و ممکن است برای یک وزیر چند استیضاح جداگانه در دست باشد اما با نمایندگان تعامل می‌کنیم.
در نیمه دوم بازی با تیم وستروسبک، او یک ضربه پنالتی گرفت اما تقریباً بلافاصله از هوش رفت و به روی زمین افتاد. پزشکان آمبولانس تلاش کردند تا احیای قلبی را انجام دهند اما نتیجه‌ای نداشت.
رئیس قوه قضائیه گفت: مخالفان و دشمنان جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را کردند تا بگویند مردم در صحنه نیستند، اما امروز می‌بینیم که مردم اعم از زن و مرد و کوچک و بزرگ با شور و ایمان در صحنه حضور دارند.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان خیلی تلاش کردند مردم را به خیابان بکشانند، اما نتوانستند و حتی این روزهای آخر به التماس کردن افتاده بودند اما باز هم نتوانستند چون قلب‌های مردم را خداوند محافظت کرد.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان خیلی تلاش کردند مردم را به خیابان بکشانند، اما نتوانستند و حتی این روزهای آخر به التماس کردن افتاده بودند اما باز هم نتوانستند.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز شنبه به شهر اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری یورش برده و تلاش کردند که یک مبارز فلسطینی را بازداشت کنند اما با تیراندازی شدید مقاومت، مجبور به عقب نشینی شدند.
لوک دی یونگ می‌گوید بازیکنان تیم ملی هلند با همه وجود برای پیروزی مقابل آرژانتین تلاش کردند اما نتوانستند به هدف خود دست پیدا کنند.
مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران هم در حاشیه شورای شهر تهران درباره سامانه شفافیت و روند به‌روز‌رسانی آن گفت: بحث شفافیت موضوع درستی است و قانون مجلس و شورای قبلی مصوبه خوبی در این زمینه داشت. کار‌هایی را نیز شروع کردند، اما آن‌گونه که انتظار می‌رفت به پیش نرفته و در‌حال‌حاضر تعدادی از مدیران در سامانه اطلاعات خود را قرار دادند که گزارش آن ارائه شد و تعدادی هم اطلاعاتشان ناقص است یا برخط و به‌روز نیست که باید کامل شود. شورا تلاش می‌کند شهرداری و شورا به‌صورت کامل همان میزان که قانون مشخص کرده، در راستای تحقق شفافیت گام بردارند.
نخبه یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاه های جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را باید ثروت عظیمی دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم.
نخبه یکی از مهمترین ثروتهای انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاههای جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهمترین ثروتهای انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را ثروت عظیمی باید دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم.
نخبه یکی از مهمترین ثروتهای انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاههای جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهمترین ثروتهای انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را ثروت عظیمی باید دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم.
رئیسی در بازگشت به کشور، با حضور در جمع مردم گفت: می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکات‌ می‌توانند ملت را متوقف کنند. ما که بارها اعلام کردیم، اگر کسی سخن حقی و هر کسی حرفی داشته باشد، حرفش شنیده می‌شود اما اغتشاش، بهم ریختن امنیت کشور و مردم، نه؛ این مورد را کسی زیر بار نمی‌رود.
می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکت‌ها می‌توانند ملت را متوقف کنند.ما که بارها اعلام کردیم که اگر کسی سخن حقی و هرکسی حرفی داشته باشد حرفش شنیده می‌شود اما اغتشاش؟ بهم ریختن امنیت کشور و مردم؟ نه این مورد را کسی زیر بار نمی‌رود.
مدیران لیورپول در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات سعی کردند فدریکو والورده، هافبک رئال مادرید، را به خدمت بگیرند اما در انجام این انتقال موفق نشدند.
مدیران باشگاه استقلال تلاش زیادی کردند تا برای فسخ قررداد با او به توافق برسند، اما وی حاضر به انجام این کار نشد تا چالش بزرگی را برای آبی‌پوشان به وجود آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ