حامد شیری مقایسه خودش با سیدجلال حسینی توسط حمید مطهری را رویایی دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازی بزرگ هفته دوم شب سختی برای بازیکنانی بود که پیش از این سالها برای پرسپولیس بازی کرده بودند.
آیا مهدی شیری در دیدار پیش‌روی تراکتور مقابل پرسپولیس تیمش را همراهی خواهد کرد؟
روند توسعه‌ی شهری به شدت چشم‌انداز ما را تغییر می‌دهد. سطوح طبیعی و نفوذ پذیر با سازه‌های غیر قابل نفوذ مانند ساختمان‌ها و جاده‌ها جایگزین می‌شوند. این امر باعث ایجاد چیزی می‌شود که اقلیم شناسان آن را «جزایر گرمایی شهری» می‌نامند که مناطقی در داخل شهر‌ها هستند که دمای بسیار بالاتری را در مقایسه با مناطق روستایی مجاور تجربه می‌کنند.
اوایل سال جاری انجمن سرطان آمریکا گزارش داد که تعداد افراد زیر ۵۵ سال مبتلا به سرطان کولورکتال (روده بزرگ) در مقایسه با یک دهه قبل دو برابر افزایش یافته است. در همین حال، آژانس تحقیقات سرطان (IARC) قصد دارد شیرین کننده مصنوعی آسپارتام را به عنوان یک سرطان زای احتمالی معرفی کند.
توزیع فلز در کهکشان راه شیری در مقایسه با کهکشان‌های دیگر بسیار مسطح‌تر است و بیشتر شبیه یک پنکیک است تا یک دونات. به گفته محققان، کهکشان ما منحصر به فرد نیست، اما چندان هم رایج نیست. توزیع فلزی کهکشان راه شیری، احتمالا برای کهکشانی به این جرم، متداول نیست.
حامد شیری یکی از بازیکنان باثبات لیگ برتر در سال های اخیر در سن 37 سالگی و به دور از هیاهو از فوتبال خداحافظی کرد و به پیشنهاد مهدی رحمتی از این پس در کادر فنی نساجی حضور خواهد داشت.
کاپیتان سالیان اخیر نساجی مازندران تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت.
«قیمت منصفانه چه مفهومی دارد؟ به وجدان و اخلاق بستگی دارد یا قرار است بر اساس افزایش قیمت دیگر کالا‌ها در بازار تعیین شود؟ اگر قرار باشد قیمت خرید رهن، یا اجاره بهای مسکن بر اساس افزایش قیمت سایر کالا‌ها و خدمات منصفانه شود، اتفاقا تورم مسکن از همین حدی که هست بالاتر می‌رود. قیمت مسکن را با شیر و تخم مرغ هم اگر مقایسه کنیم، روند قیمت‌ها بسیار منصفانه است.»
جنگ در باخموت جنبه‌ای حیثیتی و سیاسی برای کی‌یف و مسکو گرفته است و تلاش روسیه برای تسخیر این شهر باعث شده این شهر قابل مقایسه با گذشته خود نباشد. از بین رفتن کارخانه‌ها و فضای شهری، بمباران پیوسته شهر و جنگ شهری در برخی مناطق باعث شده باخموت شهری قابل سکونت نباشد.
جرم کهکشان میزبان ما تقریباً معادل ۸۰۵ میلیارد خورشید است. اگرچه این اندازه برای پردازش بسیار بزرگ است، اما در واقع به طور قابل توجهی کمتر از تخمینی است که دانشمندان در ایالات متحده در سال ۲۰۱۹ انجام دادند.
مدافع راست فولاد خوزستان موفق شد زمینه ساز گل تیمش در جدال با مس کرمان لقب گیرد.
مدافع فولاد خوزستان می گوید هیچ تیمی به اندازه آن ها سپاهان را اذیت نکرده بود.
حامد شیری، مدافع نساجی، ششمین گل فصل خود را به ثمر رساند و به صدر جدول بهترین گلزنان لیگ رسید.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی از کاهش ۳.۸ درصدی ترددهای برون شهری در مقایسه با روز قبل خبر داد.
ان‌جی‌سی ۳۴۶، در «ابر ماژلانی کوچک» (SMC) قرار دارد که یک کهکشان کوتوله نزدیک به راه شیری است. ابر ماژلانی کوچک در مقایسه با راه شیری، میزان کمتری از عناصری را در بر دارد که سنگین‌تر از هیدروژن یا هلیوم هستند و ستاره‌شناسان آن‌ها را فلز می‌نامند.
سرمربی نساجی که سابقه حضور در کادر پرسپولیس را در کارنامه دارد، تمجید جالبی از کاپیتان تیمش داشت و او را با سیدجلال حسینی مقایسه کرد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، از رشد ۲۳۵درصدی معرفی متقاضیان تسهیلات بانکی برای نوسازی واحدهای فرسوده در مقایسه با سال گذشته خبر داد.
یکی از تیم‌هایی که چند سالی در فوتبال نامش شنیده می‌شود دوباره احیا شده و ستاره‌های سابق لیگ برتری را دورهم جمع کرده است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛ تردد در محورهای برون‌شهری در مقایسه با روز قبل افزایش ۹.۶ درصدی داشته است.
در شبانه روز گذشته براساس آخرین تصاویر دریافتی از ۲۳۹۳ تردد شمار فعال در محورهای برون شهری در مقایسه با روز قبل کاهش ۹/۹ درصدی تردد را نشان می‌دهد.‌
مرکز مدیریت راه‌های کشور از کاهش ۸.۲ درصدی تردد در محورهای برون شهری در مقایسه با روز قبل خبر داد.
مهدی شیری پس از سپری کردن روزهای سخت در دوران فوتبالش دوباره روحیه خود را به دست آورده است.
سخنگوی شورای شهر تهران با تشریح نقطه تمایز خدمات امسال شهرداری تهران در خصوص راهپیمایی اربعین در مقایسه با سال‌های قبل گفت: امسال موضوعات فرهنگی و اجتماعی به خدمات شهرداری تهران اضافه شد.
روز نخست از رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان با کسب دو مدال طلا توسط دختران ایرانی در صوفیه به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ