سخنگوی دولت صبح امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه، در جریان روند احیای دریاچه ارومیه قرار گرفت و از وضعیت این دریاچه به صورت میدانی نظارت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه گفت: نظام نظارت و بازدید میدانی از طرح مهارت آموزی باید به بهترین وجه شکل گیرد، بیش از ۲۵۰۰ بازید در سال گذشته صورت گرفته است.
ترکی در حاشیه این بازدید، گفت: طبق گزارش مراجع نظارتی، سازمان بازرسی کل کشور و همچنین اعلام نظر سازمان نظام مهندسی و بررسی‌های میدانی مشخص شد، مرکز تجارت جهانی فردوسی از ایمنی لازم برخوردار نیست.
دارپا برنامه جدید «داروهای بیهوشی برای مراقبت از میدان جنگ»(ABC) را اعلام کرد که هدف آن توسعه یک داروی بیهوشی مخصوص میدان جنگ بدون نیاز به آموزش پزشکی خاص یا دستگاه های نظارتی پیچیده است.
دادستان عمومی و انقلاب تهران در تداوم برنامه‌های نظارت میدانی بر عملکرد دادسراها و به منظور پایش نحوه خدمت رسانی به صورت سرزده از دادسرای کارکنان دولت بازدید کرد.
بجنورد- رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور نظارت میدانی از طرح‌های صنعتی استان خراسان شمالی وارد شهرک صنعتی شیروان شد.
رئیس سازمان محیط زیست تاکید کرد: سازمان محیط زیست هم به تبعیت از چارچوب دولت بر این مسائل نظارت جامع دارد، بحثی که مطرح شد در خصوص یک دستگاه شبهه‌هایی ایجاد شده بود ۲ نفر از مدیران میانی ما را احضار کردند و پرونده تشکیل دادند و هیچ جرمی تا الان نبوده است.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: باید دستگاه‌های متولی، نظارتی، اجرایی و قوه قضائیه اهتمام ویژه‌ای برای مبارزه با فساد داشته و با همکاری و همفکری در این مسیر گام بردارند.
با توجه به پیش رو بودن روزهای پایانی سال و افزایش سفرهای مردم، نظارت و بازرسی مستمر و میدانی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی، شرکتها و سایت‌های اینترنتی فروش بلیت در دستور کار قرار گرفت.
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با افزایش کشتار دام، قیمت لاشه دام سبک و سنگین در بازار میدان بهمن نسبت به هفته‌های اخیر کاهش داشته است.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس نظارت میدانی تعدادی از اعضای این مجمع از بخش کهریزک را تشریح کرد.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران نظارت میدانی تعدادی از اعضای این مجمع از بخش کهریزک را تشریح کرد.
وعده دستگاه‌های نظارتی برای قانونمندکردن بازار ارز و جلوگیری از دلال بازی تحقق نیافته است. مشاهدات میدانی خبرنگار ۲۰:۳۰ نشان می‌دهد دلالان همچنان در این بازار جولان می‌دهند.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از شناسایی ملک تجاری هزار متر مربعی دارای تخلف در بازدید میدانی و برکناری مدیران و کارشناسانی که عدم نظارت آن‌ها منجر به این تخلف شده بود، خبر داد.
مانتوروف از سال ۲۰۱۲، یکی از اعضای وفادار تیم وزرای رئیس جمهور روسیه بوده و بطور مرتب در سفر‌های خارجی و داخلی همراه آقای پوتین بوده است. در تابستان سال گذشته در حالی که کاستی‌های موجود در میدان جنگ آشکار شد، وظیفه نظارت برصنعت تسلیحات روسیه به او واگذار شد.
تبریز- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نظارت میدانی بر فعالیت‌ها و طرح‌های اشتغال زایی در آذربایجان شرقی خبر داد.
جانواریو می گوید پیش از این مقابل ساپینتو به میدان رفته و او شخصیتی بسیار پرانرژی در زمین داشت، یک مبارز واقعی.
شیراز- محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان برنامه نظارت میدانی از طرح انتقال آب خلیج فارس به استان فارس بازدید کرد.
در یادداشت کیهان، حتی به نظرات «پیر بوردیو»، جامعه‌شناس فرانسوی در باب «عادت‌واره‌ها» نیز توسل می‌شود تا نشان داده شده که وضعیت غرب در نتیجه بحران اوکراین بحرانی بوده و غرب‌گرایان داخلی در رابطه دیالکتیک بین ذهن یا درون خود با واقعیات میدانی، نمی‌توانند موفقیت روسیه و شکست غرب را ببینند.
یک توفیق دیگری که شما پیدا کردید، این سفرهای استانی است. این خیلی حادثه‌ی درخشان و مهمی است. اینکه سی و یک سفر در یازده ماه انجام بگیرد به سرتاسر کشور، نقاط محروم، دورافتاده، صحنه‌های کم‌نظیری اتفاق بیفتد و دیده بشود از همدلی صادقانه‌ی با مردم. نظارت میدانی به مسائل گوناگون مردم این خیلی چیز مهمی است.
یک توفیق دیگری که شما پیدا کردید این سفرهای استانی است. این خیلی حادثه‌ی درخشان و مهمی است. اینکه سی و یک سفر در یازده ماه انجام بگیرد به سرتاسر کشور، نقاط محروم، دورافتاده، صحنه‌های کم‌نظیری اتفاق بیفتد و دیده بشود از همدلی صادقانه‌ی با مردم. نظارت میدانی به مسائل گوناگون مردم این خیلی چیز مهمی است.
اهواز - تیم فولاد خوزستان در حالی در برابر تراکتورسازی به برتری دست یافت که وریا غفوری خرید پر سر و صدای این تیم از روی سکوها بازی را نظاره گر بود.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از نظارت‌های دوره‌ای و میدانی بر عملکرد مراکز درمانی تأمین اجتماعی خبر داد.
نیرو‌های بهره‌برداری شرکت واحد که از طریق نظارت به صورت هوشمند و همچنین کنترل میدانی، ایستگاه‌ها و خطوط را رصد می‌کنند، بر اساس تراکم مسافر و تقاضای سفر در برخی ساعات، تعدادی از اتوبوس‌ها را به صورت کامل به آقایان و در بعضی ساعات به طور کامل به بانوان اختصاص می‌دهند تا با توجه به تعداد مسافران در ایستگاه‌ها، نسبت به برداشت بخشی از مسافران و ایجاد تعادل و توازن در خطوط اقدام کنند.
در نظرسنجی کانتار برند زد (Kantar BrandZ)، اپل با کنار زدن آمازون از جایگاه برتر، عنوان باارزش‌ترین برند جهان را برای نخستین بار در سه سال گذشته تصاحب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ