سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تحولات در حوزه قفقاز جنوبی،گفت: ایران همچون همیشه از هیچ‌گونه کمکی برای پایان دادن به درگیری‌ها دریغ نمی‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عجیب‌تر این که؛ همین کویت که اکنون برای ایران خط و نشان می‌کشد و ادعای مالکیت بر میدان گازی آرش را مدام تکرار می‌کند، در سال‌های ریاست جمهوری آقای خاتمی قبول داشته که ایران در این میدان گازی سهم دارد و بر اساس همین باور نیز، مقامات کویتی به ایران سفر کرده و تلاش کردند مسئله را حل کنند. اما تغییر رویکرد کویت و توضیحی که اخیرا با کمک کشور‌های دیگر ارائه می‌دهد نشان دهنده این است که خود عربستان و کویت نیز می‌دانند که ایران در این میدان گازی سهم دارد. اگر این کشور‌ها معتقدند ایران هیچ سهمی ندارد چرا مدام در این خصوص توضیح می‌دهند؟ بنابراین فقط به دلیل ادعای ایران نیست که جواب می‌دهند، بلکه خود نیز بر سهم ایران واقفند.»
قالیباف بیان کرد: تمامیت ارضی ایران با خون صد‌ها هزار تن از پاک‌ترین و شجاع‌ترین جوانان این آب و خاک حفظ شده و ما در این خصوص با هیچ طرفی مماشات نمی‌کنیم. به علاوه روسیه که خود قربانی توسعه طلبی‌های ژئوپلتیکی غرب و ناتو و در حال نبرد علیه آن است، نباید به برنامه ژئوپلتیکی غرب برای بی ثبات سازی خلیج فارس کمک کند.
یک عضو جداشده سازمان تروریستی منافقین گفت: کاری که ایران در قبال سازمان انجام داده کار کمی نیست. هیچ کشوری حاضر نمی‌شود که یک گروه تروریستی را بپذیرد، ولی ایران این کار را کرده است. این در تاریخ نوشته می‌شود.
اهواز- معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: هیچ ملتی در هیچ دوره ای از زمان با چنین هجوم رسانه ای که امروز ایران با آن روبرو است مواجه نبوده است.
تمامی مدال های طلای روز نخست مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا سهم ایران بود.
لحظه اصابت موشک فتاح به هدف فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: موشکی که امروز رونمایی آن صورت گرفت، موشکی است که در دنیا کم نظیر است به نحوی که با رونمایی این موشک ایران جزو چهار کشور دارای این فناوری شد. موشک فتاح به دلیل فناوری که دارد هیچ ضد موشکی برای آن وجود ندارد در حالی که برای سایر سلاح‌ها مانند تانک، ناو، هواپیما و غیره موشک ضد آن وجود دارد و حتی برای سایر موشک‌ها هم ضدموشک‌هایی ساخته شده است. موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست برای اینکه موشک‌های ضدموشک طبق یک بردار مشخص حرکت می‌کنند که البته سرعت آنها از سرعت کمی هم برخوردار است. منبع: صداوسیما
معاون سیاسی وزارت امور خارجه طالبان: سد‌های آب جزو مراکز حساس محسوب می‌شوند و به هیچ وجه به کارشناسان ایرانی اجازه داده نمی‌شود از سد کجکی بازدید کنند.
طالبان در ادامه مدعی شده که اکنون در بند کمال خان هیچ آبی وجود ندارد و اگر آب‌بند کجکی در آن جاری گردد تا آنجا نمی‌رسد، بنابراین نیاز است تا جانب ایرانی این حقایق را درک نماید.
رئیس انجمن هاکی روی یخ ایران می‌گوید تیم ملی زنان ایران که در اولین حضور خود در قهرمانی آسیا، نایب قهرمان شد هیچ کمک مالی دولتی دریافت نکرده است و حتی خود بازیکنان تجهیزاتشان را خریداری کرده‌اند.
روسیه و ایران نه تنها فریاد می‌زنند که هیچ سندی را امضا نکنید، بلکه حمایت خود را نیز اعلام می‌کنند. ایران از بخشی از مرز خود (با ارمنستان) محافظت می‌کند و برای مشروعیت بخشیدن به این امر می‌خواهد، فرصت‌های بیشتری را به دست آورد.
رئیس جمهور عراق با بیان اینکه حمایت ایران از کردهای عراق در حمله حلبچه را فراموش نخواهیم کرد، گفت: ملت عراق مشهور به وفاداری است و هیچ گاه کمک جمهوری اسلامی ایران را فراموش نمی‌کند.
امیرعبداللهیان درخصوص اوکراین با تشریح مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با این منازعه تاکید کرد: ایران به هیچ طرفی در جنگ کمک نظامی نمی‌کند و جنگ را راه حل نمی‌داند و از حاکمیت و تمامیت ارضی تمام کشور‌ها از جمله اوکراین حمایت می‌کند.
قاضی‌زاده می‌گوید از جانب باشگاه استقلال هیچ درخواست کمکی برای پرداخت طلب استراماچونی به مجلس ارائه نشده است.
گفته می‌شود مهدی تاج برای مناصب آسیایی خود سالانه حدود ۲۰۰هزاردلار درآمد کسب می‌کند. این در حالیست که کرسی آسیایی تاج در مقاطع مختلف هیچ کمکی به منافع فوتبال ایران نکرده است.
امیرعبداللهیان با اشاره به تحولات اوکراین، واهی بودن اتهامات مبنی بر کمک نظامی ایران به روسیه علیه اوکراین را مورد تاکید قرار داد و گفت: هیچ مستندی در این زمینه وجود ندارد.
مربی تیم ملی جودو گفت: زمان کمی تا پایان تعلیق جودو ایران باقی مانده است و‌ هدف اصلی ما حضور موفق در بازی های آسیایی چین است، برای همین با هیچ کسی در اردوها تعارف نداریم.
شرق نوشت: سید محمود علیزاده طباطبایی، وکیل دادگستری گفت بر اساس اظهارات خانواده و دوستان، ایشان (دکتر حمید قره‌حسنلو) آن روز هرکجا آسیب دیده‌ای می‌دیده، فارغ از اینکه به چه جریانی تعلق دارد به وظیفه پزشکی خود عمل کرده و به او کمک کرده است. آقای دکتر همان روزیک روحانی مجروح را می‌بیند و ایشان را به بیمارستان می‌رساند. موقع برگشت به خانه وارد همان کوچه‌ای می‌شود که آن اتفاق افتاده است. دکتر در آن صحنه (شهادت بسیجی) هیچ نقشی نداشته است و فقط زمانی که متوجه شده کسی آسیب دیده برای کمک وارد صحنه شده است. اما ایشان را به اتهام اینکه در این ماجرا نقش داشته درب منزلشان دستگیر کرده اند.
رئیس‌جمهور فرانسه گفت: هیچ پیشنهاد جدیدی نمی‌تواند به احیای توافق هسته‌ای با ایران در آینده نزدیک کمک کند و احتمالاً به چارچوب جدیدی برای رسیدگی به این موضوع نیاز است.
عاملی با بیان اینکه قره باغ خط قرمز ماست گفت: ایران هیچ وقت نگفته ارمنی ناموس ماست یا ارمنی خط قرمز ماست خط قرمز ما قره باغ است و هیچ کس مثل من در این تریبون از تمامیت ارضی قره باغ و لزوم عودت قره باغ به آذربایجان صحبت نکرده است من بار‌ها گفتم راه چاره جنگ است نه گروه مینسک و نه مذاکره جنگ هم اتفاق افتاد و الحمدالله قره باغ آزاد شد مقدار کمی هم که مانده باید به آذربایجان برگردد رهبر عظیم الشأن ما در سخنان خود فرمودند کل قره باغ باید با آذربایجان برگردد این بالاترین کمک ایران برای پیروزی آذربایجان در قره باغ بود.
کارشناس فوتبال ایران بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی فوتبال را غیر قابل قبول توصیف کرد و گفت: اگر قرار بود این مربی کمکی به تیم ملی و فوتبال ایران کند در هشت سال انجام داده بود.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: ملت عراق را دعوت به آرامش می‌کنیم و پیشاپیش از میزبانی آن‌ها نسبت به زائرین اربعین تشکر کرده و هیچ عاملی نمی‌تواند ایران و عراق را از هم جدا کند.
ژوزه مورایس سرمربی سپاهان می‌گوید که هنوز شناخت کامل و دقیقی از لیگ برتر ایران ندارد.
ژوزه مورایس سرمربی سپاهان می گوید که هنوز شناخت کامل و دقیقی از لیگ برتر ایران ندارد.
حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آخرین باری که شد در سال ۸۹ بود که مرحله دوم رای آورده بود. جلسه گذاشته بودند و گفتند این جلسه را می‌روم و اگر خدا بخواهد کمک کند این مسئله حل می‌شود. ایشان رفتند و طول کشید و ۵-۴ بعدازظهر بود و مطالب زیادی به ایشان گفتند. وقتی برگشتند گفتم حاج آقا حل می‌شود؟ فرمودند اگر خدا نفوذ کلامی به من بدهد و اثری روی ایشان بگذارد، امیدی هست والا هیچ امیدی به حل شدن قضیه ایشان نیست. بعد دیدند همان روند ادامه پیدا میکند گفتند من از ایشان ناامید شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ