راهبرد جنگ نامتقارن در خلیج‌فارس که در راستای بهره‌گیری از آسیب‌پذیری‌های دشمن انتخاب‌شده بود، می‌توانست نقطه‌ضعف‌های ایران را به نقطه قوت تبدیل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضائیه گفت: اتخاذ شیوه‌های صیانتی، پیشگیرانه، ارشادگونه و انذاری برای جلوگیری از هرگونه تخلف و فساد همکاران قضایی، موضوعی مهم و اولویت‌دار است.
یکی از مقامات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در ارتباط با جزئیات و اهداف نشست قاهره صحبتکرد.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه‌ای در پاسخ به حمله پهپادی به مسکو اعلام کرد: روسیه حق اتخاذ اقدامات شدید برای خود محفوظ می‌داند.
پارلمان عربی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد یوم النکبه (اشغال فلسطین)، بر لزوم مقابله با تجاوزات روزافزون رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
سرپرست باشگاه استقلال کلیه پاداش‌های مربوط به اعضای هیات مدیره باشگاه را لغو کرد.
در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور تحولات بازار مسکن مورد بررسی قرار گرفت و برای تامین مالی پروژه های ساخت مسکن و مدیریت بازار اجاره بها تصمیمات مهمی اتخاذ شد.
دادستان کل کشور در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم در خصوص بهره‌مندی مناسب از نمایشگاه شهر آفتاب تاکید کرد.
شمخانی امارات متحده عربی و شیخ‌نشین دوبی را از جمله بازیگران موثر در تحولات اقتصادی و تجاری منطقه خواند و گفت: دولت سیزدهم با اتخاذ راهبرد همسایه‌محوری مصمم به عبور از موانع تصنعی و تحمیلی است که در مسیر توسعه روابط کشور‌های منطقه ایجاد شده است. گفتگو‌های انجام‌شده در این سفر با مقامات عالی سیاسی، اقتصادی، بانکی و امنیتی امارات، چشم‌انداز بسیار روشنی را در زمینه ایجاد جهش در روابط دو جانبه و چند جانبه نوید می‌دهد.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه اختلاف نظر و اختلاف سیاسی به طور طبیعی اشکالی ندارد، افزودند:، اما این اختلاف‌ها نباید به زد و خورد و تهمت زنی و افترا به یکدیگر منتهی شود و در مقابل راهبرد دشمن، همه باید راهبرد وحدت را اتخاذ کنیم.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان گفتگوی تلفنی با همتای آذربایجانی خود گفت: با اتخاذ رویکردهای مثبت می‌توان مشکلات منطقه را توسط کشورهای منطقه به خوبی حل و فصل کرد.
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال کرواسی معتقد است در این جام جهانی VAR بیشتر از گذشته تاثیرگذار خواهد بود.
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال کرواسی بر پایه برداشت‌هایش از دوره‌های فیفا معتقد است در این جام جهانی دخالت بیشتری از VAR خواهیم دید.
اینکه چرا این اوضاع رخ داده قطعا علل متعدد و متکثری دارد که هم باید در داخل جست و هم در خارج و همچنین باید مقصرین را هم در میان مردم پیدا کرد و هم مسئولین اما نکته مهم این است که این مسیر و اینگونه به اصطلاح اقدام اعتراضی که دیگر نمی توان نام اعتراض بر آن نهاد قرار است چه آخر و عاقبتی داشته باشد؟
نخست وزیر هندی الاصل انگلیس مدعی شد که ایران پیش از این با توافق هسته‌ای موافقت نکرده است.
رئیس جمهور گفت: تدابیر لازم برای گسترش پوشش بیمه‌ای اقلام دارویی به منظور کاهش هزینه داروها در سبد خانوار اتخاذ شود.
مشهد ـ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سازمان امور اداری و استخدامی کشور تصمیماتی را برای همسان سازی ها در پایه های حقوقی اتخاذ کرده که امیدوارم اجرایی و مشکلات کارمندان حل شود.
مشهد ـ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سازمان امور اداری و استخدامی کشور تصمیماتی را برای همسان سازی ها در پایه های حقوقی اتخاذ کرده که امیدوارم اجرایی و مشکلات کارمندان حل شود.
پس از اعلام استعفای حمید سوریان از نایب رئیسی فدراسیون کشتی، همه نگاه‌ها به علیرضا دبیر به عنوان متولی فدراسیون و اعلام نظر نهایی اوست.
امیر عبداللهیان در ادامه به موضوع همکاری ایران و آژانس اشاره کرد و گفت: ما در چارچوب پادمان به همکاری‌های خود با آژانس در تمام این مدت ادامه دادیم اما بر اساس قانون راهبردی مجلس، گام‌های متناسب با قانون را در حوزه صلح آمیز هسته‌ای برداشتیم که در اقدامی متقابل نسبت به بدعهدی طرف مقابل این اقدامات اتخاذ شد.
جلسه ستاد جاماندگان اربعین به منظور آخرین هماهنگی‌های مجموعه های مختلف مدیریت شهری برگزار شد.
اگرچه اکثر دستیاران اسکوچیچ با تیم ملی خداحافظی کرده‌اند اما هنوز وضعیت وحید هاشمیان مشخص نیست.
«پیتر استانو» سخنگوی ارشد دستگاه دیپلماسی اتحادیه اروپا در نشست خبری روزانه کمیسیون اروپا گفت: «زمان تلاش نهایی» برای بحث درباره پیشنهاد اخیر «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و اتخاذ «تصمیم سیاسی روشن و قاطع» فرا رسیده است.
والیبالیست های پیکان در مرحله حذفی با شکست اربیل عراق به نیمه نهایی رسیدند.
در مقام عمل هم، گویا در صادرات نفت به چینی‌ها (و تا حدی هند) دل بسته‌ایم و در تامین برخی محصولات کشاوری به روسیه. همسایگان نیز با اینکه فقط شش درصد از اقتصاد جهان مال آنهاست، شرکای تجاری خوبی هستند و... در چنین شرایطی دولت ناگزیر از اتخاذ یک تصمیم و تدوین یک راهبرد است که تکلیف خود را به‌طور کامل و برای یکبار با برجام روشن کند و از قایم‌باشک‌بازی دست بردارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ