مهدی شیری پس از سپری کردن روزهای سخت در دوران فوتبالش دوباره روحیه خود را به دست آورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تراکتور شکست خورد و شب سختی را در یادگار گذراند اما می توان فهمید که این باخت برای برخی بازیکنان تلخ تر بود.
آیا مهدی شیری در دیدار پیش‌روی تراکتور مقابل پرسپولیس تیمش را همراهی خواهد کرد؟
تصویر امروز ناسا یکی از زیباترین آسمان‌های یک شب طولانی در قطب جنوب را نشان می‌دهد.
گز و همکارانش بیش از ۲۰ سال در حال مطالعه مرکز کهکشانی بودند. بر اساس این داده‌ها، تیمی از ستاره‌شناسان به رهبری آنا سیورلو، ستاره شناس UCLA، چهار جرم دیگر را شناسایی کردند: G ۳، G ۴، G ۵ و G ۶. آن‌ها در مدار‌های بسیار متفاوتی از G ۱ و G ۲ قرار دارند. در مجموع، اجرام G دارای دوره‌های مداری هستند که از ۱۷۰ سال تا ۱۶۰۰ سال متغیر است.
باشگاه تراکتور با حمله به بازار نقل و انتقالات، 4 خرید خود را برای فصل آینده رسمی کرد.
آسمان شب سرشار از داستان‌های مختلف است. تمدن‌های مختلفی در طول تاریخ برخی از ماندگارترین افسانه‌های خود را روی ستاره‌ها و گردوغبار کیهانی اعمال کرده‌اند. مردم زیادی این نمادهای آسمانی را می‌بینند، داستان‌های مرتبط با آن‌ها را می‌شنوند و به نسل‌های بعدی منتقل می‌کنند.
حامد شیری مدافع میانی و کاپیتان نساجی در سن 37 سالگی از این تیم جدا شد و فصل آینده در صورت ادامه ی حضور در لیگ برتر بازی در تیم دیگری را دنبال خواهد کرد.
گروهی از محققان با بررسی میزان عجیب و غریب بودن مدار بیش ۱۵۰ سیاره که دور ستاره های کوتوله M مدار می زنند، پیش بینی کردند حدود یک سوم سیارات کهکشان راه شیری احتمالا آب مایع در خود دارند.
هافبک نساجی این بار در نقش همراه کننده شادی گل در دیدار جام حذفی ظاهر شد.
در دو‌ بازی اخیر، علیرضا منصوریان با اعتماد به مجتبی نجاریان، از او در سمت راست خط دفاعی فولاد استفاده کرده است.
پیروزی سرخپوشان تبریزی برابر صدرنشین رقابتهای لیگ برتر نه تنها سه امتیاز شیرین را برای تراکتور به ارمغان آورد بلکه باعث افزایش جذابیت های صدر جدول و لبخند دو تیم پایتخت نشین شد.
بازیکنان اصلی پرسپولیس در شرایطی که از روحیه بالایی برخوردار بودند در ورزشگاه شهید کاظمی ریکاوری کردند.
این بقایا پایان عمر یک ستاره را نشان می‌دهند و ابری در حال گسترش از گاز و غبار هستند. پیش از آن که برنامه‌ها باعث اتحاد نیرو‌ها شوند بقایای ابرنواختری مشاهده شده توسط پژوهشگران بسیار اندک بودند.
اخترشناسان موفق شده‌اند دورترین ستاره در کهکشان راه شیری را شناسایی و برای مرز بیرونی کهکشان ما تعریف جدیدی ارائه کنند.
سرمربی نساجی که سابقه حضور در کادر پرسپولیس را در کارنامه دارد، تمجید جالبی از کاپیتان تیمش داشت و او را با سیدجلال حسینی مقایسه کرد.
مدافع راست تیم فولاد خوزستان می‌گوید با پشت سر گذاشتن یک اردوی آماده‌سازی مطلوب، این تیم یک‌دست و کامل شده و شرایط متفاوتی نسبت به اوایل فصل دارد.
در شعار دادن ما اندازه دو کهکشان راه شیری از کشور‌ها جلوتر هستیم. همین الان دستاورد‌هایی را دولت سیزدهم به آن می‌بالد که اکثر آن را فقط مسئولان می‌بینند و مردم آن‌ها را حس نمی‌کنند، به اندازه تمام سال‌ها کار این دولت‌ها و کشورهاست.
دسر شیری پرتقالی نوعی دسر لطیف و خوشمزه است که از ترکیب دو لایه شیری و پرتقالی تهیه می‌شود و به دلیل دو رنگ بودن ظاهر بسیار زیبایی دارد.
یکی از تیم‌هایی که چند سالی در فوتبال نامش شنیده می‌شود دوباره احیا شده و ستاره‌های سابق لیگ برتری را دورهم جمع کرده است.
رئیس بانک خون بند ناف گفت: بنا داریم تا پایان سال شرایط نگهداری و ذخیره سلول‌های بنیادی ریشه دندان عقل و شیری را در این بانک فراهم سازیم.
دندان شیری نقش ضروری و منحصر به فردی را در رشد کودک ایفا می‌کند، زیرا دهان کودک شما به اندازه کافی بزرگ نیست که بتواند دندان‌های اصلی را در خودش جای دهد. از آن جایی که دندان شیری هم بسیار ریز است، به همین دلیل به راحتی در داخل فضای دهان کودک جای می‌گیرد.
حامد شیری مدافع میانی نساجی یک پنالتی موفق دیگر را هم در کارنامه خود ثبت کرد.
کاپیتان نساجی که بهترین گلزن این تیم است در بازی های پیش فصل هم در این زمینه خط و نشان کشید.
روز نخست از رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان با کسب دو مدال طلا توسط دختران ایرانی در صوفیه به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ