معاون اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه روسیه امروز در نشست خبری اعلام کرد: نتیجه مثبت مذاکرات وین کاملا محتمل است و هیچ مسئله لاینحلی در این باره وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ری‌برندینگ توییتر و تغییر نام و لوگوی آن به X با واکنش بسیار منفی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است. بااین‌حال، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که نظر بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی نسبت به این تغییر مثبت است.
وحیدی اظهار کرد: وزارت نیرو با هدف مدیریت مصرف انرژی بررسی‌هایی را برای تغییر ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی انجام داد که در کشور اعمال شد و نتیجه مثبتی نیز به دنبال داشت.
مس رفسنجان در شرایطی با چهار گل ملوان را شکست داد که هیچ‌یک از انزلی‌چی‌ها نتیجه نقش بسته روی اسکوربرد را باور نمی‌کرد و شاید خود محمد ربیعی هم در روز غیبت ستاره‌هایش چنین انتظاری نداشت.
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر مذاکرات به نتیجه نرسد و تحریم‌ها برنداشته نشود، نمی توانیم پیش‌بینی مثبتی از کاهش جدی تورم داشته باشیم.
در دو هفته اخیر دو توافق صورت گرفته نشان داد که بازار در عطش خبر‌های مثبت مانده بود. فعالان بازار می‌دانند که توسعه دیپلماسی، جاده باز‌کن تجارت است. در نتیجه با بهبود تجارت جریان ورود و خروج ارز تسهیل خواهد شد و انتظار کمبود منابع ارزی، کمرنگ خواهد شد.
بعد از سفر گروسی نرخ دلار مسیر اصلاحی را در پیش گرفته و بدون توقف به سمت حمایت‌ها می‌تازد. تشدید روند نزولی با آمدن خبر‌های مثبت سیاسی، نیاز بازار ارز را به آرامش سیاسی بیشتر نشان می‌دهد. روز قبل یک خبر گزاری فرانسوی اعلام کرد که با توجه به نتیجه مثبت سفر رافائل گروسی رییس سازمان بین المللی انرژی اتمی به ایران، قطعنامه‌ای علیه ایران در شورای حکام تصویب نخواهد شد. بازنشر همین خبر روند نزولی دلار را به سمت حمایت‌های در دامنه ۴۰ هزار را تشدید کرد.
آنگونه که انتظار می‌رفت سفر مدیرکل آژانس انرژی اتمی به تهران و دیدار با مقامات ارشد ایران انعکاس گسترده‌ای در پایتخت‌های غربی پیدا کرد و برخلاف جو مثبتی که در جریان سفر دو روزه رافائل گروسی حاکم بود، به سرعت تبدیل به بازی رسانه‌ای و گمانه‌زنی‌ها از محتوای توافقات شد.
دکتر علیرضا امانی اظهار کرد: مرحومه ساناز جمشیدی، ۳۲ ساله، هفته گذشته دو بار با علائم کرونا به بیمارستان مراجعه کرده و دو شب پیش فوت می‌کند و نتیجه تست کرونای وی نیز مثبت اعلام شده است.
ناباوری‌های مربوط به کسب نتیجه مثبت مقابل الهلال پرافتخارترین تیم آسیا بعد از 20 دقیقه بازی روان و تهاجمی فولاد مقابل این تیم از بین رفت.
عرضه اولیه سهام شرکتها همواره بعنوان یکی از راهکارهای جذب سرمایه گذاران در بازار سرمایه به شمار می رود. اما اینکه این عرضه ها در چه شرایطی و با چه قیمتی انجام شوند تاثیر بسزایی در نتیجه آن خواهد داشت. چند نماد از ابتدای سال عرضه اولیه شده است؟ و کدام عرضه ها بازدهی منفی و کدام مثبت داشتند؟
تراکتور روز گذشته با حمایت تماشاگران پذیرای تیم آلومینیوم بود و می کوشید با ارایه بازی تهاجمی به یک پیروزی دیگر دست پیدا کند اما در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.
تحلیلگر مسائل بین المل گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با پدیده تحریم، در مرحله نخست با رویکردی سلبی و استفاده ایجابی برخورد کرد. به این معنی که تحریم را نشانه عملکرد دشمن و عامل دستیابی استقلال اقتصادی قلمداد می‌شد. این برداشت‌ها در حالی بود که در عمل با گذشت زمان تحریم‌ها اثرات خود را فزون‌تر نشان دادند و عقب نشینی نظامی - سیاسی درباره مثبت بودن تحریم‌ها به استقلال اقتصادی کاهش پیدا کرد و نتیجه معکوس داد.
روزنامه سوری الوطن به نقل از منابع ایرانی مطلع، سفر اخیر امیرعبداللهیان به دمشق و دیدار با مقامات ارشد این کشور از جمله بشار اسد را مثبت وجدی و نتیجه بخش توصیف کردند.
این مقام چینی گفت: ایران اخیراً حسن نیت و انعطاف در خصوص برخی مسائل باقیمانده نشان داده است. آمریکا باید به آن واکنش مثبت نشان دهد و راه‌هایی برای همکاری با ایران به منظور به نتیجه رسیدن زودهنگام مذاکرات بیابد.
متاسفانه تجربه نشان داده است که ماشین اقتصاد ما دچار نقص فنی بزرگی است که با تغییر قطعات قابل تعمیر نیست. لذا باید به تعویض آن همت گماشت و ماشین کارآمدی را جایگزین کرد. به طور مثال با افزایش دستمزدها در اقتصاد تورمی، قدرت خرید نه تنها اصلاح نمی‌شود بلکه در تله مارپیچ دستمزد تورم می‌افتد و افزایش دستمزد در کوره تورم حاصله ذوب می‌شود. زیرا متغیرهای اقتصادی زنجیروار به یکدیگر مرتبطند و نمی‌توان به صورت انتزاعی یکی از آنها را تغییر داد و نتیجه مثبت گرفت
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء می گوید که شاگردانش برای کسب نتیجه مثبت برابر العین، باید اشتباهاتشان را کاهش دهند.
پیشکسوت فوتبال ایران و مهاجم اسبق استقلال اردوی اتریش را برای شاگردان كارلوس كی‌روش مثبت ارزیابی می‌کند و امیدوار است با شناخت کافی از رقبا موفق به کسب نتیجه در این رقابت‌ها شویم.
طبق اعلام آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ، نتیجه نمونه اولیه آزمایش دوپینگ یکی از کشتی گیران ایرانی حاضر در رقابت‌های جهانی نوجوانان سال ۲۰۲۲ مثبت بوده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تغییر سرمربی می‌تواند گاهی اوقات نتیجه بخش باشد گفت: حضور کی روش یک شوک مثبت به تیم ملی ایران بود.
مهم است که برجام را با دقت از نزدیک ببینیم. برجام نمی‌تواند نوید یک تحول ایرانی یا منطقه‌ای را بدهد، اما همان طور که در گذشته دیده شد می‌تواند مسئولیت‌پذیری معاملاتی را در مورد برنامه هسته‌ای ایران اعمال کند و این یک نتیجه مثبت است.
«ایوان نِچایف» معاون سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (پنجشنبه) گفت: «از دیدگاه مسکو، همه تناقضات در مذاکرات احیای توافق هسته‌ای [ایران] قابل حل بوده و دستیابی به یک نتیجه مثبت، کاملا ممکن است».
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای تصریح کرد: هیچ «پلن بی» برای احیای برجام وجود ندارد و نتیجه مثبت نیز در این باره قابل دستیابی است.
طبق اعلام مرکز پژوهش های مجلس اسقاط هر خودرو فرسوده در شرایط فعلی سبب کاهش مصرف ۲۰۰۰ لیتر بنزین در سال می‌شود اما وزارت صمت مخالف ارائه گواهی اسقاط خودرو است.
استاد دانشگاه و پژوهشگر علوم سیاسی گفت: ما قوانینی داریم که در همه سال‌های گذشته ناکارآمد بوده و دیده‌ایم که نتیجه مثبتی به بار نیاورده است اما همچنان به عمل بر پایه آن ادامه می‌دهیم بدون اینکه این قوانین را ذره‌ای دستکاری کنیم یا تاملی روی آن انجام دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ