مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی پالایش گفت: اگر با این روند مصرف بنزین را ادامه بدهیم، نیمه دوم سال آینده به یک وارد کننده بنزین تبدیل می‌شویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران درپاسخ به این سوال که مولتی ویتامین بهتر است یا مصرف جداگانه هر ویتامین نیز گفت: بستگی به شرایط فرد دارد. سالمندان معمولا غذای کافی دریافت نمی‌کنند برای همین باید مولتی ویتامین و مواد معدنی مصرف کنند.
بر اساس اعلام هواشناسی دمای هوای کشور در روزهای آینده افزایشی خواهد بود. به این ترتیب افزایش مصرف برق اجتناب‌ناپذیر است. مدیر عامل برق منطقه‌ای تهران، در همین زمینه از مردم خواست تا در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.
رشت- مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با اشاره به تغییر ساعت کاری ادارات استان گفت: بر همین اساس مصرف برق مشترکان اداری و عمومی گیلان طی روز گذشته ۲۷ مگاوات کاهش داشته است.
رشت- مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با اشاره به تغییر ساعت کاری ادارات استان گفت: بر همین اساس مصرف برق مشترکان اداری و عمومی گیلان طی روز گذشته ۲۷ مگاوات کاهش داشته است.
قراگوزلو گفت: روز گذشته در همین ساعت مصرف برق ۵۹ هزار مگاوات بود که در روز جاری به ۵۹ هزار ۳۰۰ مگاوات رسیده است.
ماجرای افزایش قیمت بنزین یا سه نرخی شدن آن از جمله خبرهایی است که این روزها جنجال زیادی به پا کرده است. در همین زمینه تابناک موضوع را از نمایندگان مجلس پیگیری کرد.
ماجرای افزایش قیمت بنزین یا سه نرخی شدن آن از جمله خبرهایی است که این روزها جنجال زیادی به پا کرده است. در همین زمینه تابناک موضوع را از نمایندگان مجلس پیگیری کرد
ویتامین‌های خانواده B در حفظ سلامت روان نقش دارند. به این دلیل که به‌طور مستقیم روی عملکرد سیستم عصبی تاثیر دارند. این تاثیر ناشی از کنترل و انتقال پیام‌های عصبی است؛ به همین دلیل کمبود آن می‌تواند زمینه‌ساز بروز اختلالات مختلف عصبی – روانی باشد.
رژیم غذایی نامناسب و بیماری‌های زمینه‌ای همگی از عوامل شناخته‌شده ریزش مو به شمار می‌روند، اما مطالعه‌ای جدید نشان داده است که برخی نوشیدنی‌ها نیز جزو همین عوامل‌اند. کمبود مواد مغذی و رژیم‌های غذایی نامناسب از دلایل رایج نازک شدن مو و ریزش آن است.
مخالفان دولت نتانیاهو به خیابان‌های تل‌آویو آمدند. این روزها صهیونیست‌ها مشغول جشن گرفتن عید پصح هستند؛ این عید مربوط به نجات قوم بنی‌اسرائیل از دست فرعون مصر است. صهیونیست‌ها نیز به همین‌ دلیل تصویر نتانیاهو را به شکل فرعون درآورده‌اند. منبع: فارس
این روزها صهیونیست‌ها مشغول جشن عید پصح هستند؛ این عید مربوط به نجات قوم بنی‌اسرائیل از دست فرعون مصر است. صهیونیست‌ها نیز به همین‌ دلیل امشب تصویر نتانیاهو را به شکل فرعون درآورده‌اند.
پیاز یک ماده‌ی غذایی مفید برای بیماران مبتلا به دیابت است. به عقیده‌ی برخی از متخصصان نباید در مصرف آن زیاده‌روی کرد، زیرا حاوی میزان قابل ملاحظه‌ای گلوسید است. اما همین پیاز تری گلیسیرید خون را کاهش می‌دهد. همان کاری که انسولین به ویژه در افراد مبتلا به اضافه وزن انجام نمی‌دهد. واقعیت این است که پیاز حاوی ماده‌ای به نام گلوکوکینین است که حرف و حدیث زیادی در مورد آن وجود دارد. به عقیده‌ی برخی از متخصصان این ماده میزان قند خون را کاهش می‌دهد.
کلسیم رژیم غذایی قبل از رسیدن به کلیه‌ها به اگزالات متصل شده و از ایجاد سنگ جلوگیری می‌کند. مشخص نیست که آیا مصرف کلسیم به شکل مکمل همان اثر مفید را خواهد داشت یا خیر.
بهترین زمان برای مصرف سرکه سیب باید با توجه به وزن و میزان بافت چربی در بدن باشد. همچنین مداومت در مصرف این ماده‌ی خوراکی باید بر همین اساس باشد. برای تاثیر بیشتر اگر آن را بعد از غذا مصرف کنید، به افزایش متابولیسم بدن و جذب مواد معدنی کمک می‌کند.
مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو با اشاره به مصرف غیرمنطقی سرم در برخی موارد طی ماه‌های اخیر، اظهار کرد: تا سال گذشته تامین ماهانه سرم در کشور حداکثر ۱۱ میلیون عدد بود که در سال جاری به بیش از ۱۹ میلیون عدد رسیده است. بر همین اساس عرضه سرم از هر دو مسیر تولید داخل و واردات در دو ماه دی و بهمن مجموعا ۳۹ میلیون عدد بوده است.
هم اکنون در کشور روزانه بالای ۱۰۳ میلیون لیتر بنزین مصرف می شود و از طرف دیگر تولید بنزین نیز در همین حدود است با این شرایط مسئولان وزارت نفت در حال تامین سوخت نوروزی هستند.
هم اکنون در کشور روزانه بالای ۱۰۳ میلیون لیتر بنزین مصرف می شود و از طرف دیگر تولید بنزین نیز در همین حدود است با این شرایط مسئولان وزارت نفت در حال تامین سوخت نوروزی هستند.
سالاری گفت:زمانی که در تهران ۱۶۰ میلیون متر مکعب گاز مصرف می‌شود که آلایندگی را به دنبال دارد. همچنین حجم مصرف بنزین نیز در کشور زیاد است که همین موضوع نیز موجب ایجاد آلایندگی درکشور می‌شود.
مصرف زیاد دارچین باعث افزایش ضربان قلب می‌شود و به همین دلیل برای کسانی که مشکلات قلبی دارند خطرناک است. ما روغن دارچین را هم در غذا‌های زیادی مصرف می‌کنیم. روغن دارچین اگر رقیق نشده باشد می‌تواند به بالا رفتن ضربان قلب به ویژه در کودکان منجر شود. مصرف محلول ۲ درصد روغن دارچین برای همگان بی خطر است.
دمنوش بابونه از زمان‌های گذشته جهت کاهش اضطراب مورد استفاده قرار می‌گرفت. گویا این گیاه دارای ترکیباتی است که اثری مشابه داروی والیوم روی گیرنده‌های مغزی دارد. در واقع به همین دلیل است که با نوشیدن دمنوش بابونه احساس آرامش بیشتری می‌کنید و خواب بهتری خواهید داشت.
آبی که امروز روی کره زمین وجود دارد، همان آبی است که نزدیک به پنج میلیارد سال است که همین جا بوده است، به این معنی که حتی ادرار دایناسورها نیز در آن بوده است، اما آبی که در محل زندگی ما جریان دارد بارها و بارها در تاسیسات تصفیه آب بازیافت و تصفیه می‌شود و به دست ما می‌رسد.
آبی که امروز روی کره زمین وجود دارد، همان آبی است که نزدیک به پنج میلیارد سال است که همین جا بوده است، به این معنی که حتی ادرار دایناسور‌ها نیز در آن بوده است، اما آبی که در محل زندگی ما جریان دارد بار‌ها و بار‌ها در تاسیسات تصفیه آب بازیافت و تصفیه می‌شود و به دست ما می‌رسد.
کلم قرمز سرشار از فیبر است و به همین دلیل به بدن در جهت جذب کلسترول موجود در مواد غذایی مصرفی کمک می‌کند. آنتی اکسیدان‌های موجود در کلم قرمز به تجزیه بافت چربی کمک کرده و انرژی زیادی برای بدن تولید می‌کند. در نتیجه برای لاغر شدن از این کلم خوش‌رنگ غافل نباشید. از سویی دیگر پروبیوتیک‌های موجود در ترشی کلم قرمز، کمک زیادی در تسریع روند لاغری می‌کند.
وزیر نیرو گفت: میریت مصرف انرژی و افزایش راندمان تولید مورد تاکید وزارت نیرو است به همین دلیل دنبال استفاده از ابزار روزآمد و جدیدترین فناوری ها هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ