رییس سازمان بازرسی‌کل کشور به هشدارهای چندسال قبل رهبر معظم انقلاب برای توجه بیشتر به فضای مجازی و جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و گفت: در قضایای اخیر استکبار که به خیال خام خود فکر می‌کرد کار جمهوری اسلامی تمام شده، دشمنی‌های خود را تشدید کرد اما همانند چهار دهه اخیر دچار اشتباه محاسباتی شد .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع جدید پرسپولیس با دو نمایش موثر در روند امتیازگیری تیمش موثر نشان داده است.
بارسلونا امیدوار است پس از ایلکای گوندوگان، قرارداد سه بازیکن دیگر تیم اصلی را ثبت کند.
توماس مولر و اریک ماکسیم چوپوموتینگ، مهاجمان مصدوم بایرن مونیخ، به تمرینات تیمی بازگشتند.
مارکا نوشت که پی اس جی نتوانسته به مدرکی علیه رئال و کیلیان امباپه دست پیدا کند و به همین دلیل به یوفا شکایت نکرده است.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به هتک حرمت قرآن کریم از سوی برخی اتباع کشور‌های اروپایی تاکید کرد: رفتار و جسارت‌هایی که اخیراً نسبت به قرآن کریم انجام شد، خیالی خام و باطل است؛ اگر خواستند میان مسلمانان و پیروان ادیان الهی اعم از مسلمانان و مسیحیان دوقطبی ایجاد کنند، کور خوانند و موفق نشدند چراکه مسلمانان به کتاب‌های مقدس آسمانی مثل قرآن احترام می‌گذارند.
مدافع جدید فولاد خوزستان نمایش مطمئنی در دیدارهای تدارکاتی اخیرشان داشته است.
الکس بالده و لامین یامال قراردادشان با بارسا را تمدید کردند و به این ترتیب خیال باشگاه راحت شد.
سخنگوی مجلس ترکیه با اشاره به اقدامات تحریک‌آمیز سوئد در هتک‌ حرمت قرآن، هشدار داد که در صورت تداوم این روند، پیوستن استکهلم به ناتو، یک خیال خام باقی خواهد ماند.
صورتهای مالی جدید باشگاه بارسلونا نشان می‌دهد این باشگاه درآمدی بین 310 تا 330 میلیون یورو به دست آورده است.
وزیر اطلاعات با قدردانی از اقدام مستقلانه آلبانی و دیگر کشورهای اروپایی، به همه کشورهایی که در مورد جمهوری اسلامی ایران خیال خام در سر می‌پرورانند و در اغتشاشات اخیر نقش داشتند، هشدار داد و گفت: امنیت موضوعی نیست که ایران بر سر آن معامله کرده و یا نسبت به آن کوتاه بیاید.
در آستانه دیدار یک‌شنبه شب اینتر با ناپولی رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند کواراتسخلیا، ستاره گرجی ناپولی، به دلیل مصدومیت در این بازی به میدان نخواهد رفت.
برخلاف سخت گیری های جدی کشور چین در سال های گذشته، استفاده از ماسک در جریان بازی های آسیایی هانگژو اجباری نیست.
عموی پرافتخارترین تنیسور تاریخ خبر حضور او در رولن گاروس را اعلام کرد.
هافبک دفاعی استقلال در بازگشت به ترکیب این تیم نمایش موثری مقابل هوادار داشت.
سعید صادقی خیلی زود توانست قفل دروازه مس کرمان را بشکند.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: حماسه ۲۲ بهمن خواب دشمن را بی‌تعبیر و آن را به کابوس تبدیل کرد و نشان داد تجزیه ایران و دوقطبی‌سازی میان آحاد مردم خیال خام دشمنان است که محقق نمی‌شود.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: حماسه ۲۲ بهمن خواب دشمن را بی‌تعبیر و آن را به کابوس تبدیل کرد و نشان داد تجزیه ایران و دوقطبی‌سازی میان آحاد مردم خیال خام دشمنان است که محقق نمی‌شود.
رئیس جمهور در پی حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نوشت: علی‏رغم خیال خام توطئه‌گران، در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، جلوه‏‌های تازه‏‌ای از شور انقلابی و حماسه حضور به تصویر درآمد تا دنیا ببیند و بداند که آحاد مردم در میدان ایستاده است.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: حضور همه اقشار و سنین در راهپیمایی تمام معادلات دشمنانی که به خیال خام خود در این چند ماه توان خود را برای ایجاد ناامیدی در میان مردم به کار بسته بودند برهم ریخت.
معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به نقش کشورهای غربی در اغتشاشات اخیر ایران گفت: آنها سعی کردند با استفاده از سلبریتی ها و جنگ ترکیبی به خیال خام خود انقلاب رنگی را در کشور ما راه بیندازند.
کیهان نوشت: دشمن به خیال خام خود تصور می‌کرد که با «میدان‌دار کردن دلقک‌ها» می‌تواند به جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران آسیب برساند. اما نکته اینجاست که دشمن نمی‌تواند بفهمد که در این عالم به غیر از محاسبات سیاسی، محاسبات دیگری هم وجود دارد که همان سنت‌های الهی هستند.
شیر‌های کارخانه‌ای بر اساس تفاوت میزان چربی هر یک نامگذاری می‌شوند و در دو دسته کلی شیر کامل یا خام (پرچرب) و کم‌چرب قرار می‌گیرند. شیر کامل شیری است که چربی طبیعی موجود در آن حذف نشده و تقریبا بیش از ۳ درصد چربی دارد. چربی شیر کم‌چرب، اما حدود نیم درصد است.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: اشرار عالم دست به دست هم داده‌اند تا به خیال خام خود انقلاب اسلامی را از مسیر خارج سازند.
درگیری میان توتولو و کادر فنی ایرانی والیبال زمانی بالا گرفت که احتمالا این مربی ایتالیایی تصور می‌کرد، تاثیر و نقشی که  فیلیپ بلان در تیم ژاپن دارد، او در ایران خواهد داشت؛ اختیارات تام و جایگاه تشریفاتی عطایی! باجی که کادر ایرانی هیچ گاه نمی‌داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ