نخستین پرواز انسان‌ها با هواپیما سال ۱۹۰۳ توسط برادران رایت بود، اما ۱۰ سال طول کشید تا خلبانی لهستانی نخستین هواپیما را بر فراز آسمان ایران به پرواز درآورد، اما ورودش ماجرا‌هایی داشت که حتی احمدشاه قاجار را به محل فرود هواپیما کشاند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بوکایو ساکا، ستاره انگلیسی آرسنال، از بازگشت این تیم به لیگ قهرمانان بسیار خوشحال است.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، با انتشار پستی به همراه جام قهرمانی بار دیگر از این موفقیت ابراز خوشحالی کرد.
درخشش لیونل مسی در اینترمیامی باعث ذوق زدگی همسر این بازیکن شد.
دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس، که این روزها مالکیت باشگاه اینترمیامی را در اختیار دارد، برای اولین بار در کنار خرید بزرگ این باشگاه قرار گرفت.
سعی کنید کمی متنوع شوید. زندگی ساعت‌وار شما را خموده و خسته می‌کند. کمی هیجان‌های مثبت را به زندگی خود جذب کنید. همیشه نوشیدن یک چای با یک دوست خوب می‌تواند ما را سر ذوق بیاورد. حتی می‌توان برای نجات از روزمرگی، کار‌های ساده‌تری انجام داد. قدم بزنید. به یک رستوران شیک بروید.
سرمربی توپچی‌ها از خرید کای هاورتز در پنجره تابستانی حسابی راضی است.
لوری مدیروس، هافبک پرتغالی فصل گذشته براگا، از انتقال خود به النصر عربستان و حضور در کنار هموطنش، کریستیانو رونالدو، خبر داد.
باشگاه پورتوی پرتغال طی پستی به هت‌تریک مهدی طارمی مقابل افغانستان اشاره کرد.
ماتیاس آلمیدا در اظهارنظری جالب مدعی شده اگر می دانست تیمش با او در انتهای فصل شانس کسب دو عنوان قهرمانی خواهد داشت، قراردادی صد ساله با این باشگاه به امضا می رساند.
فجر سپاسی در هفته سی‌ام لیگ یک و در برابر دریا بابل نمایش متفاوتی به نسبت هفته‌های گذشته داشت و با یک پیروزی دلچسب در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر باقی ماند.
یک پسربچه امروز حین دیدار رئیس‌جمهور در راهپیمایی روز قدس با خوشحالی با او سلفی گرفت.
جورجینا رودریگس پس از حضور در کشور عربستان فعالیت‌های خود را آغاز کرده است و به عنوان یک مدل معروف با برندهای مشهور این کشور همکاری می‌کند.
پسر یکی از بازیکنان النصر باعث شد تا رونالدو بسیار ذوق زده شود.
سخنگوی طالبان پس از مشاهده اولین خودروی اسپرت ساخت افغانستان گفت: از اداره آموزش فنی و حرفه‌ای افغانستان تشکر می‌کنم که تحت چتر آنها، نخبه‌ها خدمات شایانی انجام می‌دهند.
چند دختر عربستانی پس از دیدن جورجینا پشت چراغ قرمز از خوشحالی ذوق‌مرگ شدند.
بعد از قهرمانی آلبی‌سلسته در جام جهانی قطر و بازگشت این تیم به کشور آرژانتین، بوینس آیرس شاهد صحنه‌های عجیبی است که در جدیدترین مورد، ذوق‌زدگی عجیب آرژانتینی‌ها از دیدن سگ مسی سوژه رسانه‌های اجتماعی شد.
تعداد اخبار و پست های کار شده از قهرمانی آرژانتین و لیونل مسی در سایت و صفحات اجتماعی باشگاه بارسلونا بیشتر از پی اس جی و در حجمی قابل توجه بود.
این اولین دوره جام جهانی بود که در خاور میانه برگزار می‌شد و بعضی از اتفاقات باعث تعجب و ذوق‌زدگی هواداران اروپایی و آمریکایی شده است. یکی از فعالان توییتری که برای تماشای مسابقات جام جهانی راهی قطر شده با انتشار توییتی به قرار داشتن شلنگ در دستشویی‌های قطر واکنش نشان داد.
ویدئویی از یک بچه فیل که به نظر می‌رسد برای نخستین بار از دیدن پرندگانی که در فاصله نزدیک او پرواز می‌کنند ذوق زده شده منتشر شده است.
جو بایدن دقایقی بعد از پیروزی آمریکا برابر ایران در جام جهانی به این ماجرا واکنش نشان داد.
رودریگو اولین جام‌جهانی خود را تجربه می‌کند و از اینکه می‌تواند در کنار بازیکنی مانند نیمار بازی کند بسیار خوشحال است.
جینی واینالدوم، هافبک سابق و هلندی پاری سن ژرمن، از پیوستن به رم ابراز خوشحالی کرده است.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۰۶۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۸۳ هزار و ۵۳۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به ذوق‌زدگی دشمن در برخی مقاطع به دلیل برخی ضعف‌ها و و کمبود‌های داخلی افزودند: هم در سال ۱۳۶۰ و هم بعد از آن در چهار دهه گذشته، دشمن در مواردی ذوق‌زده و امیدوار شده و تصور کرده است بساط انقلاب و نظام در حال جمع شدن است؛ اما این امیدواری به نا امیدی تبدیل شده و مشکل آن‌ها این است که راز این ناامیدی را متوجه نمی‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ