در نمایشگاه تستا ۱۴۰۱ که همزمان با هفته پژوهش و فناوری و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد، ۵۲۵ تفاهم‌نامه فروش محصول و خدمات منعقد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و دانشگاه هنر شیراز تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی امضا کردند.
در حاشیه سی و هفتمین رویداد تبادل فناوری حوزه صنایع غذایی، ۳ تفاهم نامه میان شرکت های دانش بنیان و یک هلدینگ تجاری بزرگ منعقد شد.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: قرارداد طراحی شبکه بهینه ریلی، منعقد و مطالعات ذیل پنج سرفصل کلی انجام شده و در مرحله بررسی نهایی و تصویب در کارگروه تخصصی قرار دارد.
دبیر نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت‌زدا از امضای بیش از ۱۳۰ تفاهم نامه و ۵۳ قرارداد همکاری بین شرکت‌های دانش بنیان و نهادهای محرومیت‌زدا طی سه روز برگزاری این نمایشگاه خبر داد.
سرپرست بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۷۸ هزار و ۹۱۷ واحد نهضت ملی مسکن به مبلغ ۲۵ هزار و ۹۵۲ میلیاردتومان در آن بانک خبر داد.
بانک آینده و کانون صرافان ایرانیان با امضای تفاهم‌نامه‌ای بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.
بانک آینده و سازمان جغرافیای نیروهای مسلح با امضای تفاهم‌نامه‌ای بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.
مدیر دبیرخانه تولید بار اول معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد: امروز ۳۰ اردیبهشت با حضور معاون علمی رییس جمهور، ۵ قرار داد تولید بار اول در نمایشگاه نفت و گاز منعقد می‌شود.
آیین انعقادتفاهم‌نامه فی‌مابین شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران و بانک رفاه کارگران با حضور مدیران عامل ۲ مجموعه در حالی برگزار شد که طرفین بر سرمایه گذاری در توسعه فعالیت های معدنی تاکید کردند.
سیدرضا فاطمی امین گفت: امروز بین ایران و ۱۰ کشور آفریقایی نزدیک به ۸۵۰ میلیون دلار قرارداد و بیش از یک میلیارد دلار تفاهم نامه در حوزه صادرات خودرو، خدمات فنی و مهندسی و ... امضا می شود.
بر اساس اعلام پارک فناوری پردیس، تفاهم نامه سرمایه‌گذاری بین ایران و روسیه در حوزه متاورس و حمل و نقل هوشمند منعقد شد.
تفاهم نامه همکاری میان سازمان بازرسی کل کشور و دانشگاه تهران به منظور بهره‌مندی مطلوب از توانمندی‌ها، ظرفیت علمی و تحقیقاتی ایجاد هم افزایی منعقد شد.
دبیر نشست رویداد Tim۲۰۲۳ از انعقاد قراردادهای فناورانه ۱۵ میلیون دلاری در رویداد نشست سرمایه گذاری فناوری خبر داد.
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: با هدف حمایت و پشتیبانی از تحصیل دانش آموزان اتباع افغانستانی در ایران، تفاهم نامه ای با صندوق توسعه قطر به ارزش حدود ۵ میلیون دلار منعقد شد.
روسیه توافقنامه عرضه گاز به چین از مسیر خاور دور را با پکن امضا کرد.
تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه میان صندوق نوآوری و موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان منعقد شد.
قرارداد ساخت ۱۰۰ دستگاه واگن باری میان شرکت حمل و نقل ترکیبی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و یک شرکت تولیدکننده داخلی به امضا رسید.
بانک گردشگری در سال 1401 موفق به اخذ عاملیت منابع ارزی صندوق توسعه ملی شده و قرارداد مربوطه به مبلغ 100 میلیون دلار منعقد گردیده است.
عضو هیات مدیره بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۶۵ هزار و ۶۶ واحد به مبلغ ۲۲ هزار و ۳۰۴ میلیاردتومان خبر داد.
ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و صندوق پژوهش و فناوری گیلان  برای کمک به  توسعه زیست بوم علوم و فناوری شناختی تفاهم نامه امضا کردند
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش گفت: قرارداری برای نگهداری پیروز در پردیسان تهران تا فروردین ۱۴۰۲ منعقد شده است و مشکل مالی برای نگهداری پیروز وجود ندارد.
با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و رئیس جهاد دانشگاهی تفاهم نامه همکاری مشترک این نهاد و جهاد کشاورزی استان در زمینه گیاهان دارویی و فرآورده های مرتبط به امضا رسید.
رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران از انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان خبر داد و گفت: حق بیمه تکمیلی به ۲۰۵ هزار تومان افزایش یافته است.
افشاریان رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از انعقاد قرارداد سیستم کمک داور ویدئویی با شرکت‌های طرف قرارداد فیفا خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ