روند توسعه‌ی شهری به شدت چشم‌انداز ما را تغییر می‌دهد. سطوح طبیعی و نفوذ پذیر با سازه‌های غیر قابل نفوذ مانند ساختمان‌ها و جاده‌ها جایگزین می‌شوند. این امر باعث ایجاد چیزی می‌شود که اقلیم شناسان آن را «جزایر گرمایی شهری» می‌نامند که مناطقی در داخل شهر‌ها هستند که دمای بسیار بالاتری را در مقایسه با مناطق روستایی مجاور تجربه می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نه قرمز نه آبی فقط زردطلایی شعار آن‌هاست، آبادانی‌ها هیچ کجا تیمشان را تنها نمی‌گذارند، خصوصا در اهواز!
ادن هازارد به عنوان یک هوادار به چلسی بازگشت تا بازی مقابل لیورپول را تماشا کند.
الشرطه عراق حضور شگفت‌انگیزی در بین چهار تیم برتر جام باشگاه‌های عرب داشته است.
تیم فوتبال فولاد خوزستان با برتری ۲ بر ۱ مقابل صنعت نفت آبادان مقام قهرمانی لیگ برتر زیر ۱۷ سال استان خوزستان را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، تمرینات امروز یکشنبه ملی پوشان کاراته در مرحله پایانی اردوی تیم ملی آقایان یک مهمان ویژه داشت. علی دایی ستاره پیشین فوتبال ایران و یکی از گلزنان برتر فوتبال جهان در کمپ تیم‌های ملی کاراته حاضر شد و از نزدیک نظاره گر کار ملی پوشان بود. دایی در این دیدار صمیمی با ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی کشورمان گفتگو کرد و برای کاراته کا‌ها کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت داشت. مسابقات قهرمانی آسیا طی روز‌های ۳۰ تیر الی یک مرداد ۱۴۰۲ در ملاکا مالزی برگزاری می‌شود.
بعد‌ها و در جریان برگزاری دادگاه او قصد داشت با دادن دسته گل به قاضی، تصویر بی منطق و خشنی که از او ساخته شده بود، تلطیف کند... شعبان جعفری تا ۲۸ مرداد در زندان باقی ماند. عکس شعبان جعفری در دادگاه به همراه باقی متهمان در روزنامه اطلاعات ۲۸ خرداد ۱۳۳۲ منتشر شد.
ستاره این روزهای پرده نقره‌ای سینما و یکی از بازیکنان سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس یکی از مهمانان ویژه فینال جام حذفی خواهد بود.
نساجی مازندران در هفته بیست و هفتم مهمان صنعت نفت آبادان است.
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، بعد از بازی با چلسی در جشن صعود بازیکنان این تیم حضور یافت.
وریا غفوری و رضا عنایتی دو کاپیتان سابق استقلال صبح امروز میهمان تمرین تیم فوتبال رسانه ورزش بودند.
مهدی سبزواری نژاد با اشاره به اینکه امکان دارد این متهمان با این شیوه جرایم یاد شده را علیه افراد زیادی مرتکب شده باشند و شکات و بزه دیدگان به علت عدم شناسایی متهمین، طرح شکایت نکرده یا شکایت آن‌ها به نتیجه نرسیده است، افزود: تمام افرادی که توسط متهمین مورد بزه واقع شده‌اند با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان کرج و یا دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه کرج اقدام به طرح شکایت نمایند.
هوادار مشهور استقلال در تمرین این تیم ظاهر شد.
حضور یک مهمان ویژه برای تماشای بازی رونالدو در دیدار النصر و التعاون خبرساز شد.
یکی از هواداران استقلال امروز در محل تمرین حضور یافت و با استقبال ریکاردو ساپینتو و بازیکنان مواجه شد.
مدافع باتجربه استقلال امروز با یک مهمان ویژه در تمرین این تیم حاضر شد.
نشست سران قوا شنبه شب با حضور رئیس جمهور رئیس مجلس رئیس قوه قضاییه و معاون اول رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
سومین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمایی ۷۳۷ کشور اوکراین با حضور متهمان، شکات، خانواده جانباختگان و وکلای آن‌ها به ریاست قاضی ابراهیم مهرانفر در دادگاه نظامی استان تهران صبح امروزپنجشنبه (۲۴ آذر) برگزار شد.
با توجه به تعطیلی لیگ برتر، اکنون لیگ آزادگان و ادامه این رقابت‌ها موردتوجه اهالی فوتبال قرار گرفته است.
در پایان تمرین امروز نیز مرتضی محصص، حسین شمس و علی اصغر مازیار در کنار زمین چمن کمپ حاضر شدند و ضمن خسته نباشید به کی‌روش برای تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی آرزوی موفقیت کردند.
کودک پرسپولیسی اهل ایذه که آرزو داشت بازی‌های پرسپولیس را از تلویزیون ببیند، دو روز جذاب را پشت سر گذاشت.
دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان، سرمربی و مربی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در ورزشگاه آزادی تماشاگر دیدار بین تیم‌های استقلال تهران و مس کرمان شدند.
سردار اسماعیلی گفت: برابر دستور قضایی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهمان، مالباختگان در صورت شناسایی می‌توانند با شماره تماس ۲۱۸۲۲۸۲۱-۰۲۵ پلیس آگاهی استان تماس بگیرند.
محمد یکی از هواداران استقلال که فصل گذشته هم چندین بار مهمان تمرین این تیم بود، امروز در جمع آبی‌پوشان پایتخت حاضر شد و با استقبال گرم ریکاردو ساپینتو و شاگردانش روبه رو شد.
بازیکن جوان آبی‌ها پس از عمل جراحی موفقیت‌آمیز در تمرین آبی‌ها حاضر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ