اسلامی گفت: این معامله بین ایران و ۱+۵ امضا شد و کشور ما به تمام تعهدات خود عمل کرد و خود را با توافق‌نامه انطباق داد، اما آن‌ها پیس از چند ماه از برجام خارج شدند و علاوه‌بر عدم عمل به تعهدات خود اجازه ندادند که هیچ کشوری با ایران همکاری کند و مجدداً تحریم‌ها را تشدید کرده اجازه ندادند فعالیت‌های صلح‌آمیز انجام شود و حتی روی غذا و دارو نیز فشار وارد کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوالی در ارتباط با موضوع برجام و مذاکرات رفع تحریم‌ها گفت: گفتگو و مذاکراتی که با تلاش و میانجی‌گری اتحادیه اروپا و آقای بورل انجام شد، ناظر به بازگشت تمامی طرفین به تمام تعهداتشان در برجام است.
جمهوری اسلامی نوشت: واقعا «نامرد تمام» بهترین نشانی است که می‌شود بر سینه روس‌ها زد. این‌ها با این بازی‌ها آداب دوستی و دشمنی را هم بر هم زده‌اند. همیشه و همه جا هم دوستی و هم دشمنی آدابی دارد که باید رعایت شود. برهم خوردن این قاعده و جا به جا شدن آداب کوه‌ها را از روی هم خواهد غلطاند چه رسد به سنگ‌ها که هرگز روی هم بند نخواهند شد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به شهادت سه تن از نیروهای مقاومت فلسطین در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین واکنش نشان داد.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه تمام گزینه‌ها مقابل تجاوزات دشمن صهیونیستی روی میز است اعلام کرد که اتحاد میادین نبرد یک تفکر مبارزاتی نزد ملت فلسطین به شمار می‌رود.
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره برنامه هفتم توسعه و نقاط قوت آن پرداخت.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام سامانه‌ها و موشک‌های ما آماده هستند تا در صورت نیاز و خطای دشمنان، پاسخی قاطع و درس فراموش ناشدنی به آن‌ها دهند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام سامانه‌ها و موشک‌های ما آماده هستند تا در صورت نیاز و خطای دشمنان، پاسخی قاطع و درس فراموش ناشدنی به آن‌ها دهند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام سامانه‌ها و موشک‌های ما آماده هستند تا در صورت نیاز و خطای دشمنان، پاسخی قاطع و درس فراموش ناشدنی به آن‌ها بدهند.
مسئول اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که تداوم جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین جنگ واقعی است که فلسطینیان با تمام توان با آن مقابله خواهند کرد.
مجلس خبرگان رهبری در پایان یازدهمین اجلاسیه خود تاکید کرد:تبیین حقایق ناب انقلاب اسلامی به ویژه دستآوردهای شگرف نظام مقدس جمهوری اسلامی یک تکلیف دائمی برای تمام دلسوزان انقلاب اسلامی است.
همیشه اعلام می‌کردند که حکومت ایران این شش ماه، آن شش ماه، امسال یا آن سال پایان می‌پذیرد، اما قریب به نود تا شش ماه می‌گذرد و آن‌هایی که این حرف‌ها را می‌زدند، خودشان دیگر نیستند
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن به شدت زخمی و عصبانی است چون تمام سیاست‌هایش متوقف، ناکارآمد، شکست خورده و فروپاشیده است.
خدا کند، مسئولان محترم براساس این تحلیل‌ها تصمیم نگرفته باشند و الا با آشکار شدن میزان اتقان و اعتبار آن، نتیجه‌اش هم معلوم است. گرچه وضع بازار و اوضاع جاری می‌گوید انگار بی‌اثر از این تحلیل‌ها نیستد آنانی که باید تصمییم بگیرند!
رییس سازمان بازرسی‌کل کشور به هشدارهای چندسال قبل رهبر معظم انقلاب برای توجه بیشتر به فضای مجازی و جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و گفت: در قضایای اخیر استکبار که به خیال خام خود فکر می‌کرد کار جمهوری اسلامی تمام شده، دشمنی‌های خود را تشدید کرد اما همانند چهار دهه اخیر دچار اشتباه محاسباتی شد .
کریم اسلامی مهاجم36 ساله نساجی هم چنان در ترکیب این تیم موثر بازی می کند. او یا گل می زند و یا پاس گل می دهد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب قوانین کارآمد که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر ایشان بود، با تمام توان در حال پیگیری است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: جمهوری اسلامی ایران به قرآن عمل کرد و به همین دلیل دنیای زر، زور و تزویر علیه آن جمع شده است، اما حتی اگر دنیا هم علیه ما جمع شود، هیچ باکی وجود ندارد.
روزنامه جمهوری‌اسلامی در یادداشت امروز خود به مسئولان هشدار داد که تصور نکنند با فروکش کردن اعتراضات، نارضایتی‌ها تمام شده است بلکه مانند خاکستری زیر آتش است که با جرقه کوچک شعله‌ور می‌شود.
رئیس عقیدتی سیاسی ارتش گفت: انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام توطئه‌ها استوار مانده و با قدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد.
فینال تمام ایرانی در پینگ‌پنگ بازی‌های اسلامی
در فینال تمام ایرانی تنيس روى ميز کشورهای اسلامی، امیرحسین هدایی با برتری ۴ بر ۳ مقابل نیما عالمیان قهرمان شد.
ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران: درخواست آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی و نه جنبش جهاد اسلامی مطرح شده و دلیل آن نیز این است که تل‌آویو بیم آن دارد که این حملات به نوار غزه نتایج برعکس برای آن به دنبال داشته باشد.
کاهش تستوسترون می‌تواند باعث حالتی شود که معمولا به عنوان هیپوگنادیسم (یائسگی مردانه) یا تستوسترون پایین مرتبط با سن نامیده می‌شود. کاهش تستوسترون در مردان معمولاً تقریباً همزمان با یائسگی در زنان رخ می‌دهد، در اواخر دهه ۴۰ یا اوایل ۵۰ سالگی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ