شهردار تهران از تصمیم مدیریت شهری برای پشتیبانی و همکاری در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر برق سوریه با اشاره به اشغالگری نظامیان آمریکایی در بخش بزرگی از مناطق شمال شرق این کشور تاکید کرد که همین مسأله باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای در بخش تولید برق در سوریه شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره طرح سوال از شهردار تهران گفت: سوال مطرح شده که ما نیز سوال را برای شهردار ارسال کرده‌ایم و مقرر شده با توجه به اعلام آمادگی ایشان در اولین جلسه‌ای که بتوانیم تنظیم کنیم ایشان به صورت حضوری می‌آیند و پاسخ را مطرح می‌کنند و ان‌شاءالله تغییری در این موضوع نخواهیم داشت.
شهادت عموی ساکت الهامی، سرمربی مس رفسنجان، سبب شد تا شهردار تهران برای عرض تسلیت به منزل این مربی برود.
علیرضا زاکانی، شهردار تهران می‌خواهد تا ۱۸ماه دیگر، تراموا به پایتخت بیاورد. وسیله‌نقلیه‌ای که قبلا هم درباره حضورش در تهران حرف‌وحدیث زیاد بود. زاکانی ۱۲ تیرماه، در آخرین نشست خبری‌اش که با موضوع حمل‌ونقل برگزار شد، خبر داد که تراموا، در خط یک بی‌آرتی از ترمینال شرق تا میدان آزادی، به‌طول ۱۸کیلومتر راه‌اندازی می‌شود.
کارخانه آسفالت شماره یک شهرداری تهران در مساحتی به وسعت ۲ هزارمتر مربع با حضور زاکانی شهردار تهران شنبه (۱۰ تیر ۱۴۰۲) افتتاح شد.
یادواره شهید مصطفی چمران و شهدای جنگ‌های نامنظم، عصر سه‌شنبه ۳۰ خردادماه ۱۴۰۲ با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
شهردار تهران در خصوص شایعه حضور بستگان خود در شرکت کنترل ترافیک گفت: اصلاً این چه ربطی به بستگان من دارد؟ این چیز غلطی است. بستگان من در کنترل ترافیک نیستند و در این حوزه من بستگانی ندارم.
شهردار پایتخت سحرگاه امروز با حضور در مناطق مختلف شهر، از نزدیک روند خدمات رسانی و مشکلات احتمالی را بررسی و دستورات لازم به منظور به بهبود خدمات دهی به شهروندان را صادر کرد.
زاکانی صبح امروز و با حضور در ستاد مدیریت بحران تهران ضمن آغاز فرمان مانور امداد هوایی گفت: ۲۱ دستگاه امروز در کنار هم با ۱۹ کارکرد مختلف در ۱۱ نقطه و ۷ منطقه مختلف شهرداری فعال هستند تا تمرین امداد هوایی را که قطعا در مخاطرات از عوامل موثر بر سرعت امداد و نجات است، صورت دهند.
حضور زاکانی و معاون شهردار تهران در محل حادثه حریق گسترده در ساختمان اداری_تجاری ۱۵۳ واقع در خیابان بهار حاضر شد.
حضور زاکانی و معاون شهردار تهران در محل حادثه حریق گسترده در ساختمان اداری_تجاری ۱۵۳ واقع در خیابان بهار حاضر شد.
شهردار تهران با حضور در دفتر سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ دوره جدید مدیریت شهری تهران را مبتنی بر ۴ محور تحول «درون‌زا»، «روحی» «کالبدی» و «فناورانه» عنوان کرد.
همایش گرامیداشت شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت تهران با عنوان «یاران سلیمانی» جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ با حضور سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه، علیرضا زاکانی، شهردار تهران و جمعی از خانواده های شهدا در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
سخنگوی شهرداری تهران درباره چرایی عدم حضور زاکانی شهردار تهران در برنامه‌ای شنبه امید و افتخار توضیحاتی داد.
یک دانشجو روز گذشته در دانشگاه شریف خطاب به شهردار تهران گفت: آقای زاکانی! شما بخاطر پاداش حضور پوششی در انتخابات، از بین وزارت بهداشت و شهرداری یکی را انتخاب کرده‌اید! در حالی که مدرک تحصیلی شما مرتبط به پست شما نبود شهردار تهران شدید. شما نماد مدیران کم‌سواد در قدرت هستید که باعث تشدید مهاجرت نخبگان شده‌اند.
علیرضا زاکانی شهردار تهران، سه‌شنبه ۱۵ آذر با حضور در سالن جابربن حیان دانشکده شیمی دانشگاه شریف در آئین گرامیداشت ۱۶ آذر و روز دانشجو شرکت کرد و به پرسش‌های دانشجویان پاسخ داد.
آیین‌ بهره‌برداری از دستاوردهای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در قالب دوازدهمین شنبه امید و افتخار با حضور مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران و دیگر مسئولان شنبه ۲۱ آبان در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران برگزار شد.
دومین جلسه ستاد مدیریت محلات شهر تهران صبح امروز به ریاست علیرضا زاکانی و با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.
شهردار تهران تاکید کرد: تمام دشمنان می‌کوشند که امید را در دل ملت ما بمیرانند، اما باید به خواب ببینند که با حضور جریان انقلابی و دولت خدمتگزار این امکان مهیا شود. امیدواریم در پرتو عنایت‌های رهبری و سایه حضور دولت خدمتگزار بتوانیم گام‌های اساسی را برای ساختن ایران اسلامی بهتر از هر زمانی برداریم.
مرحله نخست بوستان ۱۶ هکتاری ایرانیان در منطقه ۱۹ تهران با حضور زاکانی شهردار تهران افتتاح شد.
جلسه بررسی طرح بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه (س) به ریاست علیرضا زاکانی و با حضور نمایندگانی ار دیگر دستگاه‌های مسئول در طرح برگزار شد.
سروری گفت: شهرداری تهران با بیش از ۲۰۰ دستگاه وسایل امدادی و حدود هزار نفر نیروی انسانی در محل حادثه حضور یافته تا به مردم امدادرسانی کند. اما چه مساله‌ای در رسانه‌ها بولد شد؟ «شوآف» شهردار تهران! چرا این اتفاق افتاد. چرا که شهردار تهران جزء اولین نفراتی بود که به منطقه سیل زده وارد شد.
جمعی از نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه کشور شرکت‌کننده در بیست و پنجمین گردهمایی سراسری نماز جمعه با نوشتن نامه‌ای از مقام معظم رهبری نسبت به تذکرات و راهنمایی‌های معظم له قدردانی کردند.
زاکانی شهردار تهران در اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران حضور پیدا کرد و در جریان نیازها و کمبودهای اردوی قهرمانان ایرانی قرار گرفت. در این بازدید یکی از همراهان زاکانی برای بوسه بر پای حسن یزدانی خیز برداشت که یزدانی مانع شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ