وریا غفوری کاپیتان سابق استقلال نخستین پست اینستاگرامی خود با لباس فولاد را منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از درگذشت تلخ محمد عجمی‌پور، بازیکن جوان صنعت نفت، جامعه فوتبال، خانواده او را در این غم تنها نگذاشتند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود گفت: مدیران و مسولان در صورت مواجهه با جرم مشهود همچون بی‌حجابی یا کشف حجاب در محل کار قبل از ارائه هرگونه خدمات اداری و عمومی به شخص خاطی، باید به وی تذکر دهند.
بازیکنان بایرن مونیخ امروز در حالی در دیداری دوستانه به میدان خواهند رفت که اسامی بازیکنان‌شان با الفبای ژاپنی روی پیراهن نوشته شده است.
دادستان دماوند: مدیران و مسؤولان در صورت مواجهه با جرم مشهود همچون بی‌ حجاب یا کشف حجاب در محل کار قبل از ارائه هرگونه خدمات اداری و عمومی به شخص خاطی، در اجرای مواد ۱ و ۲ و ۳ و ۴ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر باید به وی تذکر دهند.
جمعی از کارکنان ایثارگر سازمان صدا وسیما بخش‌های مختلف با ارسال پیام‌های جداگانه از رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران تشکر کردند.
سازمان لیگ ایران با انتشار خبری نوشته که باشگاه نساجی مازندران به عنوان بودجه خود را به این سازمان اعلام کرده است.
دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی به رهبر معظم انقلاب، مراتب تشکر و قدردانی خود از همدردی و تسلیت صمیمانه آن حضرت به مناسبت رحلت عالم و مبارز شیخ عفیف نابلسی را اعلام کرد.
امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به موفقیت های سازمان صنایع دفاع آن را یکی از مجموعه های موفق نظام دانست و از تلاش های کارکنان آن تشکر کرد و گفت: خدمت در جمهوری اسلامی ایران یکی از مسیر های مهم عاقبت به خیری است که همه باید داشتن فرصت خدمت به اسلام، نظام اسلامی و ملت عزیزمان را مغتنم بشماریم و قدر بدانیم.
مهدی قایدی با 11 گل بهترین گلزن آبی ها در فصل جاری لقب گرفت. او شانس آقای گلی در این فصل از بازی ها را هم داشت اما گل شهریار مغانلو به تیم مس کرمان در دقایق پایانی مانع از آقای گلی مهدی شد.
کورتیس جونز، ستاره امشب لیورپول مقابل لستر، تاکید کرد که زمان آن رسیده تا گل‌های بیشتری برای این تیم به ثمر برساند.
رئیس کمیته نظارت شورا گفت: در وضعیتی که در‌حال‌حاضر ما در تهران مشاهده می‌کنیم با حکمی که داده شده قرار است ۵۰ اصله درخت اعدام شود، توصیه می‌کنم که مدیران شهری، اعضای شورا، رسانه‌ها و سایر مسئولان مربوطه پای کار بیایند. ما حتی حاضریم یک زنجیره انسانی به دور این بوستان تشکیل دهیم و اجازه ندهیم ۵۰ اصله درخت در منطقه‌ای که در محاصره برج‌‎ها و ساختمان‌های بلندمرتبه‌ای است که قبلا درمورد این نوع معماری وحشی در شهر تهران تذکر دادیم، قطع شود.
اسماعیل هنیه گفت که از تمام ملت‌های عربی و اسلامی و کشور‌هایی که در کنار مقاومت و فلسطین ایستادند و در ایجاد موازنه قدرت با دشمن صهیونیستی سهیم بودند به ویژه ایران و حزب الله لبنان تقدیر و تشکر می‌کنیم.
پس از تذکر به دستگاه‌های متخلف، به خودروسازان هم مجدداً ابلاغ گردید براساس ابلاغیه و دستور ریاست محترم جمهور از اسفندماه ۱۴۰۰، تحت هیچ شرایطی حق واگذاری بی ضابطه خودرو به مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی در سه قوه و یا سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی خصوصی را مغایر با روال عادی فروش به آحاد مردم ندارند و از وزیر وقت صمت هم خواسته شد ضمن توقف تفاهم نامه های خودروسازان با دستگاه‌های اجرایی نظارت مضاعف و جدی‌تری داشته باشند
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بابت موافقت مجلس با دو لایحه دولت، از نمایندگان تشکر کرد.
فاطمی امین در پیامی از همه فعالان صنعتی، معدنی، تجاری، کارآفرینان و کارگران، مدیران و کارکنان وزارت صمت در دوره ۲۰ماهه تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت تقدیر و تشکر کرد.
اگر از ابتدای کار دولت کنونی به مرور انتصابات و گزینش و وزیران و مدیران بپردازیم، بیشترین تذکر و پرسش و انتقاد مربوط به وزارت آموزش و پرورش و بی‌تجربگی نامزد‌های آن بوده است. اکنون نتایج روشن شده و آنچه دیگران در خشت خام دیدند و برخی در آینه هم نمی‌بینند، برای همگان روشن شده است.
تشکری هاشمی نیز در خصوص بودجه سازمان میادین میوه و تره‌بار گفت: اگر قرار باشد فقط در بررسی بودجه چند عدد و رقم را اعلام کنیم پس نقش نظارتی شورا چگونه اعمال می‌شود؟. ما دست سازمان‌ها را باز گذاشتیم در حالی که شورا باید سیاست‌گذاری کند، اما با این روش به ماشین امداد تبدیل خواهد شد. امروز مدیران سازمان‌ها آنقدر دست‌شان باز است که دست شورا و شهردار نیز آنقدر باز نیست.
استاندار تهران گفت: مدیران ما موظف هستند در صف اول مبارزه با فساد باشد و در مرحله اول باید به خود نظر کرده و به خود تذکر دهند و با خودسازی و رعایت حدود الهی باید کار را شروع کرد.
فرهاد حمیداوی که به تازگی به عنوان مدیرفنی به تیم لیگ یکی شمس آذر قزوین پیوسته، از علاقه خود به مربیگری می گوید.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه‌های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما، این مجموعه‌ها مجبور به اصلاح روند خود شدند؛ مثلا در یک پرونده، ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه‌ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده‌ای رخ می‌دهد و حکم جریمه ۱۴ میلیاردی برای آنان صادر شد.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما این مجموعه ها مجبور به اصلاح روند خود پرداختند.مثلا در یک پرونده ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده ای رخ می دهد و حکم جریمه 14 میلیاردی برای آنان صادر شد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، از همدلی، زحمات و تلاش بی دریغ کارگران ، کارمندان و مدیران گروه سایپا برای تکمیل و صفر شدن خودروهای ناقص کف پارکینگ ها تشکر کرد.
قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا به ۱۱۷ دلار در هر بشکه افزایش یافت، در حالی که قیمت نفت خام برنت معیار جهانی به ۱۱۸ دلار رسید
کمتر از پنج ماه به شروع رقابت‌های جام جهانی قطر باقی مانده است؛ اولین دوره این رقابت‌ها که در پاییز برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ