لیونل مسی به همراه خانواده اش در جشن تولد برادرزاده اش شرکت کرد و البته مورد استقبال هواداران نیز قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت «روس انرژی اتم» اعلام کرده است که اوکراین ۱۰ بار در روز با هواپیماهای بدون سرنشین برای حمله به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تلاش می‌کند.
شمار طرح‌های تولید بار اول صنعت نفت که در دوره دوازده ماهه تا مهرماه 1401 به معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری ارسال شد، رشد 78 درصدی را نسبت به دوره مشابه پیشین نشان می‌دهد.
شرکت خطوط هواپیمایی عربستان از آغاز برنامه توسعه اتصال خطوط پروازی خود با چین خبر داد و از راه‌اندازی کریدور مستقیم پروازی و منظم میان فرودگاهای این کشور با فرودگاه بین‌المللی پکن خبر داد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر توسعه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با رویکرد تکمیل زنجیره ارزش و تولید بار اول محصولات تأکید کرد.
ماسک پیشتر چندین بار تاکید کرده بود که توسعه هوش مصنوعی باید متوقف شود و این بخش نیاز به وضع مقررات دارد. وی بارها در مورد پتانسیل هوش مصنوعی برای «تخریب تمدن بشری» ابراز نگرانی کرده است.
دولت آلمان اعلام کرد به منظور شرکت در رزمایش مشترک، نیروی نظامی به استرالیا و منطقه ایندوپاسفیک اعزام می‌کند.
بندرعباس - مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان از رشد ۲۲ درصدی تولید برق توسط این نیروگاه در ۱۷ روز ابتدایی فصل تابستان خبر داد.
بندرعباس - مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان از رشد ۲۲ درصدی تولید برق توسط این نیروگاه در ۱۷ روز ابتدایی فصل تابستان خبر داد.
در راستای ارتقاء کیفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا،‌ این گروه خودروساز و شرکت تولیدکننده قوای محرکه DAE چین،‌ با هدف تولید خانواده نسل جدید خانواده موتور در شرکت مگاموتور،‌ ‌قرارداد همکاری امضاء‌ کردند.
موشک جدید شرکت راکت لب به نام HASTE به طور موفقیت آمیز در ۱۷ ژوئن یک پرواز آزمایشی انجام داد. این ابزار در حقیقت نسخه ای ارتقا یافته از موشک الکترون همین شرکت است.
اسناد قضایی نشان می‌دهد شرکت خودروسازی گاز روسیه برای سومین بار از شرکت فولکس واگن آلمان شکایت کرده است.
به منظور شرکت کارکنان و کارگران میادین و بازار‌های میوه و تره بار در مراسم لیالی قدر و سوگواری آن امام رئوف و حضور در راهپیمایی روز قدس، چهارشنبه و جمعه بیست و سوم و بیست و پنجم فروردین، تمامی میادین و بازار‌های میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل هستند.
شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از ورود ۱۲ کشتی به ناوگان حمل بار دریای خزر خبر داد.
مقام معظم رهبری در سال جاری چندین بار در فرمایشات‌شان به بخش معدن اشاره داشتند، ما نیز به عنوان یکی از فعالان اصلی بخش معدن و در حوزه مس فرمایش ایشان را نصب‌العین قرار دادیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر در نشست خبری شرکت نکرد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با پیگیری های صورت گرفته محور اهواز تا باغملک در سال آینده به صورت بزرگراه زیر عبور می رود و عملیات اجرایی آن به اتمام می رسد.
این پهپاد جدید می‌تواند با هر بار شارژ تا ۳۱ دقیقه پرواز کند و همچنین ویدیو با رزولوشن ۲.۷K ضبط کند.
برای نخستین بار کودهای ترکیبی و غیرشیمیایی در راستای افزایش عملکرد تولید به سبد کودی و توزیع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اضافه شد.
مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: همکاری و همگرایی میان کارگروه‌های خودکفایی طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی می‌تواند نیازهای آنها را در زمینه تأمین قطعه‌ها و تجهیزات برطرف کند.
این پهپاد شرکت MightyFly که درحال سپری‌کردن آزمایش‌های مختلف است، می‌خواهد درنهایت مأموریت‌های ۱۰۰۰ کیلومتری انجام دهد.
آمارهای گردآوری شده توسط شرکت راه‌آهن درباره فعالیت ترانزیت ریلی حاکی از آن است که متوسط سیر بارترانزیت شده درهفت ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ به یک هزار و ۱۰۲ کیلومتر رسیده است.
سخنگوی شرکت آمازون در بیانیه‌ای اعلام کرد، پس از اینکه شرکت مذکور متوجه شد ربات‌های اسکات به طور کامل نیازهای مشتریانش را برآورده نمی‌کند، آزمایش آنها را متوقف کرد.
گروه عراقی موسوم به «الویة الوعد الحق» ضمن تأکید بر حمایت از ملت یمن، به ائتلاف متجاوز سعودی هشدار داد که دست از شرارت بردارد.
شاخص کل بورس روز یکشنبه با کاهش ۸۸/ ۱درصدی تا محدوده یک‌میلیون و ۳۳۶هزار واحد عقب نشست و بیشترین افت در حدود یک‌ماه اخیر را ثبت کرد. خروج پول‌های حقیقی‌ها نیز شدت گرفت و به رقم ۴۰۰میلیارد تومان رسید. نزول دلار آزاد به کانال ۲۷هزار تومان، عقبگرد دلار نیمایی و کاهش اراده سیاستگذاران برای حذف ارز ترجیحی از جمله عواملی بودند که به افت قریب به اتفاق سهام در تالار شیشه‌ای منجر شدند. واکنشی که از نگاه کارشناسان بورسی چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ