علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با انتشار متنی در فضای مجازی از تعطیلی چهارشنبه و پنج شنبه به دلیل گرمای هوا خبر داد. با توجه به تعطیلی سراسری آیا بورس هم تعطیل است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون فردا چهارشنبه ۱۱ مردادماه بورس تعطیل است؟، باتوجه به تعطیلی بورس مجامع و عرضه اولیه فردا چه می شوند؟، افت نرخ دلار و رشد قیمت یورو در مرکز مبادله، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، هجوم حقیقی ها به این سه نماد!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اتحادیه‌های صنفی در راستای مصوبه‌ هیات دولت، فردا (چهارشنبه، ۱۱ مرداد) تعطیل هستند، اما بازار تهران تعطیل نیست.
اتحادیه‌های صنفی در راستای مصوبه‌ هیات دولت، فردا (چهارشنبه، ۱۱ مرداد) تعطیل هستند، اما بازار تهران تعطیل نیست.
بورس فردا چهارشنبه ۱۴ تیرماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ خبر‌های بسیاری منتشر شد که برخی از این اخبار برای بازار سرمایه فردا می‌توانند مهم باشند. این ده خبر را قبل از معاملات فردا بخوانید.
وضعیت جوی استان تهران فردا (۱۵ فروردین) کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دما ۱۹ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۶ فروردین) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز سه‌شنبه، اول فروردین‌ماه ۱۴۰۲ آسمان تهران نیمه ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۱۸ و ۱۰ درجه سانتی‌گراد است. فردا چهارشنبه، دوم فروردین‌ماه نیز آسمان تهران ابری همراه با مه رقیق همراه با بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. همچنین بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۱۱ و ۹ درجه سانتی‌گراد است.
آسمان تهران امروز قسمتی ابری گاهی با بارش پراکنده همراه با وزش باد و کاهش تدریجی ابر و فردا دوشنبه قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی با بارش پراکنده همراه با وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید همراه است. اما دمای هوا در روز جاری در حداکثر و حداقل حالت خود بین ۲۱ تا ۱۱ درجه سانتی گراد، فردا بین ۲۰ تا ۱۱ درجه سانتیگراد، سه شنبه بین ۱۷ تا ۷ درجه سانتیگراد، روز چهارشنبه بین ۱۰ تا ۵ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه بین ۱۴ تا ۳ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۳ اسفند) قسمتی ابری و وزش باد و به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۲۴ اسفند) نیمه‌ابری گاهی بارش پراکنده و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
دور جدید اردوی تیم ملی تفنگ با حضور ۱۱ تیرانداز دختر و پسر از فردا (چهارشنبه)، ۳ اسفند ماه آغاز می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری است و حداکثر دما ۱۱ درجه سانتیگراد خواهد بود
بورس فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری است و حداکثر دما ۱۱ درجه سانتیگراد خواهد بود
آسمان تهران فردا (۱۱ دی‌ماه) صاف تاکمی ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۱۲ دی‌ماه) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه آفتابی و حداکثر دما ۱۱ درجه سانتیگراد خواهد بود. آلودگی هوا در تهران فردا نیز ادامه دارد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری توام با رگبار و حداکثر دما ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.
در اطلاعیه اخیر دانشگاه صنعتی شریف آمده بود که کلاس‌های مقطع کارشناسی ورودی‌های ۱۴۰۱ از روز شنبه ۱۴ آبان ماه به حالت حضوری بازخواهد گشت. ولی عصر روز گذشته پیش اعلام شد که این دانشجویان می‌توانند زودتر از این موعد، یعنی از فردا چهارشنبه ۱۱ آبان ماه وارد دانشگاه شوند و در خوابگاه‌های خود استقرار یابند.
طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، به علت افزایش شیوع بیماری آنفلوآنزا، مدارس و دانشگاه‌های استان، فردا چهارشنبه چهارم آبان‌ماه تعطیل است.
در بازار امروز شاهد تقاضای خوبی بودیم و بیشتر نمادها سبزپوش به کار خود پایان دادند. از این رو هم شاخص کل و هم شاخص کل هموزن رشد خوبی را داشتند و ورود پول حقیقی را شاهد بودیم. در گفتگو با کاویان عبداللهی کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس فردا پرداخته ایم.
مراسم رونمایی از کتاب تاریخ شفاهی ورزش ایران برگزار شد.
فصل جدید لیگ برتر و لیگ دسته یک تفنگ و تپانچه بانوان از پنجشنبه، ۱۳ مرداد ماه آغاز می‌شود.
لایحه بودجه ای که دولت دوازدهم تقدیم مجلس کرد، بهانه دیگری شد تا برای هزارمین مرتبه در ۱۸ ماه گذشته زیر پای سهامداران بورسی خالی و سقوط آزاد بورس از سر گرفته شود.
سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرده است که مصوبه ۱۰ بندی ستاد اقتصادی که از سوی دولت برای ساماندهی بازار سرمایه در نظر گرفته شده بود، اجرایی خواهد شد:«مقدمات کار در حالی پیگیری است.»
در ۸ روز نخست پذیره‌نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌ترتیب ۲۲۷ و ۲۶۲میلیارد تومان از سهام این دو باشگاه فروخته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ