سخنگوی وزارت امور خارجه اتهامات وارده و ادعاهای واهی در برخی قطعنامه‌های صادره نشست سران اتحادیه عرب را حرکت در مسیر نافرجام گذشته توسط اتحادیه دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتظار می‌رفت در دو سال اخیر از سوی سازمان سینمایی نیز شامل بازنگری در مقررات تولیدات می‌بودیم که هر جوانی به سادگی بتواند پروانه ساخت و نمایش بگیرد و بدین ترتیب هیچ فیلمسازی به سمت فیلمسازی زیرزمینی هل داده نشود اما نه تنها این اتفاق رخ نداده، بلکه بستر اکران فیلم‌های هنری و تجربی ایران نیز به این روز افتاده است.
با اینکه انتظار می‌رفت سادیو مانه امروز در دیدار النصر و الزمالک برای اولین بار برای این تیم به میدان برود اما ستاره سنگالی در این مسابقه روی نیمکت خواهد نشست.
انتظار می‌رفت با حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال یاغی هم به این تیم برگردد، اما این اتفاق هرگز رخ نداد.
باشگاه الاتحاد با انتشار یک عکس تایید کرد که کریم بنزما، ستاره فرانسوی‌ای که به تازگی به خدمت گرفته، با پیراهن شماره 9 این تیم به میدان خواهد رفت.
پولی که استقلالی‌ها امروز تامین کردند و به بازیکنان پرداخت کردند، از طریق همراه اول به حساب آنها نیامده است.
ناصر کنعانی در یک موضع گیری رسانه‌ای در این ارتباط گفت: انتظار می‌رفت اتحادیه عرب با اجتناب از طرح برخی ادعا‌های تکراری و ملال آور در قطعنامه‌های خود، گامی مثبت و سازنده در جهت تحکیم صلح و ثبات و تقویت همگرایی منطقه‌ای بردارد.
در شرایطی که انتظار می‌رفت در جو وحشتناک نقش جهان سپاهان سه امتیاز را کسب کند اما ملوان این تیم را متوقف کرد تا همانند دوره اول لیگ برتر نقش پررنگی در صدرنشینی پرسپولیس ایفا کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: انتظار می‌رفت وزیر خارجه آلمان قبل از هر چیز به خاطر عملکرد شرم آور گذشته دولت این کشور در قبال دو ملت ایران و عراق عذرخواهی می‌کرد، نه این که با طرح ادعا‌های بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، تلاش نماید تا سابقه جنایات کشورش در حمایت از رژیم صدام علیه ایران و نیز جنایت ننگین تجهیز رژیم بعث به سلاح‌های شیمیایی به منظور بکارگیری آن علیه نظامیان و شهروندان بی دفاع ایرانی و عراقی را مخفی کند.
آنگونه که انتظار می‌رفت سفر مدیرکل آژانس انرژی اتمی به تهران و دیدار با مقامات ارشد ایران انعکاس گسترده‌ای در پایتخت‌های غربی پیدا کرد و برخلاف جو مثبتی که در جریان سفر دو روزه رافائل گروسی حاکم بود، به سرعت تبدیل به بازی رسانه‌ای و گمانه‌زنی‌ها از محتوای توافقات شد.
اگرچه پس از بحران مالی منطقه یورو در سال ۲۰۰۸ انتظار می‏رفت چالش های اتحادیه اروپا به پایان برسد اما رقابت های سیاسی برای رهبری در اروپا یکی از موانع مهم این اتحادیه است.
پس از ناکامی در سه دیدار گذشته النصر و به ثمر رساندن تنها یک گل از روی نقطه پنالتی، رونالدو اولین پوکر خود در عربستان را به ثبت رساند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که علی‌اکبر یوسفی قهرمان جهان در سال 2021 در حد و اندازه و قواره‌ای که انتظار می‌رفت در تورنمنت زاگرب کشتی نگرفت.
انتظار می‌رفت مدیران بانک مرکزی قبل از اجرای برخی تصمیمات که به ذینفعان آسیب جدی وارد می‌کند تبعات آن را سنجیده و با اطلاع رسانی دقیق این موضوع امکان برنامه ریزی برای تولید کنندگان را فراهم می‌کردند.
در حالی که انتظار می‌رفت مسابقات مردان فوتسال آسیای مرکزی همانند سال گذشته در رده سنی زیر ۱۹ سال برگزار بشود، در تصمیمی عجیب رده سنی بزرگسالان جایگزین شده است.
انتظار می‌رفت در این هوای سرد و یخبندان توجه و رسیدگی بیشتری به آنان می‌شد؛ حداقل انتظار می‌رفت رئیس قطار با مسافران صحبت می‌کرد و به آنان دلداری می‌داد من حتی با ستاد بحران مشهد هم تماس گرفتم، اما تاکنون هیچ پیشرفت و تسهیل گری حاصل نشده است.
در حالی که انتظار می‌رفت لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی امروز اعلام شود، اما تا به حال این اتفاق رخ نداده است.
در حالی که انتظار می‌رفت رضا درویش مصوبه شورای شهر برای انتقال مالکیت شهید کاظمی به پرسپولیس را بگیرد اما این اتفاق رخ نداد.
توپ طلای امسال به کریم بنزما رسید. ستاره فرانسوی رئال مادرید همانطور که انتظار می‌رفت روی سن رفت تا برای اولین بار توپ طلایی‌رنگ را به دست بگیرد.
توپ طلای امسال به کریم بنزما رسید. ستاره فرانسوی رئال مادرید همانطور که انتظار می‌رفت روی سن رفت تا برای اولین بار توپ طلایی‌رنگ را به دست بگیرد.
انتظار می‌رفت جیدن سانچو و مارکوس رشفورد، ۲ بازیکن فاز تهاجمی یونایتد به واسطه بازی‌های بسیار خوبی که در این هفته‌ها از خود نشان داده‌اند در جمع مهره‌های دعوت شده قرار بگیرند، اما اینطور نشد
همان‌طور که انتظار می‌رفت، کارلوس کی‌روش در بازگشت به ایران نخستین مصاحبه مفصلش را با عادل فردوسی‌پور انجام داد.
در شرایطی که انتظار می‌رفت این جلسه با توافق طرفین به پایان برسد، اما نتیجه‌ای نداشت و دراگان اسکوچیچ دوباره بدون گفتگو با خبرنگاران، محل را ترک کرد.
در حالی که انتظار می‌رفت تمام بلیتهای بازی پرسپولیس - فولاد قبل از شروع بازی پیش خرید شود اما این اتفاق رخ نداده است.
ایسوس Zenfone 9 به پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ