اسناد قضایی نشان می‌دهد شرکت خودروسازی گاز روسیه برای سومین بار از شرکت فولکس واگن آلمان شکایت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خودروساز آمریکایی از هند خارج شد
مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرد: تا پایان اسفند ۱۴۰۱ زیان دو خودروساز مجموعا به بیش از ۱۳۰ هزار میلیارد تومان رسید.
بذرپاش گفت: سرمایه‌گذاری خودروسازی‌های ایران در سوریه با وقفه دچار شده بود که تسهیلات خوبی از سوی سوریه برای این دو شرکت خودروسازی در نظر گرفته شد تا این دو شرکت با رعایت استانداردها و مقررات سوریه تولید خود را ازسر بگیرند.
یک نماینده مجلس با انتقاد نسبت به تصمیمات شورای رقابت گفت: نگاه دستوری شورای رقابت به خودرو نارضایتی خودروسازان و بلاتکلیفی خریداران را به دنبال داشته است.
خط تولید محصولات دو خودروساز ایرانی در ونزوئلا با حضور رئیس جمهور احیا شد.
نمایندگان موافق استیضاح استدلال‌های خود را بیان کردند، در ادامه سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت به مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان پاسخ داد.
الله وردی دهقانی گفت: از زمانی که آقای فاطمی امین وزارت را بر عهده گرفتند قیمت خودرو تاکنون ۳ برابر شده و قیمت پراید از حدود ۱۰۳ میلیون تومان به ۳۳۰ میلیون رسیده است که این فاجعه است.
الله وردی دهقانی گفت: از زمانی که آقای فاطمی امین وزارت را بر عهده گرفتند قیمت خودرو تاکنون ۳ برابر شده و قیمت پراید از حدود ۱۰۳ میلیون تومان به ۳۳۰ میلیون رسیده است که این فاجعه است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر صمت در خدمت دو خودروساز بزرگ کشور است در حالی که وی باید وزیر صنعت باشند نه اینکه وزیر دو خودروساز باشد.
افشاگری جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس درباره استخدام‌های سفارشی در شرکت‌های خودروسازی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در آیین افتتاح طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی سایپا و ایران خودرو گفت: رسالت شرکت های خودروساز تولید محصول باکیفیت و در سطح استاندارد جهانی است که با ارائه گارانتی 5 ساله و خدمات با کیفیت نقش مهمی در رضایت مشتریان خواهند داشت.
با توجه به اطلاعاتی که از برخی منابع معتبر چینی به دست آمده است، میزو تا پایان سال جاری دستگاه تاشوی خود را عرضه خواهد کرد. با این حال، هیچ اطلاعاتی در مورد فرم آن وجود ندارد. اینکه افقی تا می‌شود و یا عمودی.
اینکه سوئیچیرو تویودا توانست با اقدامات خاص خود، این شرکت را به اوج برساند و در جهان حرف اول را بزند، همگی به پشتکاری و تلاش و در نهایت صداقت این افراد و همچنین حفظ و پیشرفت خود فرد توسط دولت ژاپن برمی‌گردد.
بانک ملت پیرو الزامات وزارت صنعت، معدن وتجارت و توافقات انجام شده با شرکت خودروسازی به منظورتسهیل درعملیات فروش، امکان فعال‌سازی خدمت حساب‌های وکالتی را برای خریداران فراهم کرد.
مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ایران در سال گذشته از نظر میزان تیراژ تولید خودرو در جهان رتبه نوزدهم را داشت که با توجه به رشد تولید، می تواند تا پایان امسال به رتبه چهاردهم ارتقاء یابد.
بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته شهر تبریز ظهر امروز و با حضور شرکت ایران خودرو دیزل افتتاح شد.
وزیر صنعت و تجارت روسیه اعلام کرد که از سال 2024 مونتاژ خودروهای اوروس روس در امارات آغاز خواهد شد.
معاون دفتر صنایع خودرو وزارت صمت با بیان اینکه مردم برای حفظ ارزش پول خود در حوزه خودرو سرمایه گذاری می‌کنند، گفت: با توجه به افزایش تولید ماهانه خودرو، ایران دهمین خودروساز دنیا شد.
قیمت دستوری پژو ۲۰۷ دستی در کارخانه حدود ۲۱۰ میلیون تومان است اما دیروز در بورس حدود ۳۴۳ میلون تومان فروخته شد که یعنی خودروساز حدود ۱۳۳ میلیون تومان روی هر دستگاه سود کرد.
وزارت صنایع عراق امروز شنبه اعلام کرد که در نظر دارد با مشارکت مصر خط تولید خودروی داخلی راه اندازی کند.
​مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از دو شرکت خودروساز در استان کرمان بر استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات شعب داخلی و خارجی و ابزارهای تامین زنجیره مالی برای حمایت از تولید و اشتغال در صنعت خودرو تاکید کرد.
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه قانون فعلی به نفع پولداران است و آنها می‌توانند از قانون سواستفاده کنند، گفت: خودروسازان نباید آلت قتاله تولید کنند.
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت از تعادل عرضه و تقاضا در اغلب خودروهای تولیدی در کشور برای عرضه خودرو به مصرف‌کنندگان واقعی در نیمه دوم امسال خبر داد.
جنرال موتورز که از قیمت بالای تراشه‌های مورد نیاز خود به خشم آمده، تصمیم دارد تراشه‌های اختصاصی خود را به منظور استفاده در خودروهای خودران تولیدی بسازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ