سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به برگزاری جشن گل‌ریزان همزمان با ماه مبارک رمضان در سراسر استان، گفت: ۲۸ میلیارد ریال کمک خیران در این مراسم گردآوری شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از خبرنگاران الجزیره درباره میزان دارایی‌های آزادشده ایران در مذاکرات اخیر با آمریکا ادعای جدیدی را مطرح کرد.
یکی از قراردادهای قابل تامل دوران مدیرعامل اسبق به قرارداد عارف غلامی برمی‌گردد، مدافع استقلال که هنوز وضعیتش برای فصل آینده مشخص نیست.
قرارداد عارف غلامی فصل گذشته مدافع استقلال با آپشن‌ها و پاداش‌ها به مبلغ ۲۸ میلیارد تومان می‌رسد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل مالی اعضای تیم در شروع تمرینات پیش فصل چاره ای جز پرداخت نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان پیدا نکرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل مالی اعضای تیم در شروع تمرینات پیش فصل چاره ای جز پرداخت نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان پیدا نکرد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد که شورای رقابت از قیمت‌های قبلی خود عقب‌نشینی کرده و قیمت‌های بالاتری را برای خودرو‌های مونتاژی تصویب کرده است. به عنوان مثال قیمت خودروی دیگنیتی پرایم که پیش از این شورای رقابت ۹۶۹ میلیون تومان اعلام کرده بود، به یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.
اصفهان- مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: این استان با واریز ۲۸ هزار میلیارد ریال به خزانه، سهم ۲ درصدی از درآمد گمرکات ایران را به خود اختصاص داده است.
کشنده امپاور BD۵۰۰ و فورس ۶ تن روز یکشنبه ۲۸ خرداد با قیمت پایه ۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۴۳۷ میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود.
در سال ۲۰۲۲ حجم سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی (FDI) در قزاقستان ۱۸ درصد افزایش یافت و به رقم ۲۸ میلیارد دلار رسید.
متخلفی که فرآورده‌های نفتی را قاچاق می‌کرد به پرداخت ۲۸ میلیارد و ۶۳۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به برگزاری جشن گلریزان همزمان با ماه مبارک رمضان در سراسر استان، گفت: ۲۸ میلیارد ریال کمک خیران در این مراسم گردآوری شد.
از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۷ هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان سود سنواتی از سوی سمات به وسیله سامانه سجام پرداخت شد.
سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت گفت: مجموع صادرات ۱۱ ماهه ایران به ۱۵ کشور همسایه حدود ۲۸میلیارد دلار بود که رشد ۲۰ درصدی داشت و تراز تجاری نیز مثبت دو میلیارد و ۵۲۰ میلیون دلار شد.
رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: ارزش ذخایر برجا و قطعی شده معدنی اکتشاف شده در در مناطق مختلف شامل سنگ آهن، سرب و روی، طلا، مس، بوکسیت، باریت، زغال سنگ و شورابه ۲۸ میلیارد دلار است.
سرپرست بانک ملی در آیین انعقاد قرارداد اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه بین بانک ملی و صندوق های غیر دولتی پژوهش بر عزم این بانک در حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
فدراسیون فوتبال برای شکست ولز پاداش قابل توجهی پرداخت کرده است.
اسدوز گفت:به‌منظور تأمین برق مستمر وپایدار درشرایط اضطراری درناحیه صنعتی پایانه نفتی خارک،۲دستگاه دیزل‌ژنراتوربا اعتباری بالغ بر ۲۸۰میلیارد ریال درنیروگاه برق این پایانه نصب و راه‌اندازی شد.
سخنگوی گمرک گفت: در هفت‌ماهه امسال ۶۱ میلیون و ۲۸۳ هزاران کالا به ارزش ۲۸ میلیارد و ۴۰۶ میلیون دلار صادر شده است.
نا بر اعلام بانک مرکزی در روز پنجشنبه ۲۸ مهرماه، بیش از نیم میلیارد دلار ارز در سامانه نیما عرضه شد که کمتر از ۴ درصد آن مشتری داشت.
طبق برآوردها ارزش کل چیزی که «شرکت» نامیده می‌شود و در واقع، کل دارایی خاندان سلطنتی بریتانیا است در حدود ۲۸ میلیارد دلار می‌باشد.
این بازیکن ۲۸ ساله در شرایطی با قرارداد یک ساله به پرسپولیس پیوسته که مبلغ این انتقال چیزی حدود ۴۲ میلیارد تومان (۸۲۵ هزار پوند) است.
سایت «ترانفسرمارکت» ارزش یورگن لوکادیا مهاجم هلندی ۲۸ ساله را ۲ میلیون یورو (بیش از ۶۴ میلیارد تومان) ارزیابی کرده است.
مدیر عامل شرکت توانیر گفت: از ۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار قبض، ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار شامل تخفیف شدند، کشاورزانی هم که ۵ ساعت را با ما همراهی می‌کردند مابقی ساعات برقشان رایگان می‌شد.
رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی گفت: هر هفته در سامانه پیشرفت همه پروژه‌های مسکن را کنترل می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ