معاون اول رئیس جمهوری در تماس تلفنی با رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان که برای نظارت بر روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران در عربستان به‌سر می‌برد، جویای احوال حجاج ایرانی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهوری هرگونه تغییر قیمت و افزایش نرخ فرآورده های نفتی از جمله بنزین را تکذیب کرد.
مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: با دستور معاون اول محترم ریاست جمهوری موانع ورد VAR به فوتبال کشور برطرف می شود.
محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: تمام خواننده‌های معروف دنیا را که هر کدام چند میلیون دنبال‌کننده داشتند یک‌جا علیه ایران جمع کردند
دکتر محمد مخبر دزفولی معاون اول رئیس جمهوری به همراه دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و دکتر امیر محمدزاده لاجوردی رئیس رگولاتوری، از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ بازدید کردند.
معاون اول رئیس جمهوری به همراه وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و رئیس رگولاتوری، از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ بازدید کردند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به اظهارات معاون اول رئیس جمهوری واکنش نشان داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به اظهارات معاون اول رئیس جمهوری واکنش نشان داد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران نگاه ویژه‌ای نسبت به مناسبات خود با عمان دارد.
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه چند روز پیش کیفر‌خواست شهادت سردار سلیمانی صادر شد تصریح کرد: محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا یکی از متهمان این پرونده در دستور کار است و این مهم با مشارکت نهاد‌های مدنی بین‌المللی انجام می‌شود تا اقتدار نظام جمهوری اسلامی در برابر ظلم آشکار شود و جنایات این افراد در جامعه بشری آشکار شود و این کار با هماهنگی عدلیه عراق در حال پیگیری است.
در حالی معاون اول رئیس جمهور دیروز در نامه ای خواستار عدم تغییر قیمت خودرو شد که همین سناریو در آبان ۱۴۰۰ نیز تکرار شده و رئیس جمهوری دستور به بازگشت قیمتهای مصوب ستاد تنظیم بازار داده بود.
معاون اول رئیس جمهور در تماسی تلفنی با استاندار گلستان آخرین وضعیت زلزله ۵.۱ ریشتری آق قلا را جویا شد.
معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار چهارمحال و بختیاری آخرین وضعیت مناطق درگیر در برف بی سابقه در آن استان را جویا شد و بر ضرورت بسیج همگانی همه دستگاه‌های امدادرسان تاکید کرد.
معاون اول دولت های یازدهم و دوازدهم، گفت: شخصیت فردی آقای حبیبی مورد احترام همه اعضای دولت بود و وزرا و معاونین رئیس جمهوری احترام خاصی برای آقای حبیبی قائل بودند. خودش هم راجع به مسائل فرهنگی و توسعه ای کشور و ساماندهی مسائل دولت نظرات بسیار خوبی داشت. به همین دلیل فارغ از اینکه معاون اول رئیس جمهور چه اختیارات قانونی دارد، چون اولین فردی بود که در این جایگاه قرار گرفت، طوری آنجا را سامان داد که در دوره های بعد که معاون اول های دیگری به جای آقای دکتر حبیبی قرار گرفتند، همان سامان را ادامه دادند.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
معاون اول رئیس جمهوری در نامه‌ای به وزارت اقتصاد ضمن ابلاغ تعرفه هزینه خدمات مناطق ویژه اقتصادی اعلام کرد که در صورت صلاحدید برای واحدهای تولیدی دانش بنیان تخفیف ۲۵ درصدی اعمال می شود.
معاون اول رئیس جمهور ضن تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای برنامه ۲۵ ساله همکاری ایران و چین بر ضرورت احترام به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی به عنوان اصلی خدشه ناپذیر تاکید کرد.
معاون اول رئیس جمهور ضن تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای برنامه 25 ساله همکاری ایران و چین بر ضرورت احترام به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی به عنوان اصلی خدشه ناپذیر تاکید کرد.
معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر جمهوری بلاروس در مصاحبه مطبوعاتی مشترک بر لزوم گسترش روابط تهران- مینسک و ارتقاء سطح مناسبات تجاری فیمابین تأکید کردند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: گسترش همکاری‌های منطقه‌ای از طریق پیمان‌های اقتصادی گوناگون با بهره‌گیری از راهکارهای مختلف در اولویت کاری جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.
معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان محیط زیست گفت: در دور اول سفرهای استانی رئیس جمهوری، ۵۶ مصوبه محیط زیستی با اعتباری بالغ بر ۶۳۱.۵ میلیارد تومان در ۲۱ استان کشور به تصویب رسید.
معاون اول رئیس جمهور روابط جمهوری اسلامی ایران و روسیه را روابطی راهبردی توصیف کرد و گفت: اراده تهران برای توسعه مناسبات با مسکو و ایجاد جهش در روابط فیمابین جدی است.
معاونت اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور در خصوص در اختیار قرار داشتن یک دستگاه خودروی غیر ایرانی از سوی تیم حفاظت معاون اول رئیس جمهور توضیحاتی را ارائه کرد.
معاون اول رئیس جمهور با محکوم کردن تلاش‌های اخیر برای زیر سوال بردن جریان مقاومت و مدافعان حرم، گفت: آنچه قدرت جمهوری اسلامی ایران را از دیگران متمایز می کند، روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ