فردا در وزارت ورزش اسپانیا نشستی بین نمایندگان باشگاه ها و وزیر ورزش و رئیس شورای عالی ورزش اسپانیا برگزار می شود و خروجی ان ممکن است اعتصاب باشگاه های لالیگا و دسته دوم اسپانیا باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در بازی خانگی با نتیجه 2-0 کادیز را شکست داد و اولین سه امتیاز فصل را به دست آورد.
فرانکی دی‌یونگ، کاپیتان سوم بارسلونا، بعد از قهرمانی در جام خوان گامپر نسبت به از دست دادن ستاره‌های بزرگ هشدار داد.
خوان لاپورتا انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید را خبری خوب برای لالیگا عنوان کرد.
امروز تمرینات پیش فصل بارسلونا شروع شد و بازیکنان تست های بدنی و پزشکی را پشت سر خواهند گذاشت.
درحالیکه برنامه مسابقات فصل آینده لالیگا اعلام نشده است رسانه‌های اسپانیایی به برنامه دو هفته اول رقابتها دست پیدا کردند.
از فصل بعد نام لالیگا دیگر لالیگا سانتاندر نخواهد بود و لیگ برتر فوتبال اسپانیا پس از عقد قرارداد با EA Sports، تغییر نام می دهد.
قرعه کشی فصل 24-2023 دقایقی پیش به انجام رسید و ال کلاسیکوی رفت در هفته یازدهم و به میزبانی بارسلونا خواهد بود.
خاویر تباس، رئیس لالیگا درباره آینده کیلیان امباپه پیش بینی می‌کند این بازیکن پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد.
لالیگا برنامه مالی بارسا را تایید کرد تا این تیم رسما وارد بازار نقل و انتقالات شود. حالا توجه همه به بارسلونا و مسی است: آیا او به باشگاه سابقش برمی‌گردد؟
بارسا همراه رئال، اتلتیکو و سوسیداد راهی لیگ قهرمانان اروپا شدند. ویارئال و رئال‌بتیس در لیگ اروپا و اوساسونا در لیگ کنفرانس اروپا شرکت می‌کنند. الچه, اسپانیول و رئال‌وایادولید(تیم تحت مالکیت رونالدو نازاریو) سقوط کردند
خاویر تباس، رئیس لیگ اسپانیا، تاکید کرد از هیچ تلاشی برای توسعه فوتبال عراق دریغ نخواهد کرد.
رئال مادرید در آخرین بازی خود در این فصل لالیگا با گلی که در دقایق اولیه نیمه دوم دریافت کرد از اتلتیک بیلبائو عقب افتاد.
لالیگا در قرن بیست و یکم حاکم بلامنازع رقابتهای اروپایی بوده و تعداد قهرمانی تیمهای این لیگ در اروپا نسبت به قهرمانی‌های نزدیک‌ترین رقیب‌شان، لیگ برتر انگلیس، 35 به 13 بوده است.
متئو آلمانی تایید کرد که یک هفته تا 10 روز دیگر رای لالیگا در مورد امکان سنجی اقتصادی بارسلونا که در بازگشت لیونل مسی اهمیت بالایی دارد، اعلام خواهد شد.
لالیگا در عرض چند سال رونالدو، نیمار، لوییس سوارس و مسی را از دست داده تا ماشین گلزنی که باعث جذابیت این مسابقات شده بود، از کار بیفتد.
اگر شکایت باشگاه ختافه از رئال مادرید مورد قبول واقع شود این باشگاه از خطر سقوط نجات پیدا می‌کند و در مقابل رئال رده دوم جدول را از دست می‌دهد.
مصدومیت خواکین سانچز، اسطوره بتیس، در دیدار شب گذشته مقابل بارسا ممکن است باعث نرسیدن او به رکورد بیشترین بازی در تاریخ لالیگا شود.
ژاوی از یک برنامه تلویزیونی که ادعا کرده بود قهرمانی در لالیگا به خاطر بی انگیزگی رئال ساده‌ترین کار ممکن است، شدیدا گلایه کرد.
بمب لالیگا؛ افشای رشوه بارسلونا به داوران و خطر سقوط
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، تایید کرد که بر اساس قوانین لالیگا، نمی توانند در انتقالات زمستانی بازیکن جدید بخرند.
فدریکو والورده تبدیل به یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان رئال در فصل جاری شده و تا به اینجا 6 گل در لالیگا به ثمر رسانده است. او در گلزنی از بیرون محوطه جریمه قصد شکستن رکورد ویژه لیونل مسی را دارد.
فردا در وزارت ورزش اسپانیا نشستی بین نمایندگان باشگاه ها و وزیر ورزش و رئیس شورای عالی ورزش اسپانیا برگزار می شود و خروجی ان ممکن است اعتصاب باشگاه های لالیگا و دسته دوم اسپانیا باشد.
مارک آندره تراشتگن مدت هاست که در لالیگا گلی دریافت نکرده ولی امشب مهاجمی در نوکمپ برابر بارسا قرار خواهد گرفت که متخصص گلزنی به او است.
خاویر تباس، رییس لالیگا، معتقد است که هزینه‌های زیاد باشگاه لیگ برتری غیرقابل قبول است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ