تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در چهارمین دیدار خود در رقابت های قهرمانی جهان با نتیجه 28 بر 17 مغلوب ایسلند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با برگزاری بازیهای شب دوم از دومین هفته لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان و پرسپولیس هر شش امتیاز ممکن را کسب کرده اند و استقلال هم فردا این شانس را دارد که به جمع مثلث همیشه مدعی لیگ بپیوندد. مدعیان نمی خواهند امتیازی از دست بدهند. تیم پرادعای فولاد با هدایت منصوریان هم دومین باخت پیاپی را تجربه کرد
انقراض زدایی مولکول ها از نگرانی اخلافی مشابه انقراض زدایی یک گونه رنج نمی برد نگرانی ای مشابه آن چه در مورد دودوها یا ماموت های پشمالوی احیا شده وجود دارد این که حتی اگر آنان بتوانند زنده بمانند در دنیای امروز بدبخت خواهند بود. با این وجود، در سطح فلسفی مشخص نیست که ما باید چگونه درباره تلاش ‌ها برای احیای مولکول‌هایی فکر کنیم که در حال حاضر در موجودات زنده وجود ندارند. برای مثال، آیا مولکول های منقرض شده برای ثبت اختراع واجد شرایط هستند؟
دکتر آمنه لاهوتی، متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با تاکید بر اینکه با تکنیک‌های جدید آی وی بسیاری از زوج‌های نابارور که سالهاست که دچار ناباروری هستند با استفاده از آی وی اف می‌توانند صاحب فرزند شوند، می‌گوید: اگر این زوج‌ها به مراکز خوب ناباروری مراجعه کنند می‌توانند در بسیاری موارد، صاحب فرزند شوند. حتی زوج‌هایی که قبلا آی وی ناموفق داشته اند با روش‌ها و تکنیک جدید و دارو‌های موثر جدید می‌توانند از شانس باروری بهره‌مند شوند.
دو زلزله شناس دانشگاه کوت دآزور فرانسه روشی برای پیش بینی دقیق زلزله شناسایی کرده اند که از داده های جی پی اس استفاده می کند.
امروز بانک مرکزی فهرست بدهکاران کلان بانکی را منتشر کرد، با این توضیح که تنها ۹ بانک در این لیست حضور دارند و علی رغم تاکید قانون بودجه، سایر بانک‌ها توجهی به این مطالبه قانونی نداشته اند.
برخلاف اینستاگرام واحد پول اجتماعی توئیتر کلمات هستند نه تصاویر. متا از افراد مشهور بزرگ دعوت می کند تا به نسخه اولیه تردز بپیوندند. متا تایید کرده که پیش تر نام های بزرگی هم چون ملاله یوسف زی، شکیرا و گورون رمزی از تردز استفاده کرده اند. تردز شاید شاید بهترین شانس را در میان رقبای توئیتر داشته باشد و به تعداد بیش تری از چهره های سنگین وزن و کاربرانی که آنان را دنبال می کنند نیاز دارد.
دکتر آمنه لاهوتی ،متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با تاکید بر اینکه با تکنیک های جدید آی وی بسیاری از زوج های نابارور که سالهاست که دچار ناباروری هستند با استفاده از آی وی اف می توانند صاحب فرزند شوند ، می گوید: اگر این زوج ها به مراکز خوب ناباروری مراجعه کنند می توانند در بسیاری موارد ، صاحب فرزند شوند . حتی زوج هایی که قبلا آی وی ناموفق داشته اند با روش ها و تکنیک جدید و داروهای موثر جدید می توانند از شانس باروری بهره مند شوند. منبع:خبرآنلاین
با نتایج رقم خورده در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، تیم فوتبال تراکتور عملا شانس قهرمانی و نایب قهرمانی را از دست داد و حالا اندک امیدی برای گرفتن جایگاه استقلال در رده سوم جدول دارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در چهار راه انتخاب یک نفر برای حضور در خط حمله این تیم در دربی قرار گرفته است.
رسانه‌های معاند فارسی زبان، امروز عصبانی‌اند و سراسیمه‌تر از قبل دست به کار شده‌اند و با توجه به اینکه نمی‌توانند زنان و دختران داخل کشور را فریب دهند دست به دامان زنان و دختران ایرانی فراری به خارج از کشور شده‌اند و تلاش دارند تا با صحبت و گفتگو با آن‌ها و درواقع موضوع بی‌حجابی را با رونمایی از آن‌ها در داخل ایران ترویج دهند. اما در این قصه هم با شکست روبه‌رو شده‌اند و دیگر حنای شان رنگی ندارد و در واقع در این منجلاب دست و پا می‌زنند.
رقابتهای پنج وزن دوم سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شرایطی آغاز شد که بحرینی‌ها به گربه سیاه ملی‌پوشان ایران تبدیل شده اند.
هر دو طرف این دعوا یعنی فتح‌الله‌زاده و قربان زاده گفته اند اگر حرف شان درست نباشد، از پست خود کناره‌گیری خواهند کرد.
«یکی از سناریو‌هایی که در روز‌های اخیر جریان‌های سیاسی و رسانه‌ای مهم منطقه خاورمیانه، در امر تحلیل رویداد‌های جاری اراضی اشغالی به آن توجه ویژه‌ای نشان داده اند، شانس بالای وقوع یک ترور سیاسی پُر سر و صدا در اراضی اشغالی است. اتفاقی که همچون سال ۱۹۹۵ و ترور اسحاق رابین نخست وزیر سابق اسرائیل می‌تواند فصلی جدید را در چهارچوب مسائل کلان سیاسی و اجتماعی اراضی اشغالی آغاز کند».
سه شیر نر جوان شانس شان را برای شکار یک کرگدن عظیم الجثه امتحان کردند و در پایان متوجه شدند که دست به اقدام احمقانه‌ای زده اند. آن‌ها نه تنها موفق به شکار کرگدن نشدند، بلکه مورد حمله گله کرگدن‌ها قرار گرفتند.
نیکو پاز، هافبک 18 ساله آرژانتینی رئال مادرید، امشب این شانس را دارد تا اولین بازی خود برای تیم بزرگسالان باشگاه را انجام دهد. روی او برای سال های پیش رو حساب ویژه ای باز کرده اند.
کشور‌های دیگر نیز بنابر منافع شان انتخاب‌هایی داشته اند. آنان لزوما مجبور نیستند تنها در صف واشنگتن قرار گیرند و این وضعیتی است که ما باید به آن عادت کنیم و ۲۰۲۲ آغازی برای فاش شدن این موضوع بود.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ضمن حضور در میان بهترین گلزنان در صدرجدول مهاجمانی است که بیشترین شانس را مقابل دروازه ایجاد کرده اند.
آندرس اینیستا اسپانیا را شانس مسلم قهرمانی می داند و گفت که دوست دارد بازی های انگلیس را نیز تماشا کند و بداند تا چه اندازه قدم رو به جلو برداشته اند.
اریک گارسیا، مدافع بارسلونا، در نشست خبری امروز خود گفت که هرچند شانس صعود بارسا به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بسیار اندک است ولی با انگیزه انتقام از بایرن وارد زمین خواهند شد.
الیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ، فاش کرد آنها درباره جذب کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، صحبت کرده اند.
دیدیه دشان اسامی 23 بازیکن را برای دو بازی پیش روی تیم ملی فرانسه اعلام کرد. فهرستی که در آن کریم بنزما غایب است و چند بازیکن سرشناس نیز بار دیگر شانس پوشیدن پیراهن فرانسه را پیدا کرده اند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۱۵۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۰۸۲ تن از ایشان وخیم است.
زمانی که توافق برجام در سال ۲۰۱۵ منعقد شد، بیش از دو سال مذاکرات فشرده و رو در رو میان ایران و آمریکا انجام شده بود که تا حدی موجبِ ایجاد اندک اعتمادی میان این دو کشور شده بود. وزیر خارجه دولت "جان کری"، بیش از هر رهبر و سیاستمدار خارجیِ دیگر، وقت خود را با "جواد ظریف" می‌گذراند. این جنس از ارتباط در نوعِ خود در مورد موضوعاتی ورای توافق اتمی نیز راهگشا بود.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال شانس برتری ایران برابر استرالیا را اندک خواند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ