درگیری‌ها در سودان در پایان دومین هفته خود همچنان با وجود برقراری آتش‌بس‌های شکننده ادامه دارد، اما سوال اساسی این است که سرنوشت این اوضاع تنش‌آمیز به کجا خواهد رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقم درخواستی باشگاه‌ پیکان برای صدور رضایتنامه سامان فلاح باعث شده تا انتقال این ستاره جوان به تیم‌های دیگر به تعویق بیفتد.
پرونده این سرقت عجیب با ۹ متهم که برخی نزدیکان یکی از مقامات ارشد دولت سابق نیز در میان آن‌ها هستند، تحت عنوان «اختلاس، خیانت در امانت، سرقت و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی» بر اساس قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری در یکی از شعب ویژه قضایی در حال رسیدگی است.
مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان درباره سرنوشت رئیس فدراسیون متهم به اختلاس گفت: تا زمان صدور رای نهایی، ما مجبوریم حکم تعلیق فرد متهم به اختلاس را اجرا کنیم و این دستور دادستان است.
خروج فرش‌های ساختمان «حافظیه» سعدآباد با اطلاعاتی متناقض و مبهم درحالی «تایید شده» که سرنوشت این فرش‌ها همچنان نامعلوم است.
حذف یک سهمیه بزرگسالان و دو سهمیه زیر ۲۵ ساله، یکی از مهم‌ترین تغییرات نقل و انتقالات تابستانی است.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال از ۵ داور لیگ برتری برای هفته پایانی مسابقات لیگ دسته اول استفاده می‌کند.
مهدی کیانی و پاکو خمس در هفته‌های آینده در معرض یک تصمیم مهم قرار خواهند گرفت.
دینکا آلین برای فصل آینده نیز تحت قرارداد تراکتور است اما حضور در تیم ملی ممکن است شرایط او را تغییر دهد.
رئیس فدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری جلسه با محمود خسروی وفا برای تیم فوتبال المپیک است.
تعداد زیادی از مربیان لیگ برتر در آرزوی جانشینی امیر قلعه‌نویی هستند.
نمایندگی هفت دوره مجلس شورای اسلامی و عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کارنامه باهنر به چشم می‌خورد.وی از گذشته و حال انقلاب، گفتنی‌های زیادی دارد. برخی‌ها معتقدند نظرات او درباره آینده نظام و کشور، مورد توجه واقع می‌شود.
نمایندگی هفت دوره مجلس شورای اسلامی و عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کارنامه باهنر به چشم می‌خورد.وی از گذشته و حال انقلاب، گفتنی‌های زیادی دارد. برخی‌ها معتقدند نظرات او درباره آینده نظام و کشور، مورد توجه واقع می‌شود.
شاگردان مورایس برای تثبیت صدرنشینی به پیروزی در حساس‌ترین دیدار هفته احتیاج مبرم دارند.
پلیس با اطلاعاتی که از تماس‌های رد و بدل‌شده بین زن جوان و چند مرد به دست آورده بود یک متهم را بازداشت کرد. این مرد ۴۴ساله به نام ساسان به جنایت فجیع با همدستی چهار نفر از دوستانش اعتراف کرد.
ایده اجرایی سازی جراحی اقتصادی، حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و تخصیص کالابرگ الکترونیک و در نهایت، کشف مناطق جدید و تازه در حوزه تجارت خارجی ایران، ۳ ایده اساسی و محوری بوده که با گذشت زمان و وقوع تحولات جدید به ویژه در عرصه نظام بین الملل و مسائل منطقه‌ای، سرنوشتی مبهم به خود گرفته اند.
علی فتح‌الله‌زاده زاده می گوید تکلیف محمد محبی و سانتاکلارا در دادگاه مشخص می شود.
با پایان جام جهانی در هفته آینده موج وسیعی از تغییر و تحول روی نیمکت تیم‌های ناکام به راه خواهد افتاد.
در آستانه دیدار سرنوشت ساز برابر پرتغال، وضعیت ستاره کلیدی کره‌ای‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی، سرنوشت بازی هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس در بازی بعدی این تیم در جام جهانی مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا مبهم است و پزشکان مچ پای او را اسکن کرده‌اند.
مس رفسنجان، تیمی که در بین اهالی فوتبال با لقب کهکشانی و بودجه آنچنانی شناخته شده، روزهای عجیبی را از نظر مالی پشت سر می‌گذارد.
سازمان لیگ فوتبال ایران طبق روال قبلی با سرپرست اداره می‌شود و فعلا نایب رئیس دوم مدیریت آن را به طور رسمی در دست نگرفته است.
تنها دو روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی فرصت باقی است اما هنوز تصمیم نهایی مارکو آسنسیو، ستاره جوان رئال، مشخص نیست
سرنوشت ادواردو آنیلی، تنها وارث میلیاردر مشهور جوآنی آنیلی است که پس از تشرف به اسلام و تشیع به خاطر اعتقادات مذهبی اش زندگی سختی را گذراند و با گذشت سال‌های متمادی همچنان در ابهام است و این ابهام را تقویت کرده که او برای اینکه ارثیه کلان پدرش به دستش نرسد، احتمالاَ به قتل رسیده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ