دولت آلمان اعلام کرد به منظور شرکت در رزمایش مشترک، نیروی نظامی به استرالیا و منطقه ایندوپاسفیک اعزام می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
الکساندر زورف تنیسور برجسته آلمانی و نفر دوم پیشین رنکینگ جهانی به اتهامات خشونت خانگی علیه خود برای نخستین بار واکنش نشان داد.
ساشا بوبلیک با پیروزی برابر آندری روبلف روس به نخستین قهرمانی خود در رقابت‌های چمنی دست یافت.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها با لباس سرمه‌ای برابر آلمان بازی خواهد کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کشور آلمان پس از چند ماه بحث و تبادل نظر، از نخستین سند راهبرد امنیت ملی خود رونمایی کرد.
ولادیمیر پوتین هم در این باره گفته است که نباید روسیه را ملامت کرد زیرا این همان کاری است که آمریکا هم انجام داده و تسلیحات هسته‌ای آمریکایی در بلژیک، آلمان، ایتالیا، هلند و ترکیه وجود دارد. در سال ۱۹۵۴، ایالات متحده برای نخستین بار اقدام به استقرار تسلیحات هسته‌ای خود در بریتانیا با هدف مقابله تهدیدات اتحاد شوروی کرد. فدراسیون دانشمندان آمریکا اعلام کرده است که اینک ۱۰۰ بمب هسته‌ای تاکتیکی بی۶۱ ایالات متحده در ایتالیا، آلمان، ترکیه، بلژیک و هلند مستقر هستند.
مرکل ۶۸ ساله نخستین زن صدراعظم در تاریخ آلمان است. او همچنین اولین رهبر آلمان است که در آلمان شرقی کمونیست بزرگ شده است.
آلمان برای نخستین بار در چند دهه اخیر، قصد دارد تا طی روزهای آتی هیئتی بلندپایه را به تایوان اعزام کند.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن برای نخستین بار به یک اتفاق مهم در بوندس لیگا آلمان رسید.
بریتانیا برای نخستین بار، وعده ارسال ۱۴ تانک چلنجر۲ را داد. همچنین، پس از لابی‌های گسترده زلنسکی، آلمان موافقت کرد که ۱۴ تانک لئوپارد خود را که از بهترین‌های جهان به شمار می‌روند، ارسال کند و به سایر کشور‌ها نیز چراغ سبز نشان دادند که از ذخائر لئوپارد خود به اوکراین کمک کنند.
در بازی‌های روز پنجم مسابقات هندبال قهرمانی جهان، تیم‌های مدعی با پیروزی از میدان خارج شدند.
دیدار تیم های ملی فوتبال آلمان و کاستاریکا را یک داور زن قضاوت خواهد کرد تا یک اتفاق تاریخی برای جام جهانی رقم بخورد.
حسین وفایی نخستین دیدار خود در رقابت‌های اسنوکر انتخابی مسترز آلمان را با برتری برابر حریفی از آلمان به پایان رساند.
حسین وفایی نخستین دیدار خود در رقابت‌های اسنوکر انتخابی مسترز آلمان را با برتری برابر حریفی از آلمان به پایان رساند.
در نخستین دیدار گروه E جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، آلمان قهرمان دنیا در مقابل ژاپن نتیجه را دو بر یک واگذار کرد تا بدین ترتیب دومین شگفتی جام رقم بخورد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
سازنده بزرگترین هواپیمای جهان، برای نخستین بار یک نمونه اولیه وسیله هوایی مافوق صوت «تالون» را به آسمان برد.
شهردار کلن گفت که صدور مجوز پخش اذان از بلندگو برای بسیاری از مسلمانان در این شهر نشانه احترام است.
یک رسانه آلمانی امروز از تحویل نخستین سامانه پدافند هوایی «آیرز» از سوی برلین به اوکراین خبر داد.
منهارت پرفورمنس تیونر برجسته آلمانی، در یک حرکت دور از انتظار دستی بر سر و روی نسل ششم نیسان پاترول کشیده که نخستین بار ۱۳ سال پیش به بازار جهانی معرفی شده است.
شاگردان ساوت‌گیت امشب به دنبال کسب نخستین پیروزی در لیگ ملت‌ها مقابل آلمان هستند.
نخستین بار از زمان گشودن حریم هوایی عربستان در مقابل هواپیما‌های اسرائیلی است که یک هواپیمای اسرائیلی از حریم هوایی این کشور به مقصد شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی عبور کرد.
خطوط راه آهن آلمان به طور کامل هیدروژنی می‌شود‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ