دیدار حساس دو صدرنشین لیگ ملی انگلیس با پیروزی 3-2 رکسهام مقابل ناتس‌کانتی به پایان رسید تا رکسهام بیشترین شانس را برای صعود به دسته بالاتر داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزرای امور خارجه آمریکا و عربستان در مورد مسائل میان دو کشور و پرونده های منطقه ای و بین المللی از جمله بحران اوکراین و وضعیت سودان و یمن رایزنی کردند.
وزیر امور خارجه عربستان گفت: عربستان مصمم است که رابطه با جمهوری اسلامی ایران توسعه یابد.
بن فاستر درباره سرگرمی جالب دیوید بکام در زمان حضور او در تیم ملی انگلیس صحبت کرده است.
بن فاستر درباره سرگرمی جالب دیوید بکام در زمان حضور او در تیم ملی انگلیس صحبت کرده است.
بن آنتونی فاستر، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد، از هزینه بالایی که این باشگاه برای خرید آندره اونانا انجام داده ابراز تعجب کرد.
فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان، سند پیوستن این کشور به پیمان مودت و همکاری جنوب شرقی آسیا را امضا کرد.
فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان، سند پیوستن این کشور به پیمان مودت و همکاری جنوب شرقی آسیا را امضا کرد.
اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی آب پاکی را روی دست خمس و تراکتور ریخت.
سفر پادشاه عمان به ایران در شرایطی که منطقه در مسیر صلح پیشروی می‌کند، قابل توجه است؛ مسیری که با امضای توافق میان ایران و عربستان آغاز شد.
مجمع عمومی فدراسیون فوتبال خلیج فارس، شیخ حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی را برای یک دوره چهار ساله دیگر به عنوان رئیس انتخاب کرد.
یکی از سخت‌ترین نقاط اختلافی  در مذاکرات میان نمایندگان جمهوری خواه و کاخ  سفید، موضوع تعیین سقف هزینه‌ها است که خواسته اصلی جمهوری‌خواهان است.
وزیر خارجه عربستان اعلام کرد مذاکرات سودان در جده تا دستیابی به نتیجه زمان لازم دارد.
سخنگوی اتحاد کلباء گفت که امیدوار است این تیم در فصل بعد، رکورد تعداد امتیاز کسب شده در تاریخ ادنوک لیگ را بشکند.
وزیر خارجه عربستان امروز وارد دمشق شد و با بشار اسد دیدار کرد.
فوربز در پایان به نقش ترکیه در تحولات فلسطین اشاره کرد و نوشت: دولت اردوغان در ترکیه پس از ویرانی‌های زلزله،ضعیف به نظر می رسد. او اکنون عمیقاً منفور است. در یک دموکراسی آزاد و باز، حزب او در انتخابات ۱۴ مه شکست خواهد خورد. او راه هایی برای حفظ قدرت پیدا خواهد کرد. کشور مقاومت خواهد کرد.
بن فاستر، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد، از خوشحالی عجیب و غریب رایان رینولدز و راب مک الهنی از پیروزی رکسام خبر داد.
همزمان با تشدید مشاجره لفظی بین مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی، وزیر امنیت داخلی این رژیم گفت: اسرائیل، مستقل است و یکی از ستاره های پرچم آمریکا نیست.
رئیس امارات از مذاکرات سازنده ای که با رئیس جمهور سوریه داشته است، خبر داد.
در شرایطی که بسیاری از مخالفان ایران به دنبال القای این فکرند که این کشور از اقتدار سیاسی و نظامی لازم در منطقه برخوردار نیست، این گفتگو‌ها این‌گونه القائات را بی‌ثمر کرده و نشان می‌دهد ایران کشور مقتدری است که بدون تعامل با او در منطقه هر طرح و برنامه‌ای به سرانجام نخواهد رسید.
منابع عراقی با اشاره به رایزنی امروز رئیس اقلیم کردستان عراق با کنسول امارات در اقلیم اعلام کردند که بن زاید رئیس امارات از بارزانی برای سفر به این کشور دعوت به عمل آورده است.
وزیر دفاع انگلیس می گوید در حال حاضر موضوع توانایی دفاع اوکراین از خود در اولویت غرب قرار دارد.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جدیدترین اقدام ضد فلسطینی خود بر لزوم تسریع در روند تخریب منازل فلسطینیان در قدس اشغالی تاکید کرد.
بن فاستر، دروازه‌بان کهنه‌کار فوتبال انگلیس که سابقه محافظت از دروازه منچستریونایتد را داشت در 39سالگی با فوتبال خداحافظی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ