«روز فرهنگی عراق» در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با مشارکت رایزن فرهنگی جمهوری عراق در ایران در کوشک باغ هنر این منطقه برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست خبری مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قدرت دفاعی ما به خلیج فارس و دریای عمان محدود نمی‌شود، بلکه سطح اقتدار دفاعی ما به سطحی رسیده که باید در سطح بین‌المللی بیندیشیم.
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران درباره جشن ۱۰ کیلومتری گفت: اقدامات را از پیش از عید غدیر آغاز کردیم تا هم دهه ولایت را گرامی داشته باشیم و هم شب عید غدیر نورافشانی را در سطح شهر داشته باشیم.
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل با بیان اینکه ایران و مصر از لحاظ استراتژیکی و ژئوپلیتکی ویژگی‌های بی‌نظیری در جهان دارند، تصریح کرد: همکاری و تبادل دو کشور به ویژه در زمینه‌های فکری و فرهنگی می‌تواندروابط جهان اسلام را نیز تقویت کند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری در مراسم افتتاح خانه خلاق هزاره در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از حمایت ۵ هزار میلیارد ریالی معاونت برای توسعه صنایع خلاق خبر داد.
اصفهان- ۲۲ پروژه عمرانی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۳۱۴ میلیارد تومان در منطقه پنج کلان‌شهر اصفهان به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.
مدیرکل گردشگری و میراث فرهنگی مناطق آزاد از اعطای حکم ثبت جهانی دومین جاذبه زمین‌گردشگری ایران (ژئوپارک) در منطقه آزاد ارس در نیمه‌های خردادماه خبر داد.
در حالی که صادرات مصر به اسرائیل در سال ۲۰۲۲ بالغ بر ۹۵ر۱۸۷ میلیون دلار و واردات مصر از اسرائیل در همین سال بالغ بر ۲۶ر۱ میلیارد دلار بوده است، واردات مصر از ایران در سال ۲۰۲۲ بالغ بر ۰۸ر۵ میلیون دلار و صادرات مصر به ایران در همین سال ۴۲ر۱ میلیون دلار بوده است. همین مقیاس قابل تأمل را می‌توان در حوزه گردشگری و درآمد‌های حاصل از آن، مناسبات فرهنگی و حوزه کتاب و فیلم و موسیقی و رسانه، مبادلات علمی و تبادل دانشجو و استاد به دلیل قطع روابط سیاسی دو کشور بزرگ منطقه به‌خوبی دریافت.
سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: خلیج فارس با همین نام نه فقط یک پهنه آبی جغرافیایی در منطقه بلکه بخشی از هویت تاریخی و فرهنگی مشترک منطقه است.
مدیر روابط عمومی و بین الملل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از بازدید پنج میلیون گردشگر و شهروند از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در تعطیلات نوروز خبر داد.
مراسم جشن ملی پرچم عصر شنبه (۱۲ فروردین ۱۴۰۲) با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جمعی از سفرای کشور‌های خارجی به میزبانی شهرداری تهران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار شد.
شهرداری تهران به‌تازگی و البته بدون اطلاع پارلمان شهری دریاچه چیتگر واقع در منطقه ۲۲ را که یکی از اصلی‌‌‌ترین مراکز گردشگری پایتخت به شمار می‌‌‌آید، به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران واگذار کرده است.
سرهنگ کاظم داداشی فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی اظهار داشت: به دنبال گزارش واصله از کلانتری ۱۵ تبریز مبنی بر مشاهده محل حفاری در مسیر تونل قطار شهری تبریز در منطقه گازران به سمت ابوریحان، اقدامات لازم در دستور کار نیرو‌های انتظامی و یگان حفاظت میراث فرهنگی استان قرار گرفت.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: با تصمیم شهردار پایتخت، شهرداری منطقه ۲۲ بعنوان «معین» در کنار شهرداری کرمان برای برگزاری آیین بزرگداشت شهید سلیمانی انتخاب شد.
تفاهمنامه ای ما بین معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران کل میراث فرهنگی استان‌های کرمان و آذربایجان شرقی به امضا رسید همکاری در طراحی سفرهای ارزان از جمله مفاد این تفاهمنامه است.
پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با سازمان منطقه آزاد کیش در قالب همکاری مشترک حوزه باستان شناسی تفاهمنامه ای را به امضا رساندند.
مسابقه فوتبال ایران و آمریکا در جام جهانی از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در محل باغ هنر در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برای عموم پخش خواهد شد.
جمعی از شاعران محفل ادبی تغزل در خانه شعر و ادبیاتِ منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد به تازگی شعری با موضوع «تیم ملی فوتبال ایران» سروده‌اند.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ تهران از آغاز به‌کار دومین کتابخانه تخصصی ویژه کودکان و نوجوانان در محله شهرآرا به‌مناسبت هفته کتاب خبر داد.
اصفهان-مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: دو سال است که با اداره میراث فرهنگی برای مرمت و بازسازی دیواره منارجنبان رایزنی می‌کنیم اما همچنان این مسئله برغم دستور وزیر میراث بلاتکلیف مانده است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۷ از استقرار موکب‌های فرهنگی و ایستگاه‌های صلواتی در روز اربعین در میدان زکات و آستان مقدس امامزاده حسن (ع) خبر داد.
سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ گفت: ایستگاه‌های ورزش داوطلبانه ومردمی برای ارائه خدمات بهتر در منطقه ۲ شناسنامه ورزشی دریافت می‌کنند.
شهردار منطقه 11 گفت: اقدامات فرهنگی بنیاد رودکی باید برای شهروندان به خصوص در مجموعه تئاتر شهر و بوستان دانشجو ملموس باشد و تمام مردم بتوانند از این امکانات و برنامه‌ها بهره مند شوند.
نرگس آبیار، داستان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان سینما حدود دو هفته پیش، قبل از آن‌که اتفاقات باغ عفیف‌آباد واکنش‌برانگیز شود، دیداری با عزت‌الله ضرغامی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشت. ضرغامی هم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره این دیدار نوشت: «با خانم نرگس آبیار کارگردان ارزنده کشورمان ملاقات داشتم. جناب قاسمی همسر ایشان و تهیه‌کننده سینما هم حضور داشتند. خانم آبیار از فعالان جدی در حوزه میراث فرهنگی کشور است. در مورد بافت تاریخی یزد و به ویژه منطقه شاهدیه که از آن‌جا بازدید کرده بودم، مطالب خوبی را مطرح کردند. در مورد پروژه‌های سینمایی آینده‌شان هم گفت‌وگو کردیم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ