سخنگوی شهرداری تهران درباره چرایی عدم حضور زاکانی شهردار تهران در برنامه‌ای شنبه امید و افتخار توضیحاتی داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ملی المپیک در بیانیه ای مفصل پاسخ اظهارات انتقادی رییس فدراسیون گلف در خصوص چرایی عدم اعزام این رشته به بازی های آسیایی را داد.
سلوان مومیکا پناهنده عراقی تبار سوئدی برای سومین بار اقدام به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، تحت حمایت پلیس این کشور کرد، اقدامی که سوالات متعددی درباره هدف نهان این اقدامات ایجاد کرده است.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به بررسی حقوقی ابطال حکم رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور پرداخت.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به بررسی حقوقی ابطال حکم رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور پرداخت.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی کشور برخلاف مفاد ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری است.
با وجود هیاهوی مقامات رژیم صهیونیستی در خصوص یورش گسترده به مواضع فلسطینیان در کرانه باختری، این رژیم حتی در رویارویی با اردوگاه جنین نیز ناکام ماند.
یک وب‌سایت آمریکایی در مطلبی به بررسی انگیزه‌های روسیه از انتقال تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی به بلاروس و همچنین دلایل این اقدام پرداخته است.
وزیر خارجه عراق در مصاحبه ای درباره علت حمله آمریکاییها به این کشور در سال ۲۰۰۳ موضع گیری کرد.
درست در روز‌هایی که تب و تاب بازار اجاره در مسیر اوج گرفتن است، نمایندگان مجلس نیز در جریان ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی با ماده ۱۱ این طرح موافقت کردند.
برخی مدارس فوتبال در آستانه تابستان رو به استفاده از هوش مصنوعی آورده‌اند؛ این تکنولوژی اما چیست و چگونه کار می‌کند؟
لوکاس در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۰۷ اذعان می‌کند که درباره چرایی رشد اقتصادی، به‌ویژه درباره چرایی عدم رشد در بسیاری از کشور‌های در حال توسعه و توسعه‌نیافته، هنوز سوالات بسیاری برای او باقی است. وی می‌گوید هنوز دارم به تاریخ برمی‌گردم و درباره اتفاقاتی که در اوایل انقلاب صنعتی افتاد، فکر می‌کنم؛ اتفاقاتی که در نهایت بعد از ۲۰۰ سال سبب شد که سطح درآمد یک آمریکایی ۲۰ برابر درآمد یک هندی باشد؛ درحالی‌که پیش از انقلاب صنعتی چنین تفاوتی وجود نداشت.
مرجع تقلید شیعیان فقر اقتصادی را ننگ دانست و گفت: کشور ما همه چیز دارد، امام معصوم فرمود ملتی که زمین دارد آب دارد خاک کافی دارد، اقتصادش درست نباشد از رحمت خدا دور است، این نفرین امام معصوم علیه السلام است، لذا اگر ما درست عمل کنیم، نجومی نباشد، اختلاسی نباشد، گرانی نباشد، مردم مودب هستند و به قانون احترام می گذارند.
سازمان هواشناسی کشور برای کاهش آسیب‌های احتمالی ناشی از این مخاطرات عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و عدم تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها را توصیه می‌کند.
جهانگیری گفت: انتخابات سال ۹۶ انتخابات پرهزینه‌ای برای من بود. یکی از نتایج آن ردصلاحیت در ۱۴۰۰ بود. اما کاش فقط این بود. من از روز بعد از انتخابات ۹۶ احساس کردم خیلی از سرمایه‌هایی که پشت سر خودم درست کرده بودم و می‌دانستم برای کشور مفید است، یکی یکی در حال تضعیف است. یکی از آن‌ها خود آقای روحانی بود. رابطه من با آقای روحانی در دوره دوم مثل دوره اول نبود.
یکی از نکات عجیب لیست امیر قلعه نویی برای بازی با روسیه و کنیا عدم دعوت از مهدی قایدی است؛ بازیکنی که این روز‌ها ستاره بی، چون و چرای آبی‌ها به شمار می‌رود.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: به دلیل حضور نداشتن تعدادی از اعضای شورای شهر هنوز این جلسه تشکیل نشده است.
این روزها بلیت هواپیما در برخی از مسیرها مانند تهران- مشهد، تهران- شیراز و ...به سختی پیدا می شود. در این مورد شائبه هایی مبنی بر عدم فروش بلیت به دلیل افزایش قیمت بلیت ها مطرح است.
سطح زندگی در فقیرترین کشور‌های جهان، با نرخ‌های رشد جاری که دارند، سرانجام به آمریکا خواهد رسید‌اما به حدود ۷۰۰ سال‌زمان نیاز دارد، اما اگر بتوانیم علل جهش اقتصادی کره‌جنوبی را شناسایی کنیم، خواهیم توانست چنین معجزه‌ای را به امری عادی تبدیل کنیم و شاهد کشور‌های بیشتری باشیم که طی چند دهه و نه چند قرن همانند کره‌جنوبی خودشان را همپای کشور‌های توسعه یافته کنند.
پس از گلایه اعضای شورای شهر به شهردار تهران مبنی بر چرایی عدم پاسخ به تذکرات آنها از احتمال طرح سسوال از زاکانی خبر دادند.
سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران درباره چرایی عدم تبدیل شهر تهران به مقصد گردشگری با وجود داشتن جاذبه‌های گردشگری طبیعی و غیرطبیعی گفت: چند عامل در این موضوع دخالت دارد که مهم‌ترین آن‌ها عدم تطابق ساعت کار مراکز تفریحی و موزه‌ها با ساعت فراغت گردشگران و ناشناخته بودن مراکز تفریحی و گردشی شهر تهران است.
عضو شورای شهر تهران گفت: باید به مردم گزارش دهیم که چرا سایت شفافیت به روز رسانی نشده است.
R.D.S یا همان RADIO DATA SYSTEM یک سیستم هشداری در خودروها است که می تواند از تصادفات و ترافیک جلوگیری کند؛ اما باید دید چرا بعد از گذشت ۵ سال هنوز این سیستم در ایران اجرا نشده است.
با توجه به اینکه طی سه سال گذشته از اسقاط وسایل نقلیه فرسوده غفلت شده، مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی به چرایی وضعیت موجود پرداخته است.
محسن پيرهادی ،نماينده مردم تهران در مجلس گفت: در توجيه اين عدم مديريت به موقع و قاطعانه می گوييد هشدار داده ايد، پيامك زده ايد و بنر هشدار نصب كرده ايد، اين چه سبك مديريت است؟ چرا در روز هشدار مسير، امام زاده و رستوران‌ها را تعطيل نكرديد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ