مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با پرداختن به مشکلات ایجاد شده برای شهروندان در پی بارش برف روز گذشته در پایتخت، گفت: از مردم به دلیل مشکلات پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این که گزارشگر صدا و سیما نتواند با طیب خاطر و از بیم عبور زنان بی/بد/شل حجاب یا واکنش و احتمالا با برخی الفاظ از سطح شهر گزارش تهیه کند و پای صحبت شهروندان بنشیند اتفاق درخور تأملی است ونشان دهنده دردسر تهیه کنندگان گزارش‌های تلویزیونی و تازه مشکل وقتی بیشتر می‌شود که وقتی خیال شان از پوشش خانمی آسوده شده و سراغ او می‌روند با سخنان او غافل گیر می‌شوند چرا که مواضع سیاسی صدا وسیما به خصوص در دوران جبلی- جلیلی باب میل همه خانم‌های مذهبی هم نیست.
وزارت کشور استونی اعلام کرد که بنا ندارد به‌دلیل جنگ اوکراین، شهروندان روس را از این کشور اخراج کند.
ناصر کنعانی در واکنش به ناآرامی‌های جاری در فرانسه در پی کشته شدن یک جوان ١٧ ساله توسط نیرو‌های پلیس این کشور در حومه پاریس گفت: همانند گذشته توصیه می‌کنیم دولت و پلیس فرانسه ضمن خویشتنداری و پرهیز از خشونت، خواسته‌های معترضان را مورد توجه قرار دهند.
سازمان بهشت زهرا (س) با صدور اطلاعیه‌ای از شهروندانی که در آرامستان بهشت زهرا قبر رزرو کرده اما تاکنون نسبت به تسویه حساب اقدام نکرده‌اند خواست تا پایان خرداد ماه اقدام کنند.
جمعی از شهروندان سوری برای استقبال از رئیس جمهور کشورمان و هیئت همراه در محل فرودگاه بین‌المللی دمشق حضور یافتند.
عضو شورای شهر تهران گفت: ۹۸ درصد پولی که از شهروندان برای پارکینگ سازی دریافت شده است جایی دیگر خرج شده و اوراق مشارکتی که بابت توسعه مترو هزینه شده در جایی دیگر خرج شده است.
تعداد شهروندانی که از سودان به ترکیه منتقل شده‌اند به ۶۸۴ نفر رسیده است و ۷۳۸ شهروند در راه آدیس آبابا، پایتخت اتیوپی هستند.
مظلوم مردمی هستند که با معادل هزینه‌های صرف شده برای خرید خودرو از سایپا و ایران‌خودرو، می‌توانند با کیفیت‌ترین خودرو‌های خارجی را سوار شوند. مظلوم مردمی هستند که «زه» و بالابر شیشه را برایشان تبدیل به آپشن کرده‌اند. مظلوم واقعی شهروندانی هستند که باید دغدغه نقض‌های فنی و دردسر سر زدن به نمایندگی بعد از تحویل خودرو‌های صفر کیلومتر را تجربه کنند
نرجس سلیمانی تصریح کرد: بابت اختلال پیش‌آمده در متر از شهروندان عزیز عذرخواهی می‌کنم و خواستار تعیین تکلیف مشکلات در سامانه بلیت هستم.
اصفهان- مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: خودروهای بازیافت در ۳۲ نقطه از شهر اصفهان در روز طبیعت آماده دریافت سبزه‌ها از شهروندان خواهند بود.
دزفول - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول از شهروندان خواست به منظور حفظ محیط زیست، هشدار رها سازی ماهی قرمز را جدی بگیرند و از رهاسازی آن در روز طبیعت خودداری کنند.
تشکری هاشمی عنوان کرد: در پنج سال اخیر ۲۵۰۰ میلیارد تومان شهروندان بابت ورود به محدوده طرح ترافیک به شهرداری بدهکارند و در صورت اعمال تخفیف ۳۰ درصد برای کمک به شهروندان، مبلغ ۱۷۵۰ میلیارد تومان منابع نقدی به شهرداری اضافه می‌شود و در این لایحه آمده است که این تخفیف ۳۰ درصد فقط تا پایان اسفند ماه سال جاری باشد، اما پیشنهاد ما این است که این فرصت تا پایان فروردین ماه سال آینده تمدید شود. البته ما تاکید می‌کنیم که در سال آینده این موضوع تکرار نمی‌شود.
نزدیک به ۶۰ نفر در غرق شدن قایق پناهجویان در نزدیک ایتالیا جان باخته اند.
اگر خارجی‌ها بابت اقامت چندروزه در ایران می‌توانند از شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف، با سرعت مناسب و بدون فیلتر استفاده کنند، چرا مردم ایران با اقامت دائمی در ایران، نباید از چنین امتیاز‌هایی برخوردار باشند؟
شهردار تهران گفت: مردم از طریق نرم‌افزاری که روی تلفن همراه خود نصب می‌کنند، با استفاده از آن می‌توانند با مشاهده تمامی پروژه‌ها روی آنها نظر دهند و در کنار آن نیز ما از طریق مناطق و نواحی
یووال نوح هراری نویسندۀ مشهور یهودی با اشاره به انتخابات پارلمانی اخیر اسرائیل که طی آن نیرو‌های مذهبی و ملی‌گرای افراطی به پیروزی رسیدند، گفته است؛ اسرائیل تلویحاً در پی ساختار سیاسی جدیدی با سه نوع شهروند در این سرزمین است. شهروندان درجۀ یک با برخورداری از حقوق کامل که شامل حال یهودیان خواهد شد. شهروندان درجۀ دو با تأمین بخشی از حقوق آن‌ها که عرب‌های تابع اسرائیل را در بر خواهد گرفت و نهایتاً شهروندان درجۀ سه با محرومیت از تمام یا نزدیک به تمامِ حقوق خود که عرب‌های ساکن کرانۀ باختری رود اردن را شامل خواهد شد.
منابع خبری اعلام کردند که شهروندان سوری ساکن حومه قامشلی مانع از تردد کاروان نظامی آمریکا شدند.
زاکانی گفت: فرسودگی شهر تهدیدات زیادی را برا شهروندان ایجاد می‌کند و باید در این بافت فرسوده مسکن مقاوم ساخت.
امام جمعه مشهد گفت: به مدیر کل گردشگری خراسان رضوی گفته‌ام که حق ندارند بابت درجه‌بندی هتل‌ها از مسافران کرایه بگیرند. اینجا ملک امام رضا (ع) و مسافر آن میهمان ایشان است. تاکید کردم که فقط می‌توانید حق خدمت دریافت کنید، نه حق سکونت. وقتی ملک و زمین مال امام رضا (ع) است، نمی‌توانید بابت آن کرایه دریافت کنید. در ملک امام رضا (ع) ساختمان ساخته‌اید، اما مالک زمین که نشده‌اید. فقط مستاجر امام شده‌اید و حق ندارید به عنوان مسکن از مردم پول بگیرید. فقط از میهمانان تحت عنوان مدیریت خدمت می‌توانید کرایه دریافت کنید.
مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران گفت:مردم می‌توانند در صورت مشاهده رفیوژ در معابر آنرا با ۱۳۷ در میان بگذارند.
اتصال بزرگراه‌هایی نظیر باکری، ستاری و یادگار امام به بزرگراه آزادگان، در کنار کاهش بار ترافیکی رضایت شهروندان را بابت اتصال بزرگراه‌های درون شهری به محورهای برون شهری به دنبال خواهد داشت.
سفارت آمریکا در کی‌یِف از اتباع آمریکایی ساکن اوکراین خواست تا در صورت امکان هرچه زودتر این کشور را ترک کنند.
عملیات احداث کلانتری در محله رضویه منطقه ۱۵ با هدف تأمین آسایش و امنیت شهروندان آغاز شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: درختان متعددی در مناطق مختلف شهر تهران خشک شده‌اند اما مردم باید دلیل خشک شدن درختان را بدانند، برخی از درختان به دلیل ساخت و سازها خشک می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ