سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ گفت: ایستگاه‌های ورزش داوطلبانه ومردمی برای ارائه خدمات بهتر در منطقه ۲ شناسنامه ورزشی دریافت می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون فنی، شبکه دیدبانی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: تأسیس ایستگاه‌های هواشناسی جدید در کشور افزایش ۲ برابری داشته است.
خطیب نماز جمعه مشهد با بیان اینکه اجتماع مردم در ایستگاه‌های صلواتی باید با حضور پرشور پای منبر‌ها ختم به بصیرت افزایی شود، گفت: امت هوشیار باشد که مبادا ایستگاه‌های صلواتی ما از جمعیت موج بزند، اما پای منبر‌ها کسی نباشد.
رئیس سازمان داوطلبان از برپایی ایستگاه‌های مرهم زائر در هیأت مکتب الزهرا و ریحانه النبی (س) با همکاری داوطلبان تهران همزمان با ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) خبر داد.
یک شرکت دانش‌بنیان توانسته است با استفاده از فناوری‌های هوشمند، ایستگاه‌های پمپاژ آب را ارتقا دهد و گامی در جهت افزیش بهره‌وری بردارد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: ایستگاه‌های بی آر تی با روش روسازی بلوکی بهسازی می‌شوند.
بر اساس بیانیه ای که در وب سایت دولت ویتنام منتشر شده است، پلیس ویتنام ۶ مظنون را پس از تیراندازی مرگبار در ایستگاه های پلیس در استان داک لاک این کشور دستگیر کرده است.
مدیرعامل شرکت مترو شهر تهران گفت: امسال در قسمت میانی خط ۶ مترو ایستگاه میدان خراسان، نجات اللهی، هفدهم شهریور و سرباز را تکمیل خواهیم کرد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: تمام ۱۳۴ ایستگاه آتش نشانی در روز ۱۴ خرداد در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.
اصفهان- ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای اصفهان از صبح امروز کامل قطع شده و برغم غبارآلودی هوای امروز داده‌ای از وضعیت هوای این کلانشهر نیست.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از آغاز به کار چهار ایستگاه اطلاع رسانی نوروزی در محل‌های پرتردد خبر داد.
تا ساعاتی دیگر ۵ ایستگاه کارگر، لاله، تقاطع میدان ولی عصر(عج)، تقاطع هفت تیر و ورودی ایستگاه مدافعان سلامت به طول ۱۱ و نیم کیلومتر افتتاح می شود که امید است ترافیک تهران را بهبود بخشد.
عضو شورای شهر تهران درباره افتتاح ۴ ایستگاه مترو شهر تهران توضیحاتی داد.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: مقدمات احداث ایستگاه‌های مترو در زمان مناسب فراهم شده و توسعه شبکه مترو با کمترین انحراف از برنامه‌های زمان‌بندی میسر می‌شود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در خصوص ایستگاه‌های پرتردد متروی پایتخت اعلام کرد: ایستگاه‌های متروی تئاتر شهر، پانزده خرداد و شهرری به ترتیب سه ایستگاهی هستند که بیشترین مسافر را بین ۱۴۴ ایستگاه متروی تهران و حومه دارا هستند. ایستگاه‌های میدان آزادی، گلشهر و امام خمینی (ره) نیز جایگاه های بعدی پذیرش بیشترین مسافر را به خود اختصاص داده اند.
مدیرعامل مجموعه ورزشی توچال از واگذاری میزبانی رقابت‌های جام جهانی پارااسکی به این مجموعه خبر داد.
پیرو برگزاری جلسات کارشناسی با موضوع راه اندازی آسانسورهای ساخته شده در خطوط ۶ و ۷ شبکه مترو آسانسور ایستگاه مهدیه در خط ۷ راه اندازی شد.
مدیرعامل شرکت مترو تهران از بهره‌برداری ایستگاه‌های باقی‌مانده در خطوط ۶ و ۷ مترو تا پایان سال ۱۴۰۲ با تأمین به موقع منابع مالی و همکاری بیشتر مناطق خبر داد.
با توجه به برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در جوار حرم مطهر امام خمینی؛ قطار‌های مترو، روز پنجشنبه ۳۱ شهریور، از ابتدای صبح تا پایان مراسم در ایستگاه‌های شاهد- باقر شهر واقع در خط یک مسافرگیری نخواهند داشت.
شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از عدم سرویس دهی برخی از ایستگاه‌ها در روزهای ۳۰ و ۳۱ شهریور خبر داد.
با توجه به برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره)، قطار‌های مترو در روز پنجشنبه ۳۱ شهریور سال جاری، از ابتدای صبح تا پایان مراسم در ایستگاه‌های شاهد- باقر شهر واقع در خط یک مسافرگیری نخواهند داشت.
مجری خط ۱۰ مترو تهران گفت:شرکت مترو تهران جهت تجهیز کارگاه‌های عمرانی و آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه‌های فاز نخست خط ۱۰ مذاکراتی را با شهرداری مناطق مربوطه پیگیری می‌کند.
دبیر کمیته زیرساخت ستاد اربعین گفت: زائران سال‌های گذشته مبلغی را تحت عنوان رومینگ پرداخت می‌کردند اما قرار است که این موضوع برطرف شود و ۴۰ ایستگاه برای تماس رایگان ایجاد شده است.
شهردار منطقه ۶ از انجام عملیات بتن ریزی الیافی در برخی ایستگاه‌های BRT قلب پایتخت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ