اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه شورای اقتصاد که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، تاکید شد که نرخ رشد قیمت‌ها از ۴.۷ درصد در اسفند ماه سال گذشته به ۲/۸ درصد در اردیبهشت ماه سال جاری کاهش یافته است.
میانگین پهنه‌ای دمای کشور از ابتدا تا ۲۸ اردیبهشت امسال به ۲۱.۶ درجه سلسیوس رسید که حدود نیم‌درجه گرمتر از نرمال است.
بعد از انتخابات روز شنبه ۲۴ اردیبهشت (۱۴ ماه مه)، اردوغان گرچه نتوانست اکثریت آرا را کسب کند و در دور نخست پیروز شود، اما همه قراین نشان می‌دهد که در دور دوم انتخابات در هفتم خرداد (۲۸ ماه مه)، احتمال پیروزی او از رقیبش نه تنها کمتر نیست، بلکه بیشتر است.
بعد از انتخابات روز شنبه ۲۴ اردیبهشت (۱۴ ماه مه)، اردوغان گرچه نتوانست اکثریت آرا را کسب کند و در دور نخست پیروز شود، اما همه قراین نشان می‌دهد که در دور دوم انتخابات در هفتم خرداد (۲۸ ماه مه)، احتمال پیروزی او از رقیبش نه تنها کمتر نیست، بلکه بیشتر است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۰ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۶ میلیون و ۵۲۳ هزار تومان است.
روزنامه‌های ورزشی امروز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: وضعیت تردد خودروها صبح روز پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه نشان از معابر و بزرگراه‌های خلوت در سطح شهر تهران را می‌دهد.
به مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی بازدید از موزه سینما در تاریخ پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ ۱۴۰۲ رایگان اعلام شد.
رویداد میدان موزه‌ها با مشارکت ۳۰ موزه در شهر تهران، فردا ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
۲۸شرکت روسی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی تهران (Iran Oil Show ۲۰۲۳) که از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در تهران برگزار می‌شود، حضور می‌یابند.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۷ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و در روز پنج‌شنبه (۲۸ اردیبهشت) صاف همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران از بازدید رایگان موزه‌های شهرداری تهران در روز ۲۸ اردیبهشت؛ روز جهانی موزه‌ها خبر داد.
شاخص بورس تهران روز چهارشنبه با ریزش ۲۸ هزار و ۹۲ واحدی تا کانال ۲ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۷۴۶ واحدی پایین آمد تا همچنان سهامداران نگران ریزش بازار سرمایه باشند. در هفته جدید بازار به کدام سمت خواهد رفت؟
در معاملات روز چهارشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۲۸ هزار و ۹۲ واحد نسبت به روز کاری گذشته ریزش کرد و سهام عدالت شاهد ریزش ۹۲ هزار تومانی ارزش بود.
امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت بورس ایران در حالی به پایان رسید که شاخص کل ۲۸ هزار واحد دیگر عقب نشینی کرد تا بورس دوباره روز قرمز دیگر را طی کند. در روز قرمز بورس، کدام نماد‌ها ورود و خروج پول هوشمند داشتند؟
برنامه مسابقات هفته‌های بیست و هفتم تا سی ام لیگ برتر فوتبال اعلام شد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان به برگزاری آزمون استخدامی جذب ۲۸ هزار آموزگار ابتدایی که قرار است در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار شود گفت: طبق قانون پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی باید یک سال دوره مهارت آموزی معلمی در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند و سپس وارد چرخه تعلیم و تربیت شوند اما از آنجا که به آموزش و پرورش دیر مجوز برگزاری آزمون می‌دهند، دوباره همان حکایت سال گذشته تکرار می‌شود و پذیرفته شدگان همزمان با ورود به کلاس درس، در دوره‌های مهارت‌آموزی شرکت می‌کنند.
ریشه‌های افزایش دعوا و جنجال در مجامع عمومی شرکت‌های فعال در بازارسرمایه را بررسی کرده است: همزمان با نزول دنباله دار شاخص بورس در ۱۸ماه گذشته حجم اعتراض‌ها در مجامع عمومی شرکت‌های بورس نسبت به عملکرد مدیران افزایش یافته وحتی مطابق ویدئوهایی که ظرف چند هفته گذشته منتشر شده نشان می‌دهد برخی از این مجامع به آشوب کشیده شده است.
سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرده است که مصوبه ۱۰ بندی ستاد اقتصادی که از سوی دولت برای ساماندهی بازار سرمایه در نظر گرفته شده بود، اجرایی خواهد شد:«مقدمات کار در حالی پیگیری است.»
امروز هم یک بازار سرمایه یک روز خونین دیگری را پشت سر گذاشت. بازاری که از لحاظ ارزندگی در بهترین شرایط است و در بین بازار‌های رقیب ارزان‌ترین بازار به حساب می‌آید، اما این روز‌ها بیشتر فعالان تصمیم گرفته اند نظاره گر باشند و خبری از ورود نقدینگی تازه نفس به بازار نیست. شاخص کل تا کجا اُفت خواهد کرد؟
رئیس سازمان بورس در نامه فوری از رئیس کمیسیون تلفیق مجلس خواست دریافت مالیات برصادرات برخی محصولات معدنی و پتروشیمی دوباره بررسی شود.
بیش از ۱۳۵۲میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان دیماه، طی ۲۰۰روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.
بازارگردان‌ها برای استفاده از ظرفیت موجود در تبصره یک ماده ۱۵ دستورالعمل فعالیت بازارگردانی می‌توانند درخواست خود را در صفحه‌ای که به همین منظور در سامانه فراسا طراحی شده است، ثبت کنند.
در حال حاضر بازار سرمایه در هاله‌ای از ترس و ابهام به سر می برد. همچنان حقیقی‌ها به دلیل اعتماد از دست رفته شان در صف‌های فروش قرار دارند و طی یک ماه گذشته شاهد خروج پول حقیقی بودیم. شاخص کل نیز حمایت ۱.۳۰۰ هزار واحد خود را از دست داده و تنها با افزایش ارزش معاملات و ورود پول و نقدینگی روند صعودی در شاخص دیده می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ