سرمربی پرتغالی استقلال پیش از شروع نیمه دوم از همتای خود دلجویی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پایان نفوذ استعماری فرانسه در قاره آفریقا و زمان بندی مشکوک درگیری‌های اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
دبیر کل ناتو می‌گوید اگر اوکراین پایان جنگ و درگیری‌ها را اعلام کند به معنای پایان موجودیت اوکراین به عنوان یک ملت است و غرب باید همچنان به کمک‌های نظامی خود به کی‌یف ادامه دهد.
تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های فرانسوی، التماس یک زن از نیروی امنیتی برای عدم برخورد با معترضان و پایان دادن به درگیری‌ها در شهر لیون فرانسه را نشان می‌دهد.این شهروند خطاب به ماموران می‌گوید: «التماس می‌کنم آن‌ها (معترضان) را نکشید، هیچ‌چیزی ارزش این همه [درگیری] را ندارد.»
کمتر از یک ساعت پس از پایان آتش‌بس یک‌روزه میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور، درگیری‌ها از سر گرفته شد.
یکی از تحلیلگران عرب به خسارات شدید رژیم صهیونیستی، شکست تل‌آویو در تضعیف مقاومت و دست و پا زدن رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به این درگیری‌ها اشاره کرد.
درگیری‌ها در سودان در پایان دومین هفته خود همچنان با وجود برقراری آتش‌بس‌های شکننده ادامه دارد، اما سوال اساسی این است که سرنوشت این اوضاع تنش‌آمیز به کجا خواهد رسید.
نخست‌وزیر مجارستان در سخنانی به تشریح پیش‌شرط پایان درگیری‌ها در اوکراین پرداخت.
درگیری‌ مسلحانه در نابلس، ادامه تعرضات علیه مسجدالاقصی و پایان سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به بیروت از جمله آخرین تحولات فلسطین در ساعات اخیر است.
وزارت خارجه چین امروز جمعه در سالروز آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، «طرح صلح» این کشور برای پایان درگیری‌ها در اوکراین را منتشر کرد.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد با اکثریت بزرگ آرا قطعنامه‌ای را در محکومیت حمله روسیه به اوکراین تصویب کرده است.این قطعنامه خواستار خروج نیروهای روسیه از اوکراین و پایان درگیری‌ها می‌شود. ۱۴۱ کشور به این قطعنامه رای مثبت، ۳۲ کشور رای ممتنع و هفت کشور - از جمله روسیه - رای منفی دادند.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا با اننقاد از تداوم کمک‌های نظامی و مالی به اوکراین مدعی شد می‌تواند با یک تماس تلفنی با روسای جمهور روسیه و اوکراین، به درگیری‌ها در اوکراین پایان دهد.
به‌دنبال درگیری‌ها در فرانسه پس از پیروزی تیم ملی فوتبال این کشور برابر مراکش در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲، یک نوجوان ۱۴ ساله جان خود را از دست داد.
سوناک در سخنانی در مقابل دفتر نخست‌وزیری بریتانیا وعده داد که کشور را متحد کند و اکنون پیش‌بینی‌ها حاکی است که کابینه او متشکل از همه جناح‌های حزب، در جهت پایان دادن به درگیری‌های داخلی و تغییرات ناگهانی سیاست‌هایی حرکت کند که سرمایه‌گذاران را به وحشت انداخته است.
منابع خبری تصاویری از التماس یک نظامی صهیونیست خطاب به جوانان فلسطینی در شهر الخلیل منتشر کرده اند که از آنها می خواهد به درگیری‌ها پایان دهد.
پایان مسابقه استقلال خوزستان و سایپا یکی از شدیدترین درگیری‌های فوتبال ایران را در پی داشت.
پایان مسابقه استقلال خوزستان و سایپا یکی از شدیدترین درگیری‌های فوتبال ایران را در خود داشت.
پایان مسابقه استقلال خوزستان و سایپا یکی از شدیدترین درگیری‌های فوتبال ایران را در خود داشت.
ریزش مردمی که روز گذشته در اقصی نقاط کشور برگزار شد نشان داد، مردم جنس اغتشاش را به‌خوبی شناخته و توانایی تشخیص انتقاد سازنده از درگیری‌های خشونت‌بار را دارند.
ریزش مردمی که روز گذشته در اقصی نقاط کشور برگزار شد نشان داد، مردم جنس اغتشاش را به‌خوبی شناخته و توانایی تشخیص انتقاد سازنده از درگیری‌های خشونت‌بار را دارند.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تحولات در حوزه قفقاز جنوبی،گفت: ایران همچون همیشه از هیچ‌گونه کمکی برای پایان دادن به درگیری‌ها دریغ نمی‌کند.
رئیس جمهور روسیه امروز در حاشیه نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در ازبکستان در دیدار با نخست وزیر هند گفت: برای پایان دادن سریعتر به درگیری‌ها در اوکراین هرکاری می‌کنیم.
اعلام آتش بس جدید میان ارمنستان و آذربایجان در حالی اعلام می‌شود که آتش بس قبلی که روسیه روز سه شنبه با میانجیگری انجام داده بود به سرعت با شکست روبرو شد.
تصور نادرست، هزینه‌های غرق شده، تشدید تنش و بین‌المللی شدن همگی باعث می‌شوند که درگیری‌ها بیش از برنامه ریزی صورت گرفته برای آن دوام بیاورند.
با اجرای این توافق که با میانجیگری مصر صورت گرفته، دو طرف به درگیری‌های سه روزه که دست‌کم ۴۴ شهید فلسطینی برجای گذاشت، پایان دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ