نخست وزیر هندی الاصل انگلیس مدعی شد که ایران پیش از این با توافق هسته‌ای موافقت نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد که ارسال محموله جدید نظامی حامل پهپاد به اوکراین آغاز شده است.
تیم ملی فوتبال زنان انگلیس با شکست میزبان جام جهانی، حریف اسپانیا در دیدار پایانی شد.
پلیس انگلیس ۳ تبعه بلغارستان را به‌ظن «جاسوسی» برای روسیه بازداشت کرد.
وزارت دفاع انگلیس امروز با انتشار خبرنامه‌ای ادعا کرد: روسیه دیگر «واگنر» را تامین مالی نمی‌کند.
سرویس پخش ویدیوی اشتراکی DAZN موفق شد که حق پخش لیگ عربستان را خریداری کند.
دولت انگلیس افراد و نهادهایی در ایران و ۶ کشور دیگر را با ادعای کمک به روسیه در جنگ اوکراین، تحریم کرد.
لورن جیمز، ستاره زنان انگلیس، در حرکتی شبیه به حرکت جنجالی دیوید بکام در جام جهانی 1998 با دریافت کارت قرمز اخراج شد تا انگلیس 10 نفره به بازی با نیجریه ادامه بدهد.
دولت انگلیس تاکنون به ملی پوش کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ویزا نداده است.
با وقوع کودتا در کشور نیجر، دولت انگلیس اعلام کرد که کمک‌های طولانی‌مدت لندن به نیجر را به حالت تعلیق درمی‌آورد.
نمایندگی دائم روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که انگلیس از سخنرانی یکی از نمایندگان این کشور در نشست شورای امنیت جلوگیری کرده است.
وزیر خارجه انگلیس مدعی شد که روسیه ذخایر مواد غذایی دنیا را گروگان گرفته است!
وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد که آزمایش‌های موشکی کره‌شمالی نقض قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل است.
یک رسانه‌ انگلیسی اعلام کرد که دولت لندن از گنجاندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی امتناع کرد.
همزمان با ریاست انگلیس در شورای امنیت، نشست دوره‌ای این شورا درباره قطعنامه ۲۲۳۱ در خصوص ایران و بررسی پانزدهمین گزارش آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در این باره تشکیل خواهد شد.
بر اساس قانونی که دولت انگلیس به دنبال اجرایی کردن آن است، این کشور می‌خواهد مبنای قضایی ضبط دارایی‌های روسیه را فراهم کند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز موضع مداخله جویانه ای را در قبال اعدام جاسوس انگلیس در ایران اتخاذ کرد.
ترز کافی (Therese Coffey) وزیر محیط زیست، غذا و امور روستایی بریتانیا می‌گوید: زباله‌های پلاستیکی می‌توانند تأثیرات کاملاً مخرب بر محیط زیست و حیات وحش داشته باشند و درجهت اتخاذ سیاست‌های درست برای حفظ محیط زیست، ممنوعیت بسیاری از اقلام پلاستیکی یک‌بار مصرف را اعلام کرد.
یک سخنگوی وزارت خارجه انگلیس امروز با اتخاذ موضعی مداخله جویانه اعلام کرد که لندن خواستار آزادی جاسوس بازداشت شده این کشور در ایران شده است!
اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست سنگین این تیم برابر انگلیس و تساوی تیم های ولز و آمریکا نشست ویژه ای برگزار کردند تا برای دو دیدار باقی مانده تدابیر بهتری اتخاذ کنند.
فردا عصر و در چارچوب رقابت های جام جهانی فوتبال در قطر، تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی انگلیس صف آرایی خواهد کرد. یکی از مهم ترین مسابقات فوتبال ملی کشورمان که موجب شده دولت مردان با اتخاذ تصمیمی ویژه به نوعی به استقبال آن بروند و یکی از متفاوت ترین روزهای آموزش عالی در کشورمان را رقم بزنند.
فردا عصر و در چارچوب رقابت های جام جهانی فوتبال در قطر، تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی انگلیس صف آرایی خواهد کرد. یکی از مهم ترین مسابقات فوتبال ملی کشورمان که موجب شده دولت مردان با اتخاذ تصمیمی ویژه به نوعی به استقبال آن بروند و یکی از متفاوت ترین روزهای آموزش عالی در کشورمان را رقم بزنند.
بر اساس تصمیم اتخاذ شده ایران در این بازی از پیراهن‌های قرمز رنگ خود استفاده خواهد کرد و دروازه‌بان ایران هم لباس آبی رنگ خواهد پوشید.
تیک تاک به دلیل عدم اتخاذ اقدامات محافظتی لازم برای کاربران کمتر از ۱۳ سال در پلتفرمش، احتمالا با جریمه ای ۲۸.۹۱ میلیون دلاری در انگلیس روبرو شود.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در توییتی تاکید کرد که لندن و پاریس باید به واشنگتن برای اتخاذ تصمیمات لازم جهت حصول توافق در وین فشار وارد کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ