یک منبع آگاه گفت: این کشتی به دلیل دریافت و تمدید گواهی نامه‌های بیمه‌ای محل استقرار خود را در فاز ۱۱ ترک کرده و پس از اخذ جدید گواهی نامه به محل استقرار باز خواهد گشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیهان نوشت: اظهارات خاتمی، مبنی بر این که چالش اصلاح‌طلبان را میدان ندادن نظام وانمود می‌کند، نشانه تداوم بی‌صداقتی است و گرنه او بهتر از هر کس می‌داند چالش این طیف، یکی اختلافات جدی در درون آنهاست مبنی بر این که بالاخره می‌خواهند زیر چتر نظام باشند یا بیگاری به آمریکا و انگلیس و اسرائیل بدهند؛ و دوم، آسیب بزرگی که کارنامه آن‌ها به اعتماد مردم زده است.
زنبور غول پیکر والاس یکی از بزرگترین زنبور‌های جهان است که در جنوب آسیا و جنوب شرقی آسیا دیده می‌شود. این زنبور از خانواده Apidae و از زیر گونه Megachile است. این زنبور‌ها به طول تقریبی ۴ سانتی‌متر و وزن شان به حدود ۲٫۵ گرم می‌رسد.
دولت چین در واکنش به اظهارات سران ناتو در نشست ویلنیوس تأکید کرد که چین قاطعانه از حاکمیت و منافع خود دفاع و با هر گونه گسترش ناتو در منطقه آسیا-پاسفیک مقابله می‌کند.
بوتاکس و کراتینه هر دو در درمان موخوره معجزه می‌کنند. بوتاکس تار‌های خشک مو را آبرسانی کرده و آن‌ها را به منبع رطوبت تبدیل می‌کند. در حالی که کراتینه مو‌هایی براق، صاف و عاری از هر نوع وز و خشکی به شما ارائه می‌دهد. هدف بوتاکس تنها زیبا شدن ظاهر مو‌ها نیست، بوتاکس یک نرم کننده عمیق است که با استفاده از مواد متشکل از کلاژن، مرطوب کننده، تغذیه کننده، ویتامین B۶، ویتامین E و روغن خاویار هر گونه شکاف در الیاف مو را پر کرده و آن را ابریشمی و زیبا می‌کند.
به طور معمول linea alba به شکل یک خط سفید افقی ظاهر می‌شود که در امتداد فضای داخلی گونه و مقابل صفحه اکلوزال قرار دارد. صفحه اکلوزال ناحیه‌ای است که در آن دندان‌های بالایی از دندان‌های نیش گرفته تا دندان‌های آسیاب به دندان‌های فک پایین می‌رسند.
عضو شورای حل اختلاف سراوان مورد سوءقصد مسلحانه قرار گرفت. در این حادثه هیچ گونه جراحت و آسیب جانی به وی وارد نشد.
جاودان خرد گفت: محتویات گونی کهره شکار‌هایی با سن کمتر از ۲ هفته بودند که هنوز شیرخوار بوده و توسط متخلفین قسی القلب و سنگدل از مادر جدا شده بودند. متاسفانه دو راس از این کهره‌ها حین پرتاب به بیرون دچار آسیب شده و تلف شدند و حال سومی نیز مساعد نیست.
بسیاری از لاک‌ پشت ‌های اینجا زمانی در سایر بخش‌ های آسیا مانند ویتنام، تایلند، تایوان و سرزمین اصلی چین فراوان بودند اما شکار غیرقانونی جمعیت آنان را از بین برده تا جایی که برخی از گونه های آن حیوانات اکنون به تعداد صدها عدد و تعدادی کمی بیش تر در هنگ کنگ وجود دارند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که باشگاه اوراوا رد مشکلی برای استفاده از مهاجم اهل گینه خود ندارد.
به گواه بسیاری از کارشناسان و دلسوزان، اینک وقت آن فرارسیده که در مواجهه با این مسئله و رفع آن به نحوی که کمترین آسیب متوجه جامعه و ساختار‌های دینی و فرهنگی آن شود، طرحی نو دراندازیم و نیازمند بازنگری در بسیاری از نگاه‌ها و شیوه‌هایی هستیم که از آن‌ها تاکنون کم آسیب ندیده‌ایم.
سرپرست پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه در این عملیات هیچ گونه آسیبی به گروگان‌ها وارد نشد، گفت: مصرف مواد روان‌گردان می‌تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد، بنابراین خانواده‌ها باید با نظارت مستمر بر رفتار جوانان و نوجوانان خود از آلودگی آن‌ها در گرداب اعتیاد پیشگیری کنند.
در حال حاضر حدود ۱۲۸ گونه جانوری و مهره‌دار کشور در معرض خطر انقراض هستند که برخی وضع خوبی ندارند و «دوزیستان» بیشترین آسیب پذیری را در این حوزه دارند و خطر انقراض دامن رده پستانداران، خزندگان، دوزیستان، ماهیان و پرندگان ایران را گرفته است.
خدنگ (Mongoose) پستانداری گوشتخوار است که ۲۳ گونه از آن در جنوب اروپا، آفریقا و آسیا یافت می‌شود. گونه‌های مختلف این جانور بانمک با بدن کشیده، گوش‌های گرد کوچک و پا‌های کوتاه بین ۳۵۰ گرم تا ۵ کیلوگرم وزن دارند.
مار‌ها باعث ایجاد ترس اولیه در بسیاری از افراد می‌شوند و اغلب به ناتوان کننده‌ترین فوبیای آن‌ها تبدیل می‌شوند. اما اگرچه ۶۰۰ گونه از ۳۰۰۰ گونه سمی هستند، تنها ۷ درصد آن‌ها می‌توانند کشنده باشند یا به انسان آسیب جدی وارد کنند.
محققان آمریکایی ثابت کرده‌اند که لیکوپن موجود در گوجه فرنگی که خواص آنتی اکسیدانی دارد، توانایی سلول‌های سرطانی برای تهاجم به بافت‌های بدن را کاهش می‌دهد. همچنین لیکوپن به ترمیم سلول‌های آسیب دیده کمک می‌کند. لیکوپن در سایر مواد غذایی بخصوص هندوانه نیز وجود دارد.
نماینده ویژه وزارت خارجه روسیه در غرب آسیا می‌گوید هر گونه تلاش برای دورکردن مسکو از معادلات این منطقه و برهم‌زدن روابط روسیه با کشورهای غرب آسیا محکوم به شکست است.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی با اشاره به دیدار امروز(شنبه) سفیر چین با دستیار آسیا و اقیانوسیه وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشت: در این ملاقات نسبت به ورود بیانیه مذکور به موضوع تمامیت ارضی ایران ابراز ناخرسندی شدید و تاکید شد جزایر سه گانه ایرانی خلیج فارس جزء لاینفک تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران است که مانند هر بخش دیگر از سرزمین ایران هرگز موضوع مذاکره با هیچ کشوری نبوده و نخواهد بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه رمز پیروزی ما، وحدت و یکپارچگی همه فرقه های مختلف در ایران عزیز است، گفت: در اینجا لازم می دانم بگویم آنهایی که به تعبیر مقام معظم رهبری، شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هستند، هر دو، دو لبه یک قیچی بوده و به گونه ای عمل می کنند که مسلمانان را به جان یکدیگر بیاندازند و در حقیقت آب در آسیاب رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار می ریزند و آنها دشمنان قسم خورده ما هستند.
رشت- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعتراضات مردمی پذیرفته شده اما تغییر آن به گونه ای که علیه منافع ملی و تمامیت ارضی باشد خط قرمز نظام است.
رئیس اداره عملیات زمینی سپاه گفت: نتیجه زحمات شهدا و جهادگران امنیت، اقتدار جمهوری اسلامی است به گونه ای که با قاطعیت می‌توان از ایران اسلامی به عنوان قدرت اول منطقه غرب آسیا نام برد.
تغییر به راه رفتن روی دو پا، به جای چهار پا، لحظه مهمی در تکامل گونه ما است، به همین دلیل است که دانشمندان مشتاق هستند دقیقاً زمان وقوع آن را مشخص کنند و حالا یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که این سازگاری در حدود ۷ میلیون سال پیش اتفاق افتاده است.
حامد حدادی با حضور در کاپ آسیا، نشان داد هر گونه اظهار نظر در مورد بازنشستگی او، بی‌اساس است. عملکرد او مبین این نکته بود که هنوز بنزین زیادی در باک او باقی مانده است.
طلاق اغلب برای هردو طرف باعث گوشه گیری، کاهش اعتماد به نفس، قطع فعالیت های ورزشی و اجتماعی ، سرخوردگی و افسردگی ، کاهش انگیزه کار و نیروی خلاقیت و خودباوری می‌شود
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۰ مرداد را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ