جمعی از شاعران محفل ادبی تغزل در خانه شعر و ادبیاتِ منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد به تازگی شعری با موضوع «تیم ملی فوتبال ایران» سروده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان الاتحاد از حضور کریم بنزما، ستاره فرانسوی، در این تیم و در کنارشان بسیار خوشحال هستند.
بازیکن تیم استقلال متن جالبی را به خاطر حضور ستاره پرسپولیس در جمع آبی پوشان منتشر کرد.
معاون سخنگوی طالبان بدون آنکه نامی از احمد مسعود ببرد، به کنایه دیروز او به ایران پاسخ داد و او را خود فروخته نامید.
چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT کاربرد‌های زیادی دارد و یکی از قابلیت‌های آن سرودن شعر است.
در شب ولادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام)، جمعی از اهالی شعر و فرهنگ و اساتید ادبیات فارسی میهمان رهبر انقلاب خواهند بود.
در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) جمعی از استادان زبان و ادب پارسی و شاعران جوان و پیشکسوت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
مدافع استقلال در میکسدزون استادیوم آزادی، صحبت های انتقادی شدیدی را نسبت به مدیران باشگاه انجام داد.
احتمالا یحیی در این صحنه این شعر اخوان ثالث را با خودش زمزمه می کرده: سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت، که سرها در گریبان است.
پدربزرگ خوش‌لهجه آذری در گفتگو با احسان علیخانی گفت: می‌خواهم یک شعر برای آقای رئیسی بخونم. علیخانی در جواب او گفت: اون رو ولش کن، عاشقانه بخون./خبرفوری
صفحه رسمی فدراسیون جهانی فوتبال به زبان عربی به مناسبت تولد کریستیانو رونالدو شعری منتشر کرد.
باشگاه النصر که این روز‌ها شمار دنبال‌کنندگانش در فضای مجازی به واسطه حضور رونالدو افزایش زیادی پیدا کرده؛ با شعری عاشقانه از ستاره پرتغالی تمجید کرد.
تصویری از شعر سعدی به روی سنگ مزار کیان پیرفلک جلب توجه کرده است.
پنجم دی ماه مصادف است با چهلمین روز درگذشت کیان پیرفلک که در وقایع روز ۲۵ آبان ایذه درگذشت.
با علی‌محمد مودب درباره شعر، ادبیات، شب یلدا و داشته‌های فرهنگی ایران صحبت کردیم. نکاتی در این گفتگو طرح شد که بی مناسبت با مسائل جاری کشورمان نیست.
خلیل البلوشی گزارشگر ورزشی عمانی می‌گوید تیم ملی عربستان از نظر فنی بهتر از مکزیک است و می‌تواند به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کند.
کی روش پیام خود را با اقتباس از شعر «جان لنون» شاعر و موسیقی دان انگلیسی آغاز کرد و نوشت: «تمام کاری که می‌توانیم انجام بدهیم این است که به رویا شانس بدهیم.»
یک شاعر آیینی با حضور در جمع ماموران یگان ویژه اقدام به خواندن شعر و مدح اهل بیت کرد تا با این کار خود خداقوتی به این ماموران گفته باشد.
مرتضی مهرزاد که علاقه زیادی به شعر و ادبیات دارد آخرین دو بیتی‌اش را برای مادرش سروده است.
رئیس جمهور درگذشت شاعر اهل بیت و استاد بزرگ شعر آیینی کشور، خادم الرضا(ع)، حاج سید رضا موید را به خانواده، یاران و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس‌جمهور گفت: شعر بخشی مهم از شناسنامه و هویت ایرانی اسلامی است و تردیدی نیست که حمایت جدی و اصولی از این هنر متعالی بر همه متولیان فرهنگ، واجب است.
مراسم تشییع پیکر هوشنگ ابتهاج، در مقابل تالار وحدت امروز جمعه، ۴ شهریور ماه با خواندن سرود «ایران سرای امید» و شعر ارغوان با حضور طرفداران این شاعر پیش از آغاز رسمی مراسم انجام شد.
سید حسن خمینی نوشت: زبان شعر هوشنگ ابتهاج سعدی گونه است و از پیچیدگی های سبک هندی فاصله دارد و کمتر رندی های حافظ را همراه دارد و اگرچه در چند غزل طنین ترقص مولانا را همراه شعر خود کرده اما باز هم استحکام اشعارش به سعدی می ماند. و همین هم طعم سخن او را دلنشین تر می سازد.
کافه بازار ماجرا را به‌زبانی ساده توضیح می‌دهد و می‌گوید پس از به‌روزرسانی، با اینکه ظاهرا نسخه اپلیکیشن کاربر دچار تغییر نشده است، اما در حقیقت مایکت زیرکانه «درگاه پرداخت درون برنامه‌ای» آن را به نفع خود تغییر داده است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر، بر زبده‌گزینی در شعر، صدا و آهنگ در سرودها و انتخاب موضوعات اسلامی، انقلابی و ملی تأکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ