سیدجلال ساداتیان، کارشناس مسائل خاورمیانه و سفیر اسبق ایران در انگلیس معتقد است که دولت سیزدهم نتوانسته توازن را در روابط خارجی با سایر کشورها برقرار کند و همین مساله به نقطه ضعف فعلی جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باگر کیک، مینی کیک‌های ۱ یا ۲ نفره هستند که در کاسه باگر به صورت لایه لایه قرار می‌گیرند و برای تولد یا سایر مناسبت‌ها هدیه داده می‌شوند.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، با بیان اینکه نمرات پایین و افت نمرات امتحان نهایی خردادماه امسال در بین دانش‌آموزان رشته انسانی بیشتر از سایر رشته‌ها بود، گفت: فعلا نمی‌توان درصدی برای تجدیدی‌ها و قبولی‌های امتحان نهایی امسال اعلام کرد چراکه ممکن است نمرات پایین امتحان نهایی دانش آموز با نمره مستمر جمع و دانش آموز در دروس خود قبول شود.
معاون دبیر حزب کمونیست در استان خودمختار «سین کیانگ» چین در رأس هیأتی ۴۰ نفره روز جمعه به دعوت «مهدی صفری» معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه به صورت رسمی به تهران سفر خواهد کرد.
سرهنگ شریفی توصیه داشت: رانندگان نمرات منفی و خلافی خود را قبل از سفر بررسی نمایند و با داشتن نمره منفی ۳۰ اقدام به رانندگی در جاده‌ها ننمایند چرا که گواهینامه آنان ضبط می‌شود.
تحلیل‌گر مسائل بین‌الملل گفت: بنابراین عمان امروز نقش ثبات‌دهنده و تنش‌زدایی در منطقه را به ویژه در ارتباط با ایران و کشورهای منطقه و خارج از آن بر عهده دارد که در این زمینه همواره نمره خوبی گرفته است.
روزنامه‌های ایتالیا از عملکرد استفانو پیولی، مربی میلان در یورو دربی ناراضی بودند و از او و تیمش به دنبال باخت دو بر صفر مقابل اینتر انتقاد کردند.
روزنامه‌های غیرانگلیسی زبان از خجالت ارلینگ هالند درآمدند و برای بازی مقابل رئال مادرید به او امتیاز سه از 10 دادند.
کشتی ایران در سال رو به پایان هر چند در ساخت و ساز نسبت به سایر فدراسیون ها فاصله چشمگیر و غیرقابل مقایسه ای داشت، اما در مدال آوری هم توانست به نتایج خوبی دست پیدا کند.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که در ماه فوریه به ایران سفر خواهد کرد.
علیرغم آن که کاخ سفید امیدوار است نشست شی و بایدن بتواند تلاش برای دستیابی به ثبات را سرعت بخشد چین ممکن است تنها به دنبال یک مهلت زمانی باشد. به عبارت دیگر، دیپلماسی گرگ جنگجو خاموش شده اما نمرده است. اگر صدای هر مقام چینی را با لحنی معقول در ماه‌های آینده شنیدید بدانید احتمالا تنها صدای یک گرگ جنگجو در لباس میش است.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در حالی از روز ۱۳ آبان ماه در محل کمپ تیم های ملی کشتی شهید قاسم سلیمانی و خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در حال برگزاری است که تعداد کشتی گیران و مربیان حاضر در این اردو نسبت به سایر اردوهای تیم ملی قابل مقایسه نیست.
لیست ۲۶ نفره ژاپن برای جام جهانی زودتر از سایر تیم‌ها اعلام شده اما با این حال ممکن است تغییراتی در بعضی نفرات ایجاد شود.
سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی که به همراه هیات 30 نفره بتازگی سفری به کرمان داشتند، یک شب را در ساختمان‌های ویلایی پروژه هتل و مجتمع گردشگری بافت وابسته به گروه مالی گردشگری اقامت کردند.
در سایر پرونده‌ها برای تعیین علت فوت تنها یک پزشک نظر تخصصی می‌دهد، اما در این مورد خاص به دلیل دستور مقام قضایی کمیسیونی با ۱۹ پزشک در تخصص‌های مختلف (مغز و اعصاب، قلب و عروق، فوق تخصص غدد و ...) تشکیل شد که تنها ۵ نفر آن‌ها شاغل در سازمان ما بودند.
سفارت چین در جمهوری چک اعلام کرد سفر هیئت ۱۴ نفره این کشور به تایوان، نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی چین است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از دستگیری اعضای یک خانواده ۳ نفره و کشف یک و نیم کیلو تریاک خبر داد و گفت: این متهمان در پوشش سفر خانوادگی قصد انتقال مواد مخدر به شهر البرز را داشتند.
مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران نسبت به انتشار فهرست ۵۰ نفره برای اردوی اتریش واکنش نشان داد.
دارنده نخستین مدال نقره بانوان در مسابقات جهانی کاراته گفت: برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک تمام تلاشم را کردم به ایران سفر کنم، اما متاسفانه شرایط مهیا نشد.
سفر این هیات پنج نفره به تایوان قرار است تا روز دوشنبه ادامه پیدا کند. چین طی روزهای گذشته بزرگترین رزمایش نظامی طی هفت دهه گذشته را در اطراف جزیره تایوان انجام داد. تایپه اعلام کرده که چین با انجام این رزمایش در حال تمرین برای اشغال تایوان است.
بورس دیروز هم دوباره منفی بود و کلیت بازار قرمزپوش بودند. شاخص کل و شاخص کل هموزن هر دو به ترتیب با ۱.۲۵ و ۱.۱۸ درصد کاهش به کار خود پایان دادند. خروج پول حقیقی هم از بازار دیروز مشهود بود. در گفتگو با ایمان رئیسی کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس روز گذشته و پیش بینی بورس امروز پرداخته ایم.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۲۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۱۵ تن از ایشان وخیم است.
محل برگزاری مسابقات عالی  و در سطح المپیک است، ولی دهکده مسابقات کوچک است و یک دانشگاه است و تعریفی به‌عنوان دهکده ندارد. دلیل کاهش نفرات نیز به همین دلیل بود، چون ظرفیت دهکده محدود است.
در سفر رئیسی به اصفهان در بازدید از شرکت هواپیماسازی (هسا) دستور ساخت ۸ هواپیمای مسافربری را صادر کرد. این خبر ازسوی رئیس دفتر رئیس جمهور تکذیب شد. ولی وزیر دفاع از پیگیری ساخت هواپیما خبر داد.
چرا وقتی این پنج نفر در لیست 10 نفره خبرگان ورزشی بودند, در رأی‌گیری نیز حضور داشتند و به این ترتیب حق سایر گزینه‌ها برای کسب رأی تضییع شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ