وزیر امور خارجه کشورمان در جریان گفتگوی تلفنی با همتای آذربایجانی خود گفت: با اتخاذ رویکردهای مثبت می‌توان مشکلات منطقه را توسط کشورهای منطقه به خوبی حل و فصل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضائیه گفت: اتخاذ شیوه‌های صیانتی، پیشگیرانه، ارشادگونه و انذاری برای جلوگیری از هرگونه تخلف و فساد همکاران قضایی، موضوعی مهم و اولویت‌دار است.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه‌ای در پاسخ به حمله پهپادی به مسکو اعلام کرد: روسیه حق اتخاذ اقدامات شدید برای خود محفوظ می‌داند.
پارلمان عربی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد یوم النکبه (اشغال فلسطین)، بر لزوم مقابله با تجاوزات روزافزون رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
سرپرست باشگاه استقلال کلیه پاداش‌های مربوط به اعضای هیات مدیره باشگاه را لغو کرد.
قوه قضائیه با اتخاذ رویکردهای مسئله محور در سال گذشته، موفق شد بیش از ۳ هزار پرونده کثیرالشاکی را به پایان رسانده و با صدور رای، آن‌ها را مختومه و مشکلات تعداد زیادی از هموطنان را مرتفع کند.
«اقدام به تنش‌زدایی با عربستان سعودی و متعلقات آن همچون برداشتن نام معابر کلیدواژه بحران (شیخ نمر باقر النمر) نه تنها مایه سرافکندگی نیست، بلکه اقدامی درست است. این اقدام نشان دهنده آن است که دستگاه دیپلماسی کشور با اتخاذ رویکردی واقع‌بینانه در مسیر تامین منافع ملی گام بر می‌دارد»
دادستان کل کشور در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم در خصوص بهره‌مندی مناسب از نمایشگاه شهر آفتاب تاکید کرد.
توافق اخیر را می‌توان در امتداد توافق قدیم دید و آن را «برجام ۲» نامید که البته، انتظار می‌رود با اتخاذ رویکردی استراتژیک از سوی ایران، فرجامی بهتر از «برجام یک» پیدا کند. در این صورت است که می‌توان مدعی شد «نگاه به شرق» نه سیاستی علیه تنش‌زدایی با غرب، که صرفا مسیری متفاوت برای رسیدن به مقصدی مشترک بوده است.
اولین گام تغییر رویکرد ایران در جنگ اوکراین و اتخاذ موضع بی‌طرفی قابل راستی‌آزمایی در قبال این جنگ است. رویکردی که در راستای منافع کشور است و بدون آن، بازگشت به مذاکرات هسته‌ای و دستیابی به توافق، غیرممکن است. جدا از سرنوشت جنگ، استمرار رویکرد کنونی کشورمان، مغایر با منافع ملی است.
مشاور رئیس جمهور اوکراین دیروز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توئیتر با اتخاذ رویکردی مشابه آنچه از سوی محافل سیاسی و رسانه‌ای اسرائیل مطرح شده بود، از مشارکت کیف در اقدام علیه مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان خبر داد.
شاید اصلی‌ترین مشکل اقتصاد ایران را بتوان در عدم انجام تلاش‌های جدی جهت شناختِ آن (مخصوصا از سوی دولتمردان) دانست. درست به همین دلیل است که وقتی به اقتصاد کشورمان می‌نگریم: سیاست‌زده رفتار می‌کنیم، رویکرد‌های علمی اتخاذ نمی‌کنیم، با اقدامات و سیاست‌های غیرکارشناسی موجب ایجاد بی‌ثباتی در آن می‌شویم و در یک معنا، اساسا حوزه اقتصاد را مساله و چالش اصلی حوزه حکمروایی نمی‌دانیم.
آن‌چه اکنون دولت رئیسی به آن نیاز دارد، خروج از نگاه تک قطبی و ایجاد موزانه در ریشه‌یابی و حل بحران است. برای حاصل شدن چنین امری نیز نیازمند اتخاذ رویکردی واقع‌گرایانه و مبتنی بر قواعد علمی هستیم. البته در این مسیر به طور حتم ذهن‌های ساده نمی‌توانند قواعد پیچیده موازنه در نگاه به محیط بین‌الملل و داخل کشور را فهم و عملیاتی کنند؛ لذا به میدان آوردن متخصصان از نان شب هم واجب‌تر است.
راهبرد جنگ نامتقارن در خلیج‌فارس که در راستای بهره‌گیری از آسیب‌پذیری‌های دشمن انتخاب‌شده بود، می‌توانست نقطه‌ضعف‌های ایران را به نقطه قوت تبدیل کند.
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال کرواسی معتقد است در این جام جهانی VAR بیشتر از گذشته تاثیرگذار خواهد بود.
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال کرواسی بر پایه برداشت‌هایش از دوره‌های فیفا معتقد است در این جام جهانی دخالت بیشتری از VAR خواهیم دید.
اینکه چرا این اوضاع رخ داده قطعا علل متعدد و متکثری دارد که هم باید در داخل جست و هم در خارج و همچنین باید مقصرین را هم در میان مردم پیدا کرد و هم مسئولین اما نکته مهم این است که این مسیر و اینگونه به اصطلاح اقدام اعتراضی که دیگر نمی توان نام اعتراض بر آن نهاد قرار است چه آخر و عاقبتی داشته باشد؟
نخست وزیر هندی الاصل انگلیس مدعی شد که ایران پیش از این با توافق هسته‌ای موافقت نکرده است.
رئیس جمهور گفت: تدابیر لازم برای گسترش پوشش بیمه‌ای اقلام دارویی به منظور کاهش هزینه داروها در سبد خانوار اتخاذ شود.
مشهد ـ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سازمان امور اداری و استخدامی کشور تصمیماتی را برای همسان سازی ها در پایه های حقوقی اتخاذ کرده که امیدوارم اجرایی و مشکلات کارمندان حل شود.
مشهد ـ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سازمان امور اداری و استخدامی کشور تصمیماتی را برای همسان سازی ها در پایه های حقوقی اتخاذ کرده که امیدوارم اجرایی و مشکلات کارمندان حل شود.
پس از اعلام استعفای حمید سوریان از نایب رئیسی فدراسیون کشتی، همه نگاه‌ها به علیرضا دبیر به عنوان متولی فدراسیون و اعلام نظر نهایی اوست.
وزیر امور خارجه در دیدار با همتای سوری با بیان این‌که تبادل پیام‌ها بین آمریکا و ایران از طریق برخی وزرای خارجه و هماهنگ کننده در حال انجام است، گفت: ایران با اتخاذ رویکردی منطقی مسیر دیپلماسی را پیگیری می‌کند.
روسیه با سهم ۱۵.۵ درصدی بزرگترین شریک تجاری ترکیه از نظر واردات است و از تامین کنندگان اصلی انرژی مورد نیاز ترکیه می‌باشد. در نتیجه، هرگونه رویکردی که روسیه در قبال قبوض انرژی ترکیه اتخاذ کند برای آنکارا مهم است، زیرا دولت ترکیه در تلاش است تا لیر را تقویت کرده و افزایش قیمت ارز خارجی را مهار کند.
جلسه ستاد جاماندگان اربعین به منظور آخرین هماهنگی‌های مجموعه های مختلف مدیریت شهری برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ