رئیس جمهور آمریکا گفت از بابت تایوان نگران نیست اما در خصوص اقدامات چین در منطقه نگران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شده که جو بایدن در تلاش است تا پیش از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا تنش با ایران را کاهش دهد.
روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شده که جو بایدن در تلاش است تا پیش از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا تنش با ایران را کاهش دهد.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که دولت این کشور در نظر دارد که زمینه همکاری راهبردی با دولت ویتنام را گسترش دهد.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با انتقاد شدید از موضع دولت کنونی این کشور در قبال ایران، گفت که بایدن تسلیم ایران شده است.
رئیس جمهور آمریکا شرایط اقتصادی چین، دومین اقتصاد بزرگ جهان بعد از واشنگتن را به «بمب ساعتی» تشبیه کرد!
جو بایدن در نامه‌ای به مجلس نمایندگان کنگره آمریکا خوستار تصویب بودجه اضافی برای کمک نظامی چند میلیارد دلاری به اوکراین شد.
جو بایدن رییس جمهور آمریکا  دستور اجرایی را امضا کرد که سرمایه گذاری های جدید در فناوری های حساس چین مانند تراشه های رایانشی را منع می کند.
تلاش‌های ناکام دولت بایدن برای جدا کردن عربستان از محور رقیبِ آمریکا و همچنین افزایش هشدارها خطاب به نتانیاهو، از موضوعات مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
جوبایدن رییس جمهور آمریکا قصد دارد یک دستور اجرایی برای محدود کردن سرمایه گذاری در فناوری های حساس در چین تا اواسط آگوست سال جاری میلادی امضا کند.
رئیس جمهور آمریکا در ادامه گاف‌های عجیب و غریبش در نطق‌های رسمی و علنی، حضار را غافلگیر کرد!
رئیس جمهور آمریکا در ادامه گاف‌های عجیب و غریبش در نطق‌های رسمی و علنی، حضار را غافلگیر کرد!
سفر شکست خورده کیسینجر به چین برای نجات دولت آمریکا و همچنین ادامه واکنش‌ها به هتک حرمت قرآن کریم، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
رئیس جمهور آمریکا با اشاره به شورش نافرجام فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» علیه مسکو، به او توصیه کرد «مراقب باشد که مسموم نشود»!
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم، تصریح کرد: ما می‌توانیم در سایر عرصه‌ها مانند صنعت و کشاورزی که بسیار ساده‌تر است، مشکلات را حل کنیم.
وزیر دفاع کره‌جنوبی گفت در صورت ادامه آزمایش‌های تسلیحاتی از سوی کره‌شمالی، شورای امنیت باید این اقدام را محکوم کند.
باستان‌شناسان می‌گویند این مرکز زیرزمینی شامل چندین دالان و اتاق‌های متصل‌به‌هم است. محققان هنوز وارد اتاق‌های این مرکز نشده‌اند، اما در پژوهش حاضر درباره ساختارهای آن توضیحاتی را ارائه داده‌اند. آن‌ها می‌گویند هنوز باید مطالعات بیشتری صورت بگیرد تا اطلاعاتشان در این زمینه تکمیل شود.
سرطان کبد جزو سرطان‌های در حال افزایش است و اگر شما در معرض خطر هستید، باید مطمئن شوید که آزمایش‌های لازم را برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری انجام می‌دهید.
پائولو دیبالا، ستاره رم، از ناحیه کمر دچار مشکل شده و باید آزمایش‌های بیشتر برای مشخص شدن شرایط او انجام شود.
ژوائو کانسلو، ستاره پرتغالی، برای انجام آزمایش‌های پزشکی و امضای قرارداد با باشگاه بایرن وارد شهر مونیخ شد.
با اوج گرفتن تنش‌ها در شبه‌جزیره کره، رئیس‌جمهور کره جنوبی از ارتش این کشور خواست به آزمایش‌های مداوم کره شمالی، پاسخی روشن بدهد.
به ملت خود می گوییم جمهوری اسلامی در دوران تحریم کامل، شناورش سه برابر شناور آمریکایی سرعت داشته و به ۹۰ نات می‌رسد. موشک‌هایی داریم که دشمن فکر آن را هم نمی‌کند. امکانات و سلاح‌هایی را که در رزمایش‌ها نمایش می‌دهیم، موشک‌هایی نیست که در عملیات واقعی استفاده می‌کنیم
بر اساس این گزارش با توجه به اظهارات نامبرده که باید آزمایش‌های دوره ای را برای ارزیابی وضعیت سلامت خود انجام دهد، مقرر شده پس از ارائه مدارک و مستندات پزشکی معتبر، وی به مرکز درمانی اعزام شود و آزمایشات لازم در خصوص او انجام گیرد
اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه‌ای از کره شمالی خواست برنامه موشکی و هسته‌ای‌اش را کنار بگذارد و همچنین از جامعه بین‌الملل خواست پاسخی هماهنگ و جامع به افزایش آزمایش‌های موشکی کره شمالی بدهد.
نتیجه آزمایش‌های MRI دیاباته نشان می‌دهد این مهاجم اهل کشور مالی حداقل ۶ هفته از میادین دور خواهد بود و هنوز نیامده، باید زمان زیادی از جمع سرخپوشان دور باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ