بورس دیروز هم دوباره منفی بود و کلیت بازار قرمزپوش بودند. شاخص کل و شاخص کل هموزن هر دو به ترتیب با ۱.۲۵ و ۱.۱۸ درصد کاهش به کار خود پایان دادند. خروج پول حقیقی هم از بازار دیروز مشهود بود. در گفتگو با ایمان رئیسی کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس روز گذشته و پیش بینی بورس امروز پرداخته ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در معاملات روز سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۳۰ هزار و ۱۶۱ واحد نزول کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۳۷۳ واحد پایین آمد. ریزش ۳۰ هزار واحدی بزرگترین سقوط شاخص در یک ماه اخیر است. شاخص هم وزن نیز بزرگترین ریزش در یک ماه اخیر را ثبت کرد. سقوط بورس ادامه دارد؟
در معاملات روز یکشنبه، ۱۱ تیر ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۱۳ هزار و ۴۸۰ واحد نسبت به روز کاری گذشتهرشد کرد وتا سطح ۲ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۳۹۵ واحد بالا آمد و به بالای نیمه کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی رشد کرد تا در این محدوده شاهد حمایت از شاخص باشیم. این روند رو به رشد امروز هم ادامه خواهد داشت؟
در معاملات روز سه‌شنبه شاخص بورس تهران ۸ هزار و ۵۸۱ واحد ریزش کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۸۲۷ واحد پایین آمد. این در حالیست که در نیمه اول معاملات شاخص به کانال ۲.۲ میلیونی سقوط کرده بود و تنها در دقایق پایانی توانست به محدوده ۲.۳ میلیونی برگردد. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته بازار چگونه خواهد بود؟
در معاملات روز سه‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۴۲ هزار و ۲۳۷ واحد نسبت به روز کاری گذشته رشد کرد وتا سطح ۲ میلیون و ۳۶۸ هزار و ۸۳۰ واحد بالا آمد. امروز در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص به کدام سمت می‌رود؟
شاخص کل بورس تهران در پایان روز سه شنبه با عبور از سقف تاریخی خود در محدوده دو میلیون و 119 هزار واحد به کار خود پایان داد و با رسیدن به سقف تاریخی، شاهد افزایش عرضه‌ها در کلیت بازار بودیم. با این حال سوال اصلی این است که آیا امروز این عرضه‌ها ادامه خواهد داشت یا اینکه با سرعت به پایان می‌رسد و مسیر صعودی از سر گرفته خواهد شد؟
شاخص کل سهام در اولین روز کاری سال ۱۴۰۲ با رنگ سبزی همراه بود و توانست با رشد ۱.۹۳ درصدی خود را به یک قدمی مرز ۲ میلیون واحدی برساند و اکنون تنها یک فاصله کمتر از ۵ درصدی از سقف تاریخی خود دارد. آیا فردا وارد کانال ۲ میلیون واحدی خواهد شد؟
شاخص کل بورس در هفته گذشته برخلاف مسیری که در سومین هفته بهمن ماه طی کرد، مجددا روندی نزولی به خود گرفت. نماگر اصلی تالار شیشه‌ای در پایان سومین هفته بهمن‌ماه در ارتفاع یک میلیون و ۵۵۸ هزار واحدی قرار دلشت و این هفته به یک میلیون و ۵۲۴ هزار واحد رسید تا افت ۲.۲ درصدی را در کارنامه خود ثبت کند. امروز بورس چگونه خواهد بود؟
هفته گذشته برای بورس تهران با نوسانات بسیار زیادی همراه بود. اما در پایان هفته شاخص کل یک رشد ۰.۱ درصدی را ثبت کرد. بورس امروز چگونه خواهد بود؟
شاخص کل بورس در اولین چهارشنبه بهمن ماه، با کاهش ۲.۰۷ درصدی همراه شد و شاخص هم‌وزن نیز با ثبت عملکردی مشابه، ۲.۰۱ درصد از ارتفاع خود را از دست داد و تابلویی سرخ رنگ را به سهامداران ارائه کرد. امروز در اولین روز هفته بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
امروز مطالبی همچون این نمادها از یکشنبه حجم مبنا ندارند، پیش بینی مهم از بورس فردا، پالایش یکم باز هم رشد خواهد کرد؟، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا اول بهمن، خبری مهم برای نماد‌های پالایش، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، "غدانه" دوشنبه ۳ بهمن عرضه می‌شود، بورس در دی ماه ۱۴۰۱ چگونه بود؟، چرا معامله گران حاضرند سکه را گران بخرند؟، ، ؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه بورس باز است؟، پیش بینی بورس فردا | این نماد‌ها با تقاضا همراه هستند، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا در روز‌های آتی،  خبر‌های مهم برای نماد‌های دارویی، خبری خوب برای متقاضیان خرید دنا در بورس کالا،  خریداران ربع سکه چقدر سود کردند؟، مجمع خزامیا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، هشدار مهم درباره فروش سهام عدالت!، پیش بینی مهم از بورس فردا، طلا بخریم یا گواهی سپرده طلا؟، ده خبر مهم برای بورس فردا دوشنبه ۲ آبان، افت چشمگیر ارزش سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
روز دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ بورس تقریبا تغییر چندانی را نسبت به روز یکشنبه نداشت و شاخص کل تنها ۰.۰۲ درصد و شاخص کل هموزن نیز ۰.۰۹ درصد در مقایسه با روز گذشته عقب گرد داشتند. در گفتگو با سیدمحمدرضا اعلمی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی بورس امروز پرداخته ایم.
شاخص کل و شاخص کل هموزن امروز هم به ترتیب ۰.۶۷ درصد و ۱.۰۴ درصد اُفت داشتند. همچنین ارزش معاملات در بورس هم یکی از کمترین رقم‌ها در سال جاری را ثبت کرد. در گفتگو با حسن حسین نیا کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی بورس امروز پرداخته ایم.
امروز مطالبی همچون جدیدترین خبر از بازار دلار، پیش بینی بورس فردا شنبه | سهام مستعد رشد کدامند؟، دامنه نوسان کدام نماد‌ها از دوشنبه ۷ درصدی می‌شود؟، در این صد روز بر بورس چه گذشت؟ | ریسک‌های پیش روی بازار چیست؟ + فیلم، برگزاری مجمع عمومی ۵ نماد شنبه ۵ شهریور | این ۵ نماد کدامند؟،۹۰ بورسی | از تعلیق وسالت تا دزدی ۴۰ میلیارد تومانی از شپترو!، روند کچاد همچنان نزولی است؟، آیا سکه در موقعیت خرید قرار دارد؟، افزایش سرمایه ۴ درصدی یک نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون افزایش دامنه نوسان به ۷ درصد از روز دوشنبه هفته آینده، افزایش قیمت سکه به دلیل رشد نرخ دلار، رشد نسبی دلار در بازار توافقی پایان هفته، چه کنیم که چند سال دیگر دوباره به این وضعیت دچار نشویم؟، پیش بینی بورس در شهریور ماه سال جاری، چرا قیمت بیت کوین کاهش یافت؟، تحلیل تکنیکال نماد وبملت + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار / بیش از ۶ میلیون دلار در بازار توافقی دادوستد شد، پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۳۱ مرداد + فیلم، تحلیل تکنیکال شبندر + فیلم، تحلیل نماد فرابورس | برجام فرابورس را به بالا پرتاب کرد؟، چه خبر از بزرگان بورس | بازگشایی فولاد، سبز پوشی فراکاب‌ها و تعلیق وسالت!، آیا قیمت بیت کوین هنوز به کف نرسیده است؟، خبر مهم برای بورسی ها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به روشنی عرض می‌کنم که ما در تضمین‌ها، تحریم‌های سپاه و لیست قرمز با آمریکایی‌ها مشکل داریم و تا این مشکلات حل نشود، از منافع ملی خودمان عدول نخواهیم کرد.
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه از اعطای هفتمین جایزه اجلاس سالیانه حقوق بشر اسلامی به شیرین ابوعاقله و دکتر مندلا ماندلا خبر داد.
WATCH 3 Pro 2022 هوآوی به سیستم ناوبری ساعت مستقل خود توسعه یافته هوآوی مجهز شده است. این سیستم به دوچرخه سواران و دوندگان درون شهر امکان ردیابی مکان فعلی خود را می‌دهد. این ساعت هوشمند از عملکرد ECG پشتیبانی خواهد کرد. این عملکرد وضعیت سلامت کاربران که شامل ضربان قلب و سطح فشار خون است را با سرعت و دقت بالا ردیابی می‌کند.
بررسی نظام مالیاتی کشورهای توسعه‌یافته بیانگر آن است که اولین اقدام جهت مبارزه با تقلب مالیاتی، طراحی و اجرای برنامه «مدیریت ریسک تمکین مالیاتی» است.
نبض بورس در گفتگو با ۵ کارشناس به پیش بینی روند چهار بازار در روز یکشنبه ۱ اسفند۱۴۰۰ پرداخته است. بورس، دلار، بیت کوین و طلا فردا چه خواهند شد؟
ویروسی که ۹۰ درصد بزرگسالان جهان را مبتلا می‌کند
هوای پایتخت برای گروه‌های حساس ناسالم شد
رانندگی پسر ۱۳ ساله حادثه‌ساز شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ