گروه عراقی موسوم به «الویة الوعد الحق» ضمن تأکید بر حمایت از ملت یمن، به ائتلاف متجاوز سعودی هشدار داد که دست از شرارت بردارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس بار دیگر به انتقاد از قانون سقف قراردادها پرداخت.
در ادامه رونمایی هر روزه محمدرضا گلزار از اتفاقات زندگی‌اش، این بار گلزار ماشین لوکس و پیراهن گرانقیمت خود را با مخاطبان به اشتراک گذاشت!
در هفته پایانی رقابت‌های لیگ بلژیک، سه تیم مدعی قهرمانی بودند و در نهایت با رقم خوردن اتفاقاتی دراماتیک، این رویال آنتورپ بود که جام را از آن خود کرد.
پس از اتفاقات اخیر در مناسبات دوجانبه و مشکلات و سوءتفاهمات ایجاد شده بین دو کشور، وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان اخیرا سه بار تلفنی گفت‌وگو کردند.
حقیقی فصل گذشته یک رکورد ویژه برابر استقلال داشت و در نهایت در ضربات پنالتی باعث حذف آنها شد؛ او بار دیگر در آزادی مقابل آبی‌ها قرار خواهد گرفت و نساجی امیدوار است با تکرار اتفاقات فصل گذشته، یک بار دیگر شانس لمس جام نصیب‌شان شود.
دو بار بحث بدهی استراماچونی مطرح شد که یک بار در دوره آقای آجورلو بوده. یک بار هم در زمان آقای فتح‌الله‌زاده حدود 118 میلیارد تومان برای بدهی‌های خارجی از جمله استراماچونی پرداخت شده که همان پشتوانه وام‌شان بود که به جای آن، زمینی را در بانک شهر، وثیقه کردند. از آن 118م ، 93 م به صورت مستقیم به حساب باشگاه واریز شد. باشگاه، هزینه‌های دیگری هم داشته، ولی متأسفانه کماکان، بدهی استراماچونی را پرداخت نکردند و این اتفاقات افتاده
ورای اتفاقات جنجالی مسابقه این هفته، مس رفسنجان یک بار دیگر نمایش قابل احترامی از خود ارائه داد.
اعلام پنالتی در ثانیه‌های پایانی مسابقه به سود استقلال این مسابقه را به جنجال کشید تا بار دیگر اتفاقات بازی رفت تکرار شود.
سرمربی مس رفسنجان بار دیگر درباره اتفاقاتی که در حاشیه اردوی این تیم در هتل رخ داد، توضیحاتی را ارائه کرد.
نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی در حالی امسال برگزار می‌شود که در حاشیه آن برخی اتفاقات برای اولین بار از جمله حضور کشور ژاپن در این نمایشگاه رقم می‌خورد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال مقابل مس همانند دیدار برابر ملوان یک بازی خوب و منطقی را انجام داد، گفت: مهدی قایدی به روزهای خوبش بازگشت و توانست برای استقلال گلزنی کند.
عباس جدیدی در جدیدترین مصاحبه خود بار دیگر به اتفاقات دوران قهرمانی خود پرداخته و برادران خادم را به داشتن حمایت های دولتی متهم کرده است.
اتفاقات حاشیه‌ای پس از بازی آرژانتین-مکزیک و بی‌احترامی به پیراهن مکزیک این بار در پایان بازی آرژانتین-کرواسی تکرار شد.
جواد خیابانی در ادامه صحبت‌هایش درباره اتفاقات جام جهانی این بار به نیمار پرداخته است.
تیم ملی فوتبال اروگوئه غنا بار دیگر پس از اتفاقات جام جهانی 2010 در دیداری مرگ و زندگی مقابل هم قرار گرفته‌اند.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حوادث و اتفاقات اخیر پیامی روشن بهمراه داشت و بار دیگر نشان داد سازمان سیا و موساد بدنبال تبدیل اعتراض به اغتشاش هستند.
در حالی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال به پایان رسید که این بار هم شاهد حواشی و اتفاقات دیگری در مسابقات بودیم.
حمید حاج‌ملک بعد از اتفاقات دیدار استقلال وفولاد بار دیگر در لیگ برتر قضاوت خواهد کرد.
هافبک گلساز پرسپولیس امیدوار است اتفاقات فصل گذشته مقابل مس رفسنجان را بار دیگر تکرار کند.
هافبک استقلال نسبت به اتفاقات دیدار با فولاد معترض است و مدعی است حق تیمش در این جدال نادیده گرفته شده است.
یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از سفر هیاتی از این کمیسیون به زاهدان خبر داد و درباره تعداد بازداشتی ها در ناآرامی‌های اخیر گفت: با توجه به اینکه اکثرا اولین بار بود که در صحنه حضور داشتند، آن‌ها با هماهنگی دستگاه‌های اطلاعاتی، انتظامی و قضایی با اخذ تعهد آزاد شدند.
یحیی گل‌محمدی می‌گوید این تیم تماشاگری در تبریز نداشته که به دلیل اتفاقات فصل گذشته محروم شود.
اکنون آنچه مهم‌تر از معرفی فیلم به اسکار است، فهرست ممنوع الفعالیت‌هایی است که قرار است هفته آینده به شکل علنی برای نخستین بار اعلام شود. این شفافیت قابل توجه است، چرا که تاکنون این اتفاقات همواره رخ می‌داد اما مسئولان با عدم اعلام علنی، مسئولیتش را نمی‌پذیرفتند.
اکنون آنچه مهم‌تر از معرفی فیلم به اسکار است، فهرست ممنوع الفعالیت‌هایی است که قرار است هفته آینده به شکل علنی برای نخستین بار اعلام شود. این شفافیت قابل توجه است، چرا که تاکنون این اتفاقات همواره رخ می‌داد اما مسئولان با عدم اعلام علنی، مسئولیتش را نمی‌پذیرفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ