دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود گفت: مدیران و مسولان در صورت مواجهه با جرم مشهود همچون بی‌حجابی یا کشف حجاب در محل کار قبل از ارائه هرگونه خدمات اداری و عمومی به شخص خاطی، باید به وی تذکر دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس کانون سردفتران و دفتریاران سمنان گفت: پرونده املاک ۶۰ درصد ورودی دستگاه قضایی را شامل می‌شود که نشان می‌دهد آگاهی مردم درباره قوانین مرتبط با معامله چقدر می‌تواند حائز اهمیت است.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: به قضات رسیدگی‌کننده به پرونده‌های مرتبط با سلب امنیت روانی جامعه باید توصیه کرد که در جریان رسیدگی‌های قضایی حتما شخصیت مرتکب را مورد توجه قرار دهند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از تشکیل پرونده برای برخی از مسئولان دولتی که علیرغم تولید یک محصول در داخل کشور، نسبت به واردات اقدام کرده بودند خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از تشکیل بیش از ۱۰۰۰ پرونده در طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.
اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: برای ۱۰ مدرسه مشهور با شعب متعدد در تهران به علت دریافت شهریه غیرقانونی پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.
رئیس کل دادگستری درباره فوت ۱۴ نفر در کرج به علت مصرف مشروبات الکلی اعلام کرد که برای شناسایی افرادی که نسبت به پخش مشروبات الکلی اقدام کرده‌اند دستورات لازم صادر شده و پرونده قضایی تشکیل شده است.
رئیس مرکز پزشکی‌حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: پرونده پزشکی حجاج به شکل الکترونیکی تشکیل شده است.
رئیس سازمان محیط زیست تاکید کرد: سازمان محیط زیست هم به تبعیت از چارچوب دولت بر این مسائل نظارت جامع دارد، بحثی که مطرح شد در خصوص یک دستگاه شبهه‌هایی ایجاد شده بود ۲ نفر از مدیران میانی ما را احضار کردند و پرونده تشکیل دادند و هیچ جرمی تا الان نبوده است.
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اعلام اینکه در بازرسی از انبار منزل متهمان تعداد ۱۰ عدد کوکتل مولوتوف کشف شد، گفت: متهمان در بازجویی‌های پلیس، به جرم خود اعتراف کردند و در ادامه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
رئیس قوه قضائیه دستور داد تا با دقت و سرعت همه زوایای سوء‌قصد به آیت‌الله سلیمانی در بابلسر بررسی شود.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این راستا پنج نفر از اعضای این باند نیز دستگیر شدند، گفت: این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرده و در نهایت نیز پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.
رئیس پلیس راهور تهران از توقیف وسایل نقلیه ای که اقدام به پرتاب مواد محترقه از داخل خودرو به بیرون کنند، خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: آمار پرونده‌های تشکیل شده در حوزه مبارزه با فرار مالیاتی در ۱۱ ماه بالغ بر ۲۱۴ پرونده بود و ۳۱۴ متهم فرار مالیاتی با هماهنگی سازمان مالیاتی دستگیر شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از طرح سراسری و استانی تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با خروج غیرقانونی و قاچاق کالاهای اساسی معیشت محور و همچنین قاچاق مواد محترقه خبر داد.
کرمان - رئیس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل پرونده قضائی برای سقوط یک فروند بالگرد در شهرستان بافت خبرداد و گفت: این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از تشکیل پرونده برای مسئولان دو شرکت تولید قطعات خودرو به اتهام اخلال در نظام تولیدی خبر داد.
رئیس قوه قضاییه گفت: تلاش داریم تا پرونده‌های کثیرالشاکی ایجاد نشوند و مالباختگان این پرونده‌ها نیز به حقوق خود دست یابند.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه برای بررسی علت فوت خانم احمدی پرونده کیفری تشکیل شده است، گفت: طبق بررسی هایی که تا امروز انجام شده، شلیک گلوله از داخل منزل این فرد انجام شده است.
تربت حیدریه ـ رئیس دامپزشکی تربت حیدریه گفت: در نیمه نخست سال جاری ۱۱ پرونده قضائی برای متخلفان بهداشی تشکیل شد.
رئیس کل دادگستری استان کردستان درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر کشته شدن یک شهروند در داخل خودرو در سنندج گفت: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده است.
اصفهان - رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: شعبه‌های ویژه برای رسیدگی به پرونده افراد دستگیر شده در اغتشاش‌های اخیر تشکیل می‌شود.
رئیس بنیاد مسکن با بیان اینکه دولت با متعهد شدن مابه التفاوت نرخ سود وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی موافقت کرد گفت: متقاضیان از فردا برای تشکیل پرونده به شعب بنیاد مسکن مراجعه کنند.
مشهد _ رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل شهرداری مشهد گفت: برای ٢ نفر از کارکنان شهرداری مشهد در روزهای اخیر پرونده قضائی تشکیل شده است اما این افراد با قید وثیقه آزاد هستند.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از بازرسی شرکت های لبنیاتی خبرداد و گفت: ۱۲۹ واحد تولیدی لبنی مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۱۹ شرکت متخلف شناسایی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ