وزیر ورزش و جوانان گفت: شورای عالی ورزش باید اعتماد به نفس را به ورزش کشور بازگرداند. یکسری تصمیمات در دو دهه گذشته برای حوزه ورزش گرفته شده که منجر به اتفاقات خوبی نبوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از صدور ۱۰۰ مجوز ایجاد مراکز همسان‌گزینی خبر داد.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان از وجود یک خلاء بزرگ در ورزش کشور طی چهل سال گذشته خبر داد و گفت: یکی از برنامه های ما و شورای عالی ورزش این است که بتوانیم سیاست گذاری خوبی برای ورزش داشته باشیم.
جلسه شورای عالی نظارت برای بررسی انتخاب حسین سلاح ورزی به ریاست اتاق بازرگانی ایران که قرار بود امروز(شنبه) صبح برگزار شود به روز دوشنبه موکول شد.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، شورای عالی مسکن مکلف شد هر ساله نسبت به تعیین سقف یا میزان افزایش اجاره بهای مسکن اقدام کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی شورای عالی مسکن را مکلف کردند هر ساله نسبت به تعیین سقف یا میزان افزایش اجاره بها و قرض موضوع شرط آن اقدام کند.
«شورای عالی ورزش» که بعد از سال ها رکود و ایستایی مجددا مورد توجه قرار گرفت در حالی دوره جدید حیاتش را سپری می کند که جز «صدور حکم» فعالیتی پیرامون آن انجام نشده است.
سردار قربانی عضو شورای عالی ورزش شد
رئیس جمهور در حکمی محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی المپیک را به عنوان «عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی» منصوب کرد.
صبح امروز رئیس جمهور طی حکمی یکی از مشرف‌ترین چهره‌های کشور در مسائل امنیت ملی را به عنوان دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی منصوب کرد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی مرجع تصویب سند ملی و دانش بنیان امنیت غذایی است.
پس از گذشت مدت زمان قانونی ۲۰ روزه از رای صادره این ستاد، شورای صدور رای ایران نادو «امیرحسین توخته» و «علی شریفی» را به ترتیب یک و چهار سال از فعالیت در تمامی حوزه های ورزش محروم کرد.
شورای عالی ورزش اسپانیا نیز قصد دارد شکایتی جداگانه علیه بارسلونا به خاطر پرونده نگریرا ارائه دهد.
احمد مسجدجامعی نوشت: آقای رسول خادم، عضو دوره‌های پیشین شورای شهر بود و در سلامت و صداقت او هیچکس تردیدی ندارد. همه می‌دانند که ورزش زورخانه‌ای و آداب پهلوانی، به‌ویژه در پایتخت، در زمان ما مدیون زحمات اوست. آیا باید با ایشان هم چنان برخوردی شود؟
عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: برخورد‌های قضایی و انتظامی در وضعیت فعلی آلودگی هوا را کم نمی‌کند و باید به دنبال راهکاری عملی برای کاهش آلودگی هوا در کنار برخورد با ترک فعل‌ها داشته باشیم.
مراسم یادبود درگذشت سردار رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، دوشنبه ۲۱ آذر در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد. در این مراسم مقامات کشوری و لشکری از جمله سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری، جواد اوجی وزیر نفت، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، احمد وحیدی وزیر کشور، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، مسعود محرابیان، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد، سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سردار جعفری، محمدرضا باهنر، پرویز فتاح، علی آقامحمدی، محمدباقر نوبخت، حسین شریعتمداری و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری حاضر شدند.
فردا در وزارت ورزش اسپانیا نشستی بین نمایندگان باشگاه ها و وزیر ورزش و رئیس شورای عالی ورزش اسپانیا برگزار می شود و خروجی ان ممکن است اعتصاب باشگاه های لالیگا و دسته دوم اسپانیا باشد.
فردا در وزارت ورزش اسپانیا نشستی بین نمایندگان باشگاه ها و وزیر ورزش و رئیس شورای عالی ورزش اسپانیا برگزار می شود و خروجی ان ممکن است اعتصاب باشگاه های لالیگا و دسته دوم اسپانیا باشد.
«شورای عالی ورزش» اگرچه هیچ گاه منحل نشد اما بعد از نیم قرن به نهادی مغفول در ورزش کشور تبدیل شده که با وجود مصوبه احیا جایی برای صدور حکم و پُرکردن صندلی شده است.
با حکم وزیر ورزش، علی رغبتی به عنوان رئیس دبیرخانه شورای عالی ورزش و تربیت بدنی منصوب شد.
پزشک اسبق باشگاه استقلال طی حکمی از سوی وزیر ورزش به عنوان عضو شورای عالی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ انتخاب شد.
وزیر ورزش و جوانان طی حکمی دکتر امین نوروزی را به عنوان عضو شورای عالی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
رئیس جمهور در حکمی محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک را به عنوان «عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی» منصوب کرد.
رئیس جمهور در حکمی محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک را به عنوان «عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی» منصوب کرد.
رئیس جمهور در حکمی محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک را به عنوان «عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی» منصوب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ