با حکم وزیر ورزش، علی رغبتی به عنوان رئیس دبیرخانه شورای عالی ورزش و تربیت بدنی منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی حکمی از سوی دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور جواد آزادی احمد آبادی به عنوان مدیرکل حوزه ریاست و دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی کشور منصوب شد.
رئیس کارگروه فنی حوادث ترافیکی دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: سالانه ۱.۵ میلیون سال زندگی با کیفیت مردم ایران در حوادث ترافیکی از بین می‌رود.
رئیس کارگروه فنی حوادث ترافیکی دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: سالانه ۱.۵ میلیون سال زندگی با کیفیت مردم ایران در حوادث ترافیکی از بین می‌رود.
رییس کارگروه فنی حوادث ترافیکی دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: بر اساس آمارهای رسمی در خصوص تلفات حوادث ترافیکی در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۹۵۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند که این میزان نسبت به سال قبل حدود ۱۶ درصد افزایش داشته است.
رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره لزوم حفظ وحدت نیروهای انقلاب تصریح کرد: نکته مهمی که باید در سال جاری به آن توجه کنیم این است که بچه‌های انقلاب نباید با یکدیگر در نهادهای مختلف درگیر شوند و اختلافات خود را بروز دهند.
اگر انگیزه‌ی رییسی در انتصاب داوود منظور به ریاست سازمان برنامه و بودجه ضرورت توجه به بحران سیاسی مبتنی بر بحران‌های اقتصادی کشور بوده که گریبان کشور را می‌فشارد و حکم یک ماه پیش رییسی برای داوود منظور مبتنی بر شرایط اورژانسی کشور صادر شده، بنابراین تاکید دوباره بر نقش رضایی در دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه آیا نمی‌تواند ناقض نیت اصلی مسئولان عالی‌رتبه نظام برای دستیابی به اهداف آرامش و توسعه کشور باشد؟
رئیسی در حالی محسن رضایی را به سمت جدید «رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» منصوب کرده که در شهریور ۱۴۰۰ (دو سال قبل) رئیسی هم‌زمان با انتصاب محسن رضایی به سمت معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری، او را به‌عنوان «دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» و «دبیر ستاد اقتصادی دولت» منصوب کرده بود.
نایب رئیس مجلس دهم در خصوص ماموریت جدید داده شده به محسن رضایی از سوی رئیس جمهور. برای تاسیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه گفت: این انتصاب مشکل قانونی دارد، به دلیل اینکه شورای عالی هماهنگی سران قوا یک امر موقت و اضطراری بوده و مقارن با تحریم‌های شدید آقای ترامپ به وجود آمد، برای اینکه بتوانند بهتر و سریع‌تر تحریم‌ها را دور بزنند.
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی، توسعه و فعالان اقتصادی استان خوزستان گفت: در دولت دبیرخانه‌ای فعال شده که روابط ارزی ایران با دنیا را تغییر می‌دهد. این دبیرخانه بندناف قدرت دلار را می‌بُرد تا هم ارزش پول ملی را بیشتر کند و هم باعث می‌شود فعالیت‌های بیشتری در منطقه داشته باشیم. منبع: دانشجو
رئیس دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی در آستانه پایان ماه مبارک رمضان و حلول عید فطر از جمع‌آوری فطریه تحت عنوان پویش «عید همدلی» خبر داد.
ایگور لویتین دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه، یک‌شنبه ۲۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ با حضور در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفتگو کرد.
زارع پور اظهار کرد: مرجع تصمیم گیری درباره فیلتر و رفع فیلتر در شرایط عادی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه است که دبیرخانه آن در دادستانی کل کشور واقع شده و ۱۳ عضو دارد که در این ترکیب وزارت ارتباطات یک رای دارد و دولت هم شش عضو دارد؛ ما اعتقاد داریم که باید در برخی از محدودیت‌هایی که در سال‌های گذشته ایجاد شد، بازنگری‌هایی انجام شود و آقای رئیس جمهور هم در یکی از بند‌های حکمی که برای دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی صادر کردند، به بازنگری در سیاست و مصادیق فیلترینگ اشاره داشتند که طبیعتا باید با تعامل در این کارگروه انجام شود.
رئیس دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور گفت: نشست نوروزی ایرانیان خارج از کشور در تاریخ ۲۳ و ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ با حضور بیش از ۱۵۰ تن از ایرانیان در تهران برگزار می‌شود.
رئیس دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی گفت: پویش «حال خوب» در ماه رمضان از مردم و خیرین برای کمک به خانواده‌های دارای سه معلول به بالا دعوت می‌کند.
رئیس قوه قضاییه به دبیرخانه شورای عالی حفظ حقوق بیت‌المال تکلیف کرد که تا پایان اردیبهشت ماه سال آتی احکام اجرایی نشده قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز را احصا کند.
رئیس قوه قضاییه به دبیرخانه شورای عالی حفظ حقوق بیت‌المال تکلیف کرد که تا پایان اردیبهشت ماه سال آتی احکام اجرایی نشده قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز را احصا کند.
رئیس دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور گفت: با سطح رویکرد مثبتی که در مذاکرات کلی بین دو کشور در سفر اخیر رئیس‌‌‌جمهور به چین وجود داشت، چینی‌‌‌ها برای حضور در همه پروژه‌‌‌های دریایی ایران آمادگی دارند.
مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان امسال به تایید رهبری رسید و بر اساس آن هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت مرکب از هفت عضو: معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه، یک نماینده از طرف رئیس مجلس و یک نماینده از طرف رئیس قوه قضائیه تشکیل شد. دبیرخانه و مجری مصوبات این هیات وزارت امور اقتصادی و دارایی است
رئیس سابق دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: در سال ۱۳۷۵ به ازای هر ۱۰۰زن سالمند حدود ۱۱۶ سالمند مرد داشتیم. اما در سال گذشته یعنی۱۴۰۰ به ازای هر ۱۰۰ زن سالمند، ۹۲ مرد سالمند وجود داشته است که به عبارتی می‌توان گفت جنس سالمندی در ایران زنانه شده است.
رئیس دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور گفت: وزارت امور خارجه مأموریت دارد در زمینه تردد هموطنان ایرانی مقیم خارج کشور تسهیلات بیشتری ارائه کند.
رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: در ۱۰ سال گذشته ۱۷۰ هزار نفر در کشور بر اثر حوادث ترافیکی فوت شده اند.
رئیس کمیته مطالعات پایش سیاست‌های جمعیتی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی از افزایش نرخ زاد و ولد در استان‌های کم برخوردار از جمله سیستان و بلوچستان خبر داد.
رئیس کمیته مطالعات پایش سیاست‌های جمعیتی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی از افزایش نرخ زاد و ولد در استان‌های کم برخوردار از جمله سیستان و بلوچستان خبر داد.
رئیس کل دادگستری تهران گفت: پیشنهاداتی در خصوص شرکت کیان تایر به دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ارسال شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ