رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال کرواسی بر پایه برداشت‌هایش از دوره‌های فیفا معتقد است در این جام جهانی دخالت بیشتری از VAR خواهیم دید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور بر اتخاذ رویکرد تحولی در برنامه‌ریزی مراسم اربعین امسال تاکید کرد: رویداد تمدن‌ساز اربعین گامی مهم در جهت تشکیل تمدن نوین اسلامی است.
رئیس‌جمهور بر اتخاذ رویکرد تحولی در برنامه‌ریزی مراسم اربعین امسال تاکید و تصریح کرد: دستگاه‌های مسئول ضمن بررسی آسیب‌شناسانه اقدامات سال قبل، برای سال‌جاری به‌نحوی برنامه‌ریزی کنند که با کاستن از نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، مراسمی «دلنشین، ارزان و ایمن» برای زائرین حضرت اباعبدالله(ع) رقم بخورد.
رئیس جمهور بر اتخاذ رویکرد تحولی در برنامه‌ریزی مراسم اربعین امسال تاکید و تصریح کرد: دستگاه‌ها با اتخاذ رویکرد تحولی و آسیب‌شناسانه زمینه برگزاری دلنشین، ارزان و ایمن اربعین را فراهم کنند.
رئیس جمهور بر اتخاذ رویکرد تحولی در برنامه‌ریزی مراسم اربعین امسال تاکید و تصریح کرد: دستگاه‌ها با اتخاذ رویکرد تحولی و آسیب‌شناسانه زمینه برگزاری دلنشین، ارزان و ایمن اربعین را فراهم کنند.
حرف و حدیث ها درباره  انتخاب آذر منصوری به ریاست جبهه اصلاحات همچنان ادامه دارد. روزی از نگرانی جریان راست و میانه اردوگاه اصلاح طلبی از انتخاب او  و اتخاذ رویکرد تحریمی در قبال انتخابات مجلس آینده سخن به میان می آید و  یک روز هم  از محکومیت قضایی آذر منصوری و احتمال مثبت شدن سوء پیشینه او توسط وزارت کشور خبر می دهند.
یک مقام دولت آمریکا می‌گوید طرف‌های درگیر در سودان از فرصت مذاکرات جده استفاده نکرده‌اند.
وزارت امور خارجه کشورمان به رهبران گروه هفت توصیه کرد تا از وارد کردن اتهامات بی‌پایه و دروغین علیه جمهوری اسلامی ایران فاصله گرفته و رویکرد واقع بینانه و مبتنی بر احترام متقابل اتخاذ کنند.
ریاض با کمرنگ شدن شراکت بلند مدت با آمریکا دیپلماسی خود را در جهت قطعی اتخاذ رویکرد غیر متعهد تنوع می‌بخشد.
وزارت خارجه ترکیه در این اطلاعیه از مقامات دانمارکی خواست تا اقدامات لازم را علیه عاملان این رویکرد نفرت‌انگیز انجام داده و گام‌های ملموسی را برای جلوگیری از چنین تحریکاتی که صلح اجتماعی و فرهنگ همزیستی را هدف قرار می‌دهد، اتخاذ کنند.
توافق اخیر را می‌توان در امتداد توافق قدیم دید و آن را «برجام ۲» نامید که البته، انتظار می‌رود با اتخاذ رویکردی استراتژیک از سوی ایران، فرجامی بهتر از «برجام یک» پیدا کند. در این صورت است که می‌توان مدعی شد «نگاه به شرق» نه سیاستی علیه تنش‌زدایی با غرب، که صرفا مسیری متفاوت برای رسیدن به مقصدی مشترک بوده است.
اولین گام تغییر رویکرد ایران در جنگ اوکراین و اتخاذ موضع بی‌طرفی قابل راستی‌آزمایی در قبال این جنگ است. رویکردی که در راستای منافع کشور است و بدون آن، بازگشت به مذاکرات هسته‌ای و دستیابی به توافق، غیرممکن است. جدا از سرنوشت جنگ، استمرار رویکرد کنونی کشورمان، مغایر با منافع ملی است.
گستره و چگونگی اظهارات علی اف علیه ایران، این فرضیه را تداعی می‌کند که او الفبای دیپلماسی را به سخره گرفته است. باکو با سرعتی بی‌سابقه در حال در نوردیدن تمامی مرز‌های دیپلماسی عمومی در مواجهه با ایران است. رویکرد اتخاذ شده از سوی دولت جمهوری آذربایجان نه تنها حداقل‌های دیپلماسی عمومی را حفظ نمی‌کند، بلکه به صورت تدریجی، به سوی از میان رفتن هر گونه احتمال تنش‌زدایی در مناسبات میان دو کشور قرار دارد
سفیر سوریه در مسکو اعلام کرد غرب با اتخاذ رویکرد دوگانه در قبال دو کشور زلزله زده همسایه، ماهیت واقعی خود را نشان داد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: سیاست ما عدم حمایت از جنگ و یک طرف علیه دیگری است. امیدواریم مقامات اوکراین با نگاه به ریشه بحران، با اتخاذ رویکرد صحیح سیاسی منافع خود و ملت خود را قربانی سیاست توسعه‌طلبانه آمریکا و ناتو نکنند.
بر خلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر آتش تنش علیه ایران دمیده است. حالا به نظر می‌رسد صبر استراتژیک ایران نمی‌تواند همیشگی باشد. رویکرد تعامل‌جویانه، به هیچ عنوان نمی‌تواند در مقابل رویکرد تنش‌جویانه باکو کارایی داشته باشد. حالا از هر زمانی ضروری‌تر است که تهران رویکرد جدیدی را در تقابل با مخاصمه‌جویی‌های باکو اتخاذ کند
مشاور رئیس جمهور اوکراین دیروز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توئیتر با اتخاذ رویکردی مشابه آنچه از سوی محافل سیاسی و رسانه‌ای اسرائیل مطرح شده بود، از مشارکت کیف در اقدام علیه مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان خبر داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه‌ ما طی سال‌های اخیر شاهد بوده ایم که ایالات متحده با اتخاذ رویکرد یک جانبه گرایانه، صلح و امنیت جهانی را خدشه دار کرده است.
گرگان- تایید خبر لغو مجوز تفرج متمرکز در آشوراده و اتخاذ رویکرد نرمش از سوی مدیران گلستان برای تحصیل مجوز گردشگری روستایی، موید آن است که اجرای گردشگری چند سال دیگر صبوری می خواهد.
واشنگتن نشان داده است که می‌خواهد موضع سخت‌تری در قبال ایران اتخاذ کند. با این وجود، تنش با اسرائیل بر سر کرانه باختری می‌تواند تاثیر مخربی در این رویکرد داشته باشد.
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال کرواسی معتقد است در این جام جهانی VAR بیشتر از گذشته تاثیرگذار خواهد بود.
ایران اخیرا در سیاست خود در قابل عراق رویکرد دست نخورده‌تری را اتخاذ کرده به این امید که شکاف‌های داخلی میان گروه‌های مختلف شیعه عراقی در نهایت به نفع آن کشور باشد. با در نظر گرفتن این محیط پرتنش، ایران این موضع را منطقی می‌داند که اجازه دهد درگیری‌های داخلی عراق بدون اعمال نفوذ زیاد خود بر اوضاع آن کشور پیش برود.
تصمیم هفته گذشته اوپک برای کاهش تولید نفت، بایدن را که با مشکلات سوخت و فشارهای اقتصادی درآمریکا مواجه است را تحت فشار قرار داده از این رو می خواهد رویکرد سخت گیرانه تری را در قبال سعودی ها اتخاذ کند.
محققان در آخرین تلاش خود رویکرد کاملا جدیدی را برای از بین بردن سوسک‌های مزاحم اتخاذ کرده‌اند؛ از بین بردن حشرات با استفاده از پرتو‌های لیزر.
تحلیلگر روابط بین‌الملل گفت: ایران ظرفیت دارد یک قطب غیرغربی باشد و امروز رویکرد همسایگی در سیاست خارجی به خوبی اتخاذ شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ