وزارت دفاع تایوان از ورود ۲۲ فروند جنگنده چین به منطقه پدافند هوایی این جزیره خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تروریست مسلح عصر یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ از درب باب‌المهدی حرم حضرت شاهچراغ قصد ورود به حرم را داشته است که با مقاومت و مواجهه نیروهای حفاظت از حرم مواجه می‌شود. منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از اصابت شلیک نیروهای امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی می‌کند که منجر به جراحت چند نفر می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۲ تیر) صاف در بعد از ظهر افزایش باد و گاهی باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۲۳ تیر) صاف در بعد از ظهر افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۶۲۸۰۶ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۴۵ هزار و ۴۰۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش گفت: برای صدور کارت، مدارس روزانه تا ساعت ۱۶ و مدارس شبانه روزی تا ساعت ۲۲ امروز آماده خدمت رسانی به داوطلبان هستند.
نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت با وجود انصراف تعداد قابل توجهی از نمایندگان، هیات رییسه مجلس بدون توجه به آن، استیضاح وزیر صنعت معدن و تجارت را با ۴۰ امضا اعلام وصول کرد حال آنکه باید استیضاح با ۱۸ امضا اعلام وصول می‌شد.
صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیام ارسالی به دانشجویان نوشته بود: «لطفا جهت جلوگیری از ورود اطلاعات شما به لیست بدهکاران بانک مرکزی، در اسرع وقت نسبت به بازپرداخت بدهی معوق خود از طریق سامانه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تا تاریخ ۲۲ اسفند اقدام فرمایید.»
آسمان تهران فردا (۲۲ اسفند) ابری در بعدازظهر رگبار باران و وزش باد، احتمال رعدوبرق با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۲۳ اسفند) قسمتی ابری و وزش باد به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۲ اسفند) نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی و از بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۲۱ و روز شنبه (۱۳ اسفند) نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش پراکنده و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۲۲ بهمن) با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور در خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، لرستان و مناطقی از غرب کشور بارش آغاز خواهد شد.
شماری از مراجع عظام تقلید، از مردم دعوت كردند تا بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌،‌ انسجام ملی خود را در برابر دشمنان كشور به نمایش بگذارند.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی به غرب و جنوب استان از شامگاه شنبه ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: فعالیت این سامانه تا چهارشنبه پیش‌رو ادامه خواهد داشت.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۰۰۱۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۹ هزار و ۳۷۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
با وجود گذشت حدود ۲۲ ماه هنوز انتخابات ریاست هیات دوومیدانی خراسان رضوی برگزار نشده است و این هیات با سرپرست اداره می‌شود.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۶۹۳۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۹ هزار و ۱۵۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۱۷۳۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۲۶ هزار و ۹۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی از شامگاه امروز و فعالیت آن در بیشتر مناطق استان تا روز یکشنبه ۲۲ آبان خبرداد.
۴ آبان امسال، حدود ۲ هزار پزشک در حمایت از دکتر مهران فریدونی؛ پزشک بازداشت‌شده حاضر در تجمع پزشکان شهر شیراز که نسبت به گزارش پزشکی قانونی درباره علت جانباختن مهسا امینی (دختر ۲۲ ساله سقزی که روز ۲۵ شهریور امسال، بعد از دستگیری توسط گشت ارشاد در شهر تهران و انتقال به بازداشتگاه وزرا دچار مرگ مغزی شد) تشکیک کرده و علت واقعی فوت مهسا را متفاوت از گزارش رسمی این نهاد قضایی دانسته بود و همچنین در اعتراض به مخدوش شدن امنیت جانی مصدومان اعتراضات اخیر در فضای مراکز درمانی، استفاده غیرمجاز و غیر درمانی از آمبولانس‌ها در اعتراضات اخیر، مجبور کردن برخی پزشکان درمانگر در مراکز درمانی برای افشای اسرار بیماران و همچنین برهم خوردن امنیت و آرامش فضای مراکز درمانی با ورود لباس شخصی‌هایی که به دنبال مجروحان اعتراضات بودند، مقابل ساختمان سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ رفتند.
بانک مرکزی ایران نیز از سال ۹۹ این دامنه را برای نرخ بین‌بانکی در نظر گرفته است و در حال حاضر این دامنه ۱۴ تا ۲۲ درصد تعریف شده است.
بانک مرکزی ایران نیز از سال ۹۹ این دامنه را برای نرخ بین‌بانکی در نظر گرفته است و در حال حاضر این دامنه ۱۴ تا ۲۲ درصد تعریف شده است.
براساس این گزارش پرواز شماره ۳۴۴۴ ایران ایر که قرار بود شب گذشته در ساعت ۲۲:۲۵ فرودگاه تبریز را به مقصد تهران ترک کند به دلیل این موضوع با تاخیر انجام شد.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۷۹۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۸۸ هزار و ۹۳۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۳۴۷۷ واحدی بر روی کانالیک میلیون و ۴۴۸ هزار و ۴۶۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه‌های نواب، بابایی، همت، زین الدین، حکیم، آزادراه، نیایش، و خیابان آزادی جز پر تردد ترین معابر صبحگاهی شهر تهران هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ