عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: برخورد‌های قضایی و انتظامی در وضعیت فعلی آلودگی هوا را کم نمی‌کند و باید به دنبال راهکاری عملی برای کاهش آلودگی هوا در کنار برخورد با ترک فعل‌ها داشته باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تعطیلی مدارس و تغییر ساعت‌ کاری ادارات ترافیک تهران را خلوت کرد.
معاون امنیتی وزارت کشور گفت: هدف دشمن از اقدامات این روزها تعطیلی مدارس و ایجاد آشوب و نگرانی در میان مردم است.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم گفت: با این طرح میزان ساعتی که برای آموزش در مقاطع مختلف تعیین شده، باید رعایت شود. متأسفانه با تقویم آموزشی فعلی ۴۰ درصد زمان آموزشی در مدارس به دلیل فقدان برنامه صحیح و حوادث پیش بینی نشده از دست می‌رود. به همین دلیل این قانون، انعطافی ایجاد کرده که شروع و پایان سال تحصیلی در یک فرآیند ۱۲ ماهه و بر اساس ساعات برنامه درسی ملی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش تعیین شود.
رباط کریم- تعطیلی مدارس رباط کریم و پرند طبق اعلام مجدد آموزش و پرورش این شهرستان لغو شد.
صفی‌اله کرامتی اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برف بنا به تصمیم اعلام شده همه مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول استان زنجان در شیفت بعدازظهر تعطیل و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تعطیلی متوالی مدارس گفت: برای جلوگیری از تعطیلی بدون برنامه مدارس، تقویم آموزشی و تعطیلات کشور باید ساماندهی شود تا این قدر شاهد وقفه در جریان آموزش و پرورش دانش‌آموزان نباشیم.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تعطیلی متوالی مدارس گفت: برای جلوگیری از تعطیلی بدون برنامه مدارس، تقویم آموزشی و تعطیلات کشور باید ساماندهی شود تا این قدر شاهد وقفه در جریان آموزش و پرورش دانش‌آموزان نباشیم.
با توجه به برودت سرما و کاهش دما و جهت مدیریت بهینه مصرف گاز، فردا ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت فعالیت خواهند کرد.
فرماندار مشهد گفت: ادارات، مهد‌های کودک و مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع یکشنبه ۲۵ دی‌ماه تعطیل است و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری برگزار خواهد شد.
شفیقی معاون توسعه و منابع استانداری تهران گفت: فردا شنبه، هیچ مدرسه ای بجز پایه دوازدهم حق برگزاری امتحان را ندارد.
یخبندان در ۲۷ استان/ تعطیلی مدارس، مراکز آموزشی و ادارات در برخی شهر‌ها و استان‌ها/ آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان با اشاره به اینکه در این سه روز تمامی مدارس به استثنای دانش آموزانی که امتحان نهایی دارند غیرحضوری خواهد شد، بیان کرد: با توجه به سرما و برودت هوا به مردم توصیه می‌کنیم رعایت صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نمونه تدریس‌ها در شاد گذاشته شده و معلمان با دانش آموزان به صورت انفرادی در ارتباط هستند تا رفع اشکال کنند گفت: یک علت عقب ماندن بچه‌ها به دلیل نداشتن وسایلی است که با آن ارتباط برقرار می‌کنند. در دولت مطرح می‌کنیم ببینیم می‌توانیم برایش اعتباری بگیریم یا خیر.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز دوشنبه ۲۸ آذر ماه را تشریح کرد.
با توجه به صدور هشدار نارنجی از سوی سازمان هواشناسی و تشکیل کمیته اضطرار به احتمال زیاد مدارس و دانشگاه‌ها طی دو روز آینده تعطیل خواهد بود.
ساعاتی بعد از آنکه وزیر آموزش و پرورش از برگزاری «غیر حضوری» مدارس ابراز تاسف کرد و یادآور شد که امکان استفاده از شبکه شاد موجب شده که دانش آموزان از درس عقب نمانند و این موضوع جای خوشحالی دارد، در مراکز برخی استان های کشورمان جلساتی برگزار شد که با توجه به تداوم آلودگی هوا و شدت گرفتن آن، رای به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها برای فردا و حتی پس فردا دادند.
مدارس این شهرها و استان‌ها فردا تعطیل هستند/ تعطیلی برخی مراکز آموزش عالی در پی افزایش آلودگی هوا
مدارس شیفت عصر تهران امروز دوشنبه ۳۰ آبان، در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران و شادی آفرینی در میان دانش آموزان، ۴۰ دقیقه قبل از شروع بازی، تعطیل می‌شوند.
اهواز- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: یکی از کارهایی که مجلس دنبال کرده است؛الزام آموزش و پرورش به تعطیلی موقت مدارس در صورت شیوع بیماری آنفلوآنزا بود.
به علت وقوع گرد و غبار شدید، مدارس اهواز، باوی، کارون، حمیدیه، رامشیر، شادگان، ماهشهر و هندیجان در بعد از ظهر امروز تعطیل اعلام شده‌اند.
دبیر کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای خوزستان گفت: تصمیم برای تعطیلی مدارس و ادارات هویزه، صبح امروز، درپی شدت یافتن غلظت دود در این شهرستان گرفته شد.
رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور گفت: به دلیل بی‌تدبیری و تعارض منافع بعضی از افراد و روابط سیاسی ایران با کشور امارات درگذشته ۳ مدرسه از ۷ مدارس در امارات تعطیل شده‌اند.
حدود ۸۰۰ مدرسه در سطح مشهد به اسکان زائران دهه آخر صفر اختصاص داده شده است.
مشهد فرماندار مشهد گفت: تمامی مدارس و دانشگاه‌های شهر مشهد تا ۵ مهر ماه تعطیل است و ظرفیت مدارس و دانشگاه‌ها در اختیار اسکان زائران خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ