پپ گواردیولا، سرمربی سیتی تاکید کرد که تیمش همچنان در کورس قهرمانی حضور داشته و برای فتح لیگ برتر تلاش می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: مانعی برای عضویت ایران در گروه اقتصادی «بریکس» وجود نداشته و روند درخواست ایران مبنی بر عضویت در این گروه حرکت رو به جلویی دارد.
رئیس‌جمهور اوکراین گفت: نه برای دعوت به‌پیوستن و نه‌برای آغاز روند عضویت اوکراین در ناتو هیچگونه چارچوب زمانی تعیین نشده است.
شیرزادی با بیان اینکه سالک نوع روستایی در همه استان‌های کشور به جز استان‌های شمالی و شمال غربی وجود دارد، گفت: اقامت و یا سابقه مسافرت بخصوص به مناطق روستایی استان‌های آلوده به تشخیص بیماری کمک می‌کند. سالک نوع روستایی در استان‌های اصفهان، فارس، خوزستان، کرمان، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، بوشهر، هرمزگان، سمنان، سیستان و بلوچستان، یزد، ایلام و ... وجود دارد.
رئیس صندوق بین‌المللی پول می‌گوید که روند فاصله گرفتن از دلار آمریکا هم‌اکنون در جریان است اما هنوز جایگزینی برای اسکناس سبز آمریکا وجود ندارد.
اگرچه نمی‌توانیم جلوی پیری بدن خود را بگیریم، اما کار‌های زیادی وجود دارد که می‌توانیم برای کاهش اثرات آن انجام دهیم
محمد ربیعی می‌گوید تیمش با تمام وجود مقابل دو تیم مدعی بازی کرده و این روند را مقابل استقلال نیز ادامه خواهد داد چرا که مس رفسنجان برای رتبه چهارمی می‌جنگد.
ژوزه مورایس امیدوار است تیمش بتواند در آخرین برهه مسابقات، بار دیگر به روند خوب خود بازگردد.
هر سال با شروع تابستان چالش‌های آبی اوج می‌گیرد، اما به نظر می‌رسد امسال این روند تسریع شده و در روزهای پایانی فروردین ماه بسیاری از شهرها با مشکلات آبی دست و پنجه نرم می‌کنند.
مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی اعلام کرد: گوشت گرم گوسفندی و گوساله مورد نیاز کشور از محل تولید داخل و واردات تامین شده و روند قیمت این محصولات در بازار تقریبا کاهشی است.
معاون وزیر راه و شهرسازی درباره روند به چرخه پروازی برگشتن هواپیما‌ها توضیح داد: پیش از تعطیلات نوروزی، دوره‌های چک سنگین هواپیماست و بخش فنی ایرلاین‌ها تلاش کردند هواپیما‌ها را به نوروزی برسانند و این اتفاق هم افتاد.
جولایی گفت: در حال حاضر ۱۰ میلیون متر مکعب واردات گاز از ترکمنستان وجود دارد که در قالب سوآپ در حال انجام است و از این میزان ۷ میلیون تنها به آذربایجان تحویل داده می‌شود.
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه در شرایط فعلی کمبود ارز وجود ندارد، گفت: درآمدهای ارزی روند صعودی داشته؛ اما متأسفانه در اقتصاد ما سفته‌بازی و فعالیت‌های سوداگرانه به‌شدت محبوب است.
سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد: ارتباطات ایران و آژانس به صورت مستمر برقرار است. با تکمیل روند آماده‌سازی، امکان سفر گروسی به ایران در آینده متصور است. باید زمینه‌سازی فنی آن انجام شود. در چارچوب فنی، گفتگو‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.
شاید ترامپ نقطه اوج قطبی شدن سیاسی ایالات متحده بود و بالاخره تب ایجاد شده آغاز به کاهش کرد و با این وجود، سناریوی محتمل‌تر آن است که حتی اگر نفوذ ترامپ در سیاست امریکا در سال آینده کاهش یابد نیز امریکایی‌ها کماکان خود را در فضای سیاسی مشابه آن چه پیش از اعلام نامزدی‌اش در سال ۲۰۱۶ وجود داشت خواهند دید .
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: تا این لحظه هیچ مشکلی در روند صدور ویزای اعضای تیم ملی کشتی آزاد برای اعزام به جام جهانی آمریکا وجود نداشته و منتظر پاسخ آنها هستیم.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد شواهدی از تلاش اوکراین برای بکارگیری بمب کثیف وجود ندارد.
تیم بسکتبال بروکلین نتس با وجود درخشش دو ستاره نامدار خود، کایری اروینگ و کوین دورانت، همچنان روی دور شکست قرار دارد.
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص روند حرفه‌ای سازی این باشگاه و احتمال حذف مجدد از آسیا توضیح داد.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با وجود اینکه بازی با سپاهان را باختیم ملی روند به رو به رشد تیم کاملا مشهود است.
ناصر کنعانی گفت: همچنان تأکید می‌کنیم برای دستیابی به توافق خوب، قوی و پایدار مصمم هستیم و به روند گفت‌وگوها پایبند هستیم.
وزیر امور خارجه آمریکا درباره مواضع ایران در روند احیای توافق هسته‌ای مدعی شد: ایران به افزودن مسائل خارج از چارچوب به مذاکرات ادامه داده است که ما هم قرار نیست به سادگی به آن پاسخ مثبت بدهیم. ما توافقی بد را قبول نخواهیم کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مدعی شد که دیدار با رئیس جمهور ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل هم نمی تواند تاثیری در پیشرفت روند مذاکرات رفع تحریم ها داشته باشد.
همکاری جامعه مدرسین حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بانک رفاه کارگران در راستای ترویج بانکداری اسلامی
روند کنونی که در کشور بر علیه کانون وکلای دادگستری مستقل شکل‌گرفته است، روند تضعیف این نهاد و مآلاً نقض استقلال آن است. بدون‌شک تضعیف نهاد وکالت مستقل، موجب تضعیف قوه محترم قضاییه در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ