نخست وزیر عراق امروز در اظهاراتی پیش از سفر به فرانسه از عزم بغداد برای نزدیک نمودن دیدگاه های تهران و ریاض خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نرخ گوشت مرغ نسبت به هفته گذشته کاهش پیدا کرده اما همچنان با قیمت مصوب ۶۳ هزار تومان، فاصله دارد. در حال حاضر هر کیلو گوشت مرغ در بازار ۷۸ هزار تومان قابل خرید است.
رسانه‌های صهیونیستی در گزارش‌هایی درباره نزدیک شدن زمان جنگ احتمالی با حزب‌الله لبنان هشدار دادند.
یکی از فرماندهان نیروهای حشد شعبی عراق از افزایش تدابیر امنیتی این نیروها با نزدیک شدن به مراسم عزاداری عاشورای حسینی، خبر داد.
یک روزنامه صهیونیستی از نگرانی شدید شهرک نشینان نسبت به تکرار عملیات موشکی از سمت کرانه باختری به سمت این شهرک‌ها خبر داد.
جزییات خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی به شرکت‌کنندگان در اجتماع امام رضایی‌ها اعلام شد.
منابع سعودی از تصمیمات جدید اتخاذ شده در آستانه نزدیک شدن به موسم حج در اواخر ژوئن خبر دادند.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت:مشکلات جدی‌ای میان ایران و مصر وجود ندارد و می‌توان گفت امکان نزدیک شدن دیدگاه‌های دو کشور به یکدیگر وجود دارد.
برخی از این دستگاه‌های موقعیت‌یاب آکوستیک کوچک و قابل حمل بودند. هر فردی حتی در حال حرکت می‌توانست از این دستگاه‌ها برای بررسی نزدیک شدن هواپیما‌ها استفاده کند.
مدیر اطلاعات ملی آمریکا امروز در سخنانی اذعان کرد: آمریکا نمی‌تواند از نزدیک شدن بیشتر روابط میان چین و روسیه جلوگیری کند.
مرکز آمار مصر از ثبت نرخ تورم ۳۲.۷ درصدی در این کشور در ماه مارس و نزدیک شدن آن به نرخ تاریخی ۳۲.۹۵ درصد در ژوئیه ۲۰۱۷ خبر داد.
در این بیانیه تأکید شده که ۴۵ هواپیما از به اصطلاح خط میانی تنگه تایوان عبور کرده و وارد منطقه شناسایی دفاع هوایی تایوان شده‌اند.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت:نزدیکی کشورهای عربی مانند عربستان به سوریه نشان‌دهنده توانمندی و مدیریت راهبردی است که جمهوری اسلامی ایران در مقابل تروریست و داعش در منطقه اعمال کرده است.
رسانه های آلمانی از تیراندازی نزدیک یک مدرسه ابتدایی در شمال غرب این کشور با دو زخمی خبر دادند.
سرهنگ شریفی گفت: مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش ترافیک تهران همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال خبر داد.
روابط عمومی سازمان حفاظت و مدیریت حیات وحش استان فارس از احتمال نزدیک شدن حیوانات وحشی به مناطق مسکونی خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن شمار دیگری از نظامیان اوکراینی و مزدوران خارجی در نبردهای شبانه روز گذشته خبر داد.
با گذشت نزدیک به ۹ ماه از مکلف شدن دستگاه‌های دولتی به داشتن حساب متمرکز خزانه، استنکاف برخی از این دستگاه‌ها و بی‌تفاوتی نهادهای نظارتی به اجرای قانون، مانعی در مسیر بودجه‌ریزی شده است.
اگر فردی علائم افسردگی اساسی را که به صورت فصلی برای حداقل دو سال متوالی رخ می‌دهد، تجربه کند، ممکن است به افسردگی فصلی مبتلا شود. علائم ممکن است شامل خوابیدن یا خوردن بیش از حد، کناره گیری از ارتباطات اجتماعی، احساس افسردگی تقریباً روزانه، احساس ناامیدی یا بی ارزشی، عدم توانایی در تمرکز و نداشتن انرژی باشد
حفره خطرناکی نزدیک ورزشگاه جام جهانی 2022 توسط یکی از هواداران کشف شده است.
منابع خبری اعلام کردند که کشتی های رژیم صهیونیستی به علت نگرانی از موشک های ساحل به دریای گردان های قدس، در نبرد اخیر حتی به سواحل غزه نزدیک نشدند.
یک کارشناس مسائل بین‌المللی از کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی در بحبوحه تلاش‌ها برای احیای توافق هسته‌ای انتقاد کرد.
آقای ذوالنور! خدای ناکرده فکر نکنید مخاطبان شما نمی‌فهمند که یکی از دلایل مخالف خوانی هایتان، نزدیک شدن انتخابات مجلس است و برای اینکه باز هم برای نماینده شدن از مردم رای بگیرید، ژست اپوزیسیون گرفته‌‌اید. ایام نمایندگی مستدام!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ