رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس به اظهارات نماینده مردم ملایر مبنی بر اینکه ۳۴ هزار نفر در مجموعه وزارت نفت بر اساس قانون تبدیل وضعیت ایثارگران جذب شدند، واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی موج جدید وزش باد در منطقه سیستان از ۱۹ مرداد تاکنون در پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز ۲هزار و ۱۰۵نفر از مردم این منطقه‏ راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدند که از این تعداد ۱۲۸نفر اکنون بستری هستند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: امروز پنجشنبه ۱۷۶۴ نفر تا ساعت ۱۱ ثبت نام کردند که آمار کلی متقاضیان داوطلبی مجلس را به بیش از ۲۰ هزار و ۸۸۱ نفر رسید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: امروز پنجشنبه ۱۷۶۴ نفر تا ساعت ۱۱ ثبت نام کردند که آمار کلی متقاضیان داوطلبی مجلس را به بیش از ۲۰ هزار و ۸۸۱ نفر رسید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: امروز پنجشنبه ۱۷۶۴ نفر تا ساعت ۱۱ ثبت نام کردند که آمار کلی متقاضیان داوطلبی مجلس را به بیش از ۲۰ هزار و ۸۸۱ نفر رسید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: امروز پنجشنبه ۱۷۶۴ نفر تا ساعت ۱۱ ثبت نام کردند که آمار کلی متقاضیان داوطلبی مجلس را به ۲۰۸۸۱ نفر رساند.
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه گفت: در سه سال گذشته حدود ۶ هزار نفر از طلبه‌های خواهر و برادر از طریق ماده ۲۸ و آزمون استخدامی، پس از طی دوره‌های آموزشی وارد آموزش و پرورش شده‌اند.
تبریز- وزیر ورزش و جوانان گفت: ۲۸ هزار مکان ورزشی در کشور داریم که تعداد ۸ هزار از این اماکن دولتی است.
سرپرست سازمان امداد ونجات با بیان اینکه ۲۸ شهر آلوده به مین در کشور وجود دارد، از آموزش ۷۴۰ هزار نفر در پروژه آگاه‌سازی از خطرات مین و مهمات باقی‌مانده از جنگ خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۲۸ هزار نفر در سیل و آبگرفتگی ۴ روز گذشته خبر داد.
یک گزارش آماری مستند نشان می‌دهد سران رژیم صهیونیستی طی سال گذشته میلادی (۲۰۲۲)، ۹۵۳ منزل مسکونی فلسطینی‌ها را در کرانه باختری را تخریب کردند.
مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی از انتخاب خودروی ۶۴۳ هزار نفر از متقاضیان در سامانه یکپارچه تا ساعت ۱۱ امروز ۲۸ اسفند داد.
بر اساس یک پاسخ دولت آلمان به سوال فراکسیون دو حزب دموکرات و سوسیال مسیحی در بوندستاگ، در سال گذشته ۱۲هزار و ۹۴۵ مورد حکم اخراج از تمام ایالت‌ها اجرا شده است و در مورد ۲۳هزار و ۳۳۷ نفر حکم اخراج نمی‌توانسته اجرا شود. علت اخراج‌های ناموفق، از جمله لغو پرواز‌ها یا غیبت افراد مورد نظر در روز خروج از کشور بوده است.
ستاری فرد گفت: برای دوره ابتدایی تلاش ما این است تا پایان اسفند آزمون را برگزار کنیم و حدود ۲۵ هزار نفر نیروی مورد نیاز از طریق آزمون ماده ۲۸ با اصلاح شریط احراز آموزگاری و اصلاح مواد آزمونی و ساز و کار ارزیابی، مصاحبه و گزینش شرایطی را فراهم کنیم تا داوطلبان متعهد و متخصص وارد آموزش و پرورش بشوند.
سازمان ملل متحد اعلام کرد که شمار قربانیان زلزله مرگبار ترکیه و سوریه در مقایسه با رقم فعلی (حدود ۲۸هزار نفر) «دوبرابر یا بیشتر» خواهد شد.
منابع ترکیه ای از انتقال بیش از ۲۸ هزار نفر از ساکنان مناطق زلزله زده جنوب ترکیه به مناطق امن خبر می دهند.
منابع ترکیه ای از انتقال بیش از ۲۸ هزار نفر از ساکنان مناطق زلزله زده جنوب ترکیه به مناطق امن خبر می دهند.
رییس سازمان حج و زیارت گفت: نرخ تخصیصی برای ارز حج ۱۴۰۲ از سوی دولت، ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و سهمیه حج ایران ۸۷ هزار و ۵۰۰ نفر تعیین شد.
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به اینکه مطابق روش‌های آماری تخمین زده می‌شود که ۵۲هزار و ۷۱۴ نفر در کشور مبتلا به HIV هستند، گفت: کل موارد ثبت شده از ابتدا تا کنون ۴۴هزار و ۷۶۲ نفر بوده است که مرگ ۲۱هزار و ۵۵۰ نفر آن‌ها ثبت شده است و ۵هزار و ۶۹۵ نفر نیز در یکسال گذشته برای دریافت خدمات به مراکز ارائه دهنده خدمت مراجعه نکرده‌اند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر جمع دانش آموزان فنی و حرفه‌ای کشور در سه پایه متوسطه به یک میلیون و ۱۰۴ هزار و ۲۸ نفر افزایش پیدا کرده است.
رئیس جمهور گفت: طبق اعلام روزنامه گاردین در ۲۸ هفته بیش از ۸۰ زن در کشور انگلیس جان خود را در اثر نوع برخورد پلیس با آن‌ها از دست داده‌اند. چه کسی این مسئله را بررسی کرد که علت این حوادث چیست؟ در همین آمریکا در سال گذشته بیش از هزار نفر به دست پلیس کشته شدند، چه کسی رفت بررسی کند که این هزار نفر چگونه به دست پلیس کشته شدند.
حجت‌الاسلام والمسلمین صحبت‌الله رحمانی با بیان این‌که درحال حاضر ۵۸۰۰ زائر در قالب کاروان‌های سازمان حج و زیارت در عراق بسر می‌برند، گفت: از ۲۸ شهریور ماه تا ۲۸ مهرماه برای اعزام ۲۸ هزار زائر به عتبات عالیات ظرفیت‌سازی شده که تاکنون ۲۱ هزار نفر ثبت نام کرده اند و از این تعداد ۸ هزار نفر اعزام شدند.
وزیر راه و شهرسازی به عنوان رئیس ایرانی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان برای تقویت روابط دو کشور در اسلام‌آباد با نخست وزیر این کشور دیدار کرد.
مدیرکل پزشکی‌قانونی استان تهران درباره میزان مراجعه به دلیل نزاع می‌گوید: در سه ماه نخست سال‌جاری ۲۶هزار و ۱۲۵ نفر به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی‌قانونی استان تهران مراجعه کرده‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که تعداد مراجعان به دلیل نزاع به مراکز پزشکی‌قانونی ۲۴هزار و ۳۲۸ نفر اعلام شده بود، ۷ درصد افزایش یافته است. براساس گزارش اداره کل پزشکی‌قانونی استان تهران از کل مراجعان به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع در سه ماهه نخست سال‌جاری، ۱۶هزار و ۵۱۱ نفر مرد و ۹۶۱۴ نفر زن بوده‌اند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از فعالیت ۹۵ مرکز رشد فناور حوزه سلامت خبر داد و گفت: هدف امسال قرارگاه دانش بنیان افزایش ۲۰ درصدی شاخص های خروجی تبدیل تحقیقات به فناوری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ